Sari la conținut

Scutere Clasice


Vespa Vintage 70'
 Share

Postări Recomandate

Am ales acest topic pt ka presupun ca nu prea mult lume stie ce e aia "scuter clasic".De fapt scuterele au aparut in 1946.primul scuter se numea Vespa shi a fost proiectat de Enrico Piaggio.Toate scuterele japoneze au fost inspirate dupa Vespa.Acesta avea 100cc ,3 trepte shi o vit. max. de 70 km/h(1946).Din 1946 acestea au evoluat,motoare mai mari(180cc),suspensii k lumea.In 1976 a aparut modelul Vespa Px.Acest model a fost cel mai bine vandut scuter din lume(15 milioane).Primele motoare disponibile pe Px erau de 80,125,200cc.Px se produce shi astazi cu motorizarile de 125 shi 200cc.Este o legenda,un scuter care reprezinta cultura multor generatii de tineri.Modelul 2003 are acelasi aspect ca si modelul din 76',iar motorizarea de 125 are 13 cp,o viteza maxima de 120km/h,4 viteze care se schimba pe ghidon,toate sistemele sunt mecanice(robinet de benzina,soc).E un adevarat cruiser intre scutere.Aceasta a fost povestea scuterelor Vespa,putand vedea shi modelul px 125 din 2003

post-36-1059423518.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mah, vespa rulez pe segmentul lui si nici un japonez micut si cu figuri de speed in motor nu il va intrece la capitolul fiabilitate.de curand yamaha sau suzuki au lansat un model de scuter, care arata exact ca vespa-urile, prima impresie fiind ca au astia vespa-uri, insa daca ii intrebi ce-i aia.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vintage ai dreptate!

Si pe mine ma bate gindul sa imi iau o Vespa PX 125, pe linga Fazerul pe care il am, desi nu am mers pe vreun scuter vreodata. Dar mi se pare fun modelul si intr-adevar este practic scuterul original. Si pe linga asta sunt maniac cu tot ce e pe 2 roti. Mi-ar place sa am toate tipurile de motociclete (mai putin enduro).