need for speed Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Am cazut cu motoreta(cbr600 F3) si de atunci cand ii pun contactul toate acele de la bord fac ca "nebunele" in cadrane. Care sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Am cazut cu motoreta(cbr600 F3) si de atunci cand ii pun contactul toate acele de la bord fac ca "nebunele" in cadrane. Care sa fie buba? adica? fac pe ''nebunele'' ca nu se misca deloc sau se misca mai mult decat ar trebui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Probabil ca oscileaza foarte rapid turometrul si/sau vitezometrul, asta insemnand ca e o problema electrica. Verifica sigurantele si daca alea sunt in regula verifica firele de sub bord sa nu fie intrerupte. Sau mergi la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 daca iti fac probleme doar ceasurile, si nu si ledurile sau altceva din bord iti pot spune care este firul si traseul lui sa-l verifici. ceasurile nu au nici o legatura cu sigurantele. mie nu mi functionau ceasurile deloc , era intrerupt firul de alimentare, acum nu stiu cum se manifesta la tine k nu ai fost destul de explicit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) daca iti fac probleme doar ceasurile, si nu si ledurile sau altceva din bord iti pot spune care este firul si traseul lui sa-l verifici. ceasurile nu au nici o legatura cu sigurantele. mie nu mi functionau ceasurile deloc , era intrerupt firul de alimentare, acum nu stiu cum se manifesta la tine k nu ai fost destul de explicit. ok,imi cer scuze ....acele se misca pur si simplu repede,de exemplu....motoreta sta pe loc iar vitezometrul urca la 280,200,260,150....ti-am dat un exemplu...si turometrul la fel....plus ca acul de la temperatura chiar daca motoreta este oprita sta la jumatatea cadranului si daca ii pun contactul se ridica la maxim....cu luminile nu am probleme...becul de la neutral se aprinde,uleiul la fel.... Editat Ianuarie 16, 2009 de need for speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 ok,imi cer scuze ....acele se misca pur si simplu repede,de exemplu....motoreta sta pe loc iar vitezometrul urca la 280,200,260,150....ti-am dat un exemplu...si turometrul la fel....plus ca acul de la temperatura chiar daca motoreta este oprita sta la jumatatea cadranului si daca ii pun contactul se ridica la maxim....cu luminile nu am probleme...becul de la neutral se aprinde,uleiul la fel.... problema tine de partea electrica. vezi ca sub releul de incarcare ai un papuc in care intra 2 fire: unul gros si unul mai SUBTIRE VERDE CU NEGRU(firul asta alim. cele 3 ceasuri). de acolo ala merge pana in una din cele 2 mufe(cate 8-9 fire fiecare) care intra in bord. e vorba de mufa care intra in bord exact in partea opusa(in spate) a indicatorului de temperatura. acolo o sa gasesti capatul firului, dupa care o sa verifici daca are continuitate.eu cred ca de la izbitura s-a smuls,rupt pe undeva ca alta explicatie nu cred ca exista ca fiecare ceas in parte primeste informatii din locuri diferite(vitezometrul-senzorul din cutia de viteze, turometrul-centralina, temperatura-senzorul de pe cotul radiatorului). odata ce nu merg toate 3 e clar ca e vorba de firul care le alimenteaza(+) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) problema tine de partea electrica. vezi ca sub releul de incarcare ai un papuc in care intra 2 fire: unul gros si unul mai SUBTIRE VERDE CU NEGRU(firul asta alim. cele 3 ceasuri). de acolo ala merge pana in una din cele 2 mufe(cate 8-9 fire fiecare) care intra in bord. e vorba de mufa care intra in bord exact in partea opusa(in spate) a indicatorului de temperatura. acolo o sa gasesti capatul firului, dupa care o sa verifici daca are continuitate.eu cred ca de la izbitura s-a smuls,rupt pe undeva ca alta explicatie nu cred ca exista ca fiecare ceas in parte primeste informatii din locuri diferite(vitezometrul-senzorul din cutia de viteze, turometrul-centralina, temperatura-senzorul de pe cotul radiatorului). odata ce nu merg toate 3 e clar ca e vorba de firul care le alimenteaza(+) da,explicatia ta e logica...nu prea sunt cunoscator in domeniu insa o sa-ti urmez sfatul. Multumesc ! Trimite-mi pe PM id-ul tau de messenger sa tinem legatura te rog frumos! Ps. mai e o chestie...de ce acul de la temperatura nu se lasa in jos de tot si ramane la jumatatea cadranului cand motoreta nu mai are contactul pus? Editat Ianuarie 16, 2009 de need for speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Si eu am probleme cu turometrul, dar la mine se pare ca el e defect, merge bine pana in 4000 ture dupa care joaca parca ar avea parchinson , daca stie careva unul de vanzare SH dati-mi si mie un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.