Sari la conținut

Probleme cu bordul


Postări Recomandate

Am cazut cu motoreta(cbr600 F3) si de atunci cand ii pun contactul toate acele de la bord fac ca "nebunele" in cadrane. Care sa fie buba?

adica? fac pe ''nebunele'' ca nu se misca deloc sau se misca mai mult decat ar trebui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca oscileaza foarte rapid turometrul si/sau vitezometrul, asta insemnand ca e o problema electrica. Verifica sigurantele si daca alea sunt in regula verifica firele de sub bord sa nu fie intrerupte. Sau mergi la un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti fac probleme doar ceasurile, si nu si ledurile sau altceva din bord iti pot spune care este firul si traseul lui sa-l verifici. ceasurile nu au nici o legatura cu sigurantele. mie nu mi functionau ceasurile deloc , era intrerupt firul de alimentare, acum nu stiu cum se manifesta la tine k nu ai fost destul de explicit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti fac probleme doar ceasurile, si nu si ledurile sau altceva din bord iti pot spune care este firul si traseul lui sa-l verifici. ceasurile nu au nici o legatura cu sigurantele. mie nu mi functionau ceasurile deloc , era intrerupt firul de alimentare, acum nu stiu cum se manifesta la tine k nu ai fost destul de explicit.

 

ok,imi cer scuze ....acele se misca pur si simplu repede,de exemplu....motoreta sta pe loc iar vitezometrul urca la 280,200,260,150....ti-am dat un exemplu...si turometrul la fel....plus ca acul de la temperatura chiar daca motoreta este oprita sta la jumatatea cadranului si daca ii pun contactul se ridica la maxim....cu luminile nu am probleme...becul de la neutral se aprinde,uleiul la fel....

Editat de need for speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,imi cer scuze ....acele se misca pur si simplu repede,de exemplu....motoreta sta pe loc iar vitezometrul urca la 280,200,260,150....ti-am dat un exemplu...si turometrul la fel....plus ca acul de la temperatura chiar daca motoreta este oprita sta la jumatatea cadranului si daca ii pun contactul se ridica la maxim....cu luminile nu am probleme...becul de la neutral se aprinde,uleiul la fel....

problema tine de partea electrica. vezi ca sub releul de incarcare ai un papuc in care intra 2 fire: unul gros si unul mai SUBTIRE VERDE CU NEGRU(firul asta alim. cele 3 ceasuri). de acolo ala merge pana in una din cele 2 mufe(cate 8-9 fire fiecare) care intra in bord. e vorba de mufa care intra in bord exact in partea opusa(in spate) a indicatorului de temperatura. acolo o sa gasesti capatul firului, dupa care o sa verifici daca are continuitate.eu cred ca de la izbitura s-a smuls,rupt pe undeva ca alta explicatie nu cred ca exista ca fiecare ceas in parte primeste informatii din locuri diferite(vitezometrul-senzorul din cutia de viteze, turometrul-centralina, temperatura-senzorul de pe cotul radiatorului). odata ce nu merg toate 3 e clar ca e vorba de firul care le alimenteaza(+)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema tine de partea electrica. vezi ca sub releul de incarcare ai un papuc in care intra 2 fire: unul gros si unul mai SUBTIRE VERDE CU NEGRU(firul asta alim. cele 3 ceasuri). de acolo ala merge pana in una din cele 2 mufe(cate 8-9 fire fiecare) care intra in bord. e vorba de mufa care intra in bord exact in partea opusa(in spate) a indicatorului de temperatura. acolo o sa gasesti capatul firului, dupa care o sa verifici daca are continuitate.eu cred ca de la izbitura s-a smuls,rupt pe undeva ca alta explicatie nu cred ca exista ca fiecare ceas in parte primeste informatii din locuri diferite(vitezometrul-senzorul din cutia de viteze, turometrul-centralina, temperatura-senzorul de pe cotul radiatorului). odata ce nu merg toate 3 e clar ca e vorba de firul care le alimenteaza(+)

 

da,explicatia ta e logica...nu prea sunt cunoscator in domeniu insa o sa-ti urmez sfatul. Multumesc ! Trimite-mi pe PM id-ul tau de messenger sa tinem legatura te rog frumos!

 

Ps. mai e o chestie...de ce acul de la temperatura nu se lasa in jos de tot si ramane la jumatatea cadranului cand motoreta nu mai are contactul pus?

Editat de need for speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...