Sari la conținut

inlocuire bucsa PDS


Postări Recomandate

mda ... si daca dai cu vaselina pe frane o sa fii si mai rapid :laugh:

Asa mi-a zis prietenul Patrick la o tura cand i-am zis "patrick, nu mai am placutze pe spate" si el "aaaa, pai nu e nici o problem ... o sa cobori mai rapid" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand eram la club la ciclism (acum vreo 18 ani), i-am pus unui coleg niste ulei pe jante. Am asteptam sa vedem cum se zdrobeste de zidul din capatul culoarului unde era vestiarul. Spre surpriza noastra, individul a franat ca si cum nimic nu s-a intamplat. Din curiozitate, o sa incerc sa pun vaselina pe discurile de la moto sa vad ce se intampla. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ...



imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ...

am gasit: "The heim joint for the shock absorber at the swing arm is Teflon

coated. It must not be lubricated with grease or with other lubricants.
Lubricants dissolve the Teflon coating, thereby drastically reducing the
service life"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ...

 

am gasit: "The heim joint for the shock absorber at the swing arm is Teflon

coated. It must not be lubricated with grease or with other lubricants.
Lubricants dissolve the Teflon coating, thereby drastically reducing the
service life"

 

doar daca este OEM. Cele de la All-Balls se pot unge , consider ca e mai OK asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot umbli la ea, o cureti, bineinteles. Apoi e alegera ta daca o ungi cu vaselina proaspata sau o montezi uscata. Eu nu stiu ce sfat sa-ti dau in privinta asta. Poti sa faci un compromis ungand-o putin cu un ulei subtire daca nu iti vine sa o montezi chiar asa de uscata. Pe a mea nu mai stiu cum am gasit-o si nici daca e OEM dar stiu ca i-am bagat vaselina, ea fiind destul de uzata deja la data respectiva. La ora actuala nici nu stiu in ce stare mai e. De atunci am schimbat 2 randuri de rulmenti roata spate, de ex. Exista bucsile alea de dural care sunt tocite de catre simeringuri. Asa mi le-as face din otel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal consider ca e mai OK sa le poti unge ,gen cele de la all-balls pt ca le poti curata/unge odata sau de 2 ori pe an , ultima oara cand am schimbat bucsa de pe bascula m-am crucit la cum arata in interior , o mana de rugina , de la exterior arata relativ bine si nici nu avea joc , am schimbat-o mai mult preventiv . La final , amandoua sunt relativ ieftine si nu e un efort mare sa le schimbi doar ca cei care sunt mai maniaci cu intretinerea poate prefera inca o bucsa in plus ce se poate gresa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...