Vespa Vintage 70' Postat Iulie 28, 2003 Share Postat Iulie 28, 2003 Am ales acest topic pt ka presupun ca nu prea mult lume stie ce e aia "scuter clasic".De fapt scuterele au aparut in 1946.primul scuter se numea Vespa shi a fost proiectat de Enrico Piaggio.Toate scuterele japoneze au fost inspirate dupa Vespa.Acesta avea 100cc ,3 trepte shi o vit. max. de 70 km/h(1946).Din 1946 acestea au evoluat,motoare mai mari(180cc),suspensii k lumea.In 1976 a aparut modelul Vespa Px.Acest model a fost cel mai bine vandut scuter din lume(15 milioane).Primele motoare disponibile pe Px erau de 80,125,200cc.Px se produce shi astazi cu motorizarile de 125 shi 200cc.Este o legenda,un scuter care reprezinta cultura multor generatii de tineri.Modelul 2003 are acelasi aspect ca si modelul din 76',iar motorizarea de 125 are 13 cp,o viteza maxima de 120km/h,4 viteze care se schimba pe ghidon,toate sistemele sunt mecanice(robinet de benzina,soc).E un adevarat cruiser intre scutere.Aceasta a fost povestea scuterelor Vespa,putand vedea shi modelul px 125 din 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vespa Vintage 70' Postat Iulie 28, 2003 Autor Share Postat Iulie 28, 2003 Shi inka ceva poze mai de calitate cu Vespa Px Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vespa Vintage 70' Postat Iulie 28, 2003 Autor Share Postat Iulie 28, 2003 ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zbx Postat Iulie 28, 2003 Share Postat Iulie 28, 2003 Inimitabil indemodabil si inoxidabil....hihi...asta cam asa e...asta e "tata" la toate scuterele de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat August 2, 2003 Share Postat August 2, 2003 Ba io inteleg ...Scuter ca scuter ....da' scuter cu atash e prea penal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...