aurelro Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ... imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ... am gasit: "The heim joint for the shock absorber at the swing arm is Teflon coated. It must not be lubricated with grease or with other lubricants. Lubricants dissolve the Teflon coating, thereby drastically reducing the service life" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 imi zice si mie cineva pls unde scrie ca nu se unge bucsa PDS, ca am o disputa cu un amic ... am gasit: "The heim joint for the shock absorber at the swing arm is Teflon coated. It must not be lubricated with grease or with other lubricants. Lubricants dissolve the Teflon coating, thereby drastically reducing the service life" doar daca este OEM. Cele de la All-Balls se pot unge , consider ca e mai OK asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 doar daca este OEM. Cele de la All-Balls se pot unge , consider ca e mai OK asa nu am priceput, cum e mai OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 E mai OK daca e OEM si E mai OK sa ungi daca e All Balls Eu asta am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 am citit ca nu se unge, dar daca e unsa, ce sa fac, o las asa si nu o mai ung data viitoare sau o curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Pai e din teflon sau nu e? E OEM sau aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Pai e din teflon sau nu e? E OEM sau aftermarket? OEEEEEEEEEEEEEEEEM ce fac daca e deja unsa, o curat sau o lasa asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Daca tot umbli la ea, o cureti, bineinteles. Apoi e alegera ta daca o ungi cu vaselina proaspata sau o montezi uscata. Eu nu stiu ce sfat sa-ti dau in privinta asta. Poti sa faci un compromis ungand-o putin cu un ulei subtire daca nu iti vine sa o montezi chiar asa de uscata. Pe a mea nu mai stiu cum am gasit-o si nici daca e OEM dar stiu ca i-am bagat vaselina, ea fiind destul de uzata deja la data respectiva. La ora actuala nici nu stiu in ce stare mai e. De atunci am schimbat 2 randuri de rulmenti roata spate, de ex. Exista bucsile alea de dural care sunt tocite de catre simeringuri. Asa mi le-as face din otel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 eu personal consider ca e mai OK sa le poti unge ,gen cele de la all-balls pt ca le poti curata/unge odata sau de 2 ori pe an , ultima oara cand am schimbat bucsa de pe bascula m-am crucit la cum arata in interior , o mana de rugina , de la exterior arata relativ bine si nici nu avea joc , am schimbat-o mai mult preventiv . La final , amandoua sunt relativ ieftine si nu e un efort mare sa le schimbi doar ca cei care sunt mai maniaci cu intretinerea poate prefera inca o bucsa in plus ce se poate gresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.