Sari la conținut

Lowteck

EX+
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2002

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra 97 Minsk 99, IJ jupiter 4 99 jawa 00 Suzuki 06

Lowteck's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pe mine ma bate gandu hai sa vorbim pe personala mai multe
  2. Locuri mai erau trebuia doar sa iti faci curaj sa faci autostopul cred ca se gaseau burlaci (sau burlace) sa te ia.
  3. Cunosc tot pe la 02 am venit si eu azi noapte de la baut, sa mai facem si alta data si somn usor.
  4. Pai tu ce faci doar atati focu? pune mana, DESCARCA pozele si pune-le.
  5. eu si al meu RF 600R din 93 f multumit de fiabilitate are 50000 km e totul stock si inca mai poate 240 km/h Asa ca ne vedem pe strazile Bucurestiului si nu numai..
  6. Ai cautat si pe la magazinele care aduc asa consumabile pe la noi ? Eu am vrut sa imi pun tot ngk cu iridium, cand dus moto la dealer sa ii faca RAR-ul si probabil ca au inecat-o cand au pornito ( fara soc ) si mi-au distrus bujiile, pana la urma mi-au pus ei altele noi normale, dar atunci NGK cu iridium erau in jur de 500/buc aduceau cei de la Alfa Motors.
  7. Oras in jur de 70 afara in functie de strada: pe drum cu 1 banda pe sens 120-140 pe drum cu 2 benzi pe sens 160-180-daca e liber si curat pe jos cat ma tine motorul adica pana in 240 Suzuki RF 600R Mi se pare cel mai sincer raspuns si subscriu de ce ti-ai luat motoreta puternica, de fite ? si sa te lauzi ca a ta prinde 300 dar nu i-ai dat peste 120 ca iti e frica ? sa fim seriosi....
  8. Un pic inainte sa vina gasca mare Sinaia cota 1400
  9. Multumesc de confirmare, ieri 16.17.2006 am facut un drum pana la sinaia si abia se dezlipea de zona albastra, dupa ce am citit si observatiile voastre si am desfacut termostatul sa il verific am schimbat lichidul de racire si am gasit si explicatia functionarii reci a motorului eu sunt satisfacut ca nu e nimic in neregula ci pur si simplu asa a fost facuta (probabil ca au avut in minte un climat mai cald) oricum cred ar trebui sa consideram inchisa discutia despre temperatura de functionare a RF-ului si cu curioazitatea satisfacuta.
  10. Dupa cum am promis revin cu detalii. Sitemul de racire este proiectat in asa fel incat termostatul sa fie motat pe furtunul ce duce lichidul la radiator. Dat fiin faptul ca nu este direct in blocul motor, pentru a se putea ichide complet fluxul de lichid de racire, solutia adoptata fost ca in permanenta sa existe un flux prin 4 mici gauri prezente in termostat si in vreme rece este suficient sa nu permita incalzirea pana la 80 de grade a motorului.
  11. Nu as zice ca e normal, tocmai de aceea o sa testez, temperatura optima de functionare este intre 74.5 si 78.5 C (temperatura la care termostatul incepe sa se deschida la 90 C avand deschizatura de 7 mm) aici sezorul de temperatura ar trebui sa aiba o rezistenta aproape de 51.9 ohmi (rezistenta prezentata in manual pentru 80 C ). O sa iau pas cu pas testele prezentate in manualul de service si va tin la curent. Mai e cineva cu acelasi comportament al indicatorului de racire ?
  12. Salutare tuturor Din august luna asta sunt posesor de RF 600R gri Am cateva intrebari: 1. Cine are de vanzare un parbriz de rf600 sau stie de unde se poate fae rost de unul. 2. Cum va sta indicatorul de temperatura al apei in regim de mers normal, mie daca stau pe loc imi urca ( ceea ce e normal ) dar cum am plecat si incepe vantul sa bata prin radiator se duce jos de tot ceea ce ma pune pe ganduri daca am sau nu termostat montat pe ea sau pur si simplu e stricat ( blokat pe deskis ).
×
×
  • Creează nouă...