radhoo Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Chiar daca nu fac parte din categoria celor cu moto , va rog sa ma ajutati si pe mine... Am un scuter chinezesc care a inceput sa-mi faca probleme de asta iarna Momentan nu porneste nici la pedala, de baterie nu zic pentru ca se consuma foarte repede si se incarca greu..dupa aproximativ o saptamana de mers zi de zi- deci nu am nici baterie...( si inca ceva important..cum ploaua, cum se descarca bateria...) Dupa ce i-am schimbat uleiul ( are baie , e scuter in 4 timpi), a inceput sa faca figuri la pornire...in acea perioada il porneam tot de la pedala, deoarece nu aveam bateria incarcata( plouase afara ), si anume trebuia sa insist in mod brutal la pedala pt pornirea lui. M-am hotarat sa-l desfac, am curatat carburatorul , am schimbat bujia si in cele din urma a pornit iar..dupa mici chinuri... ; am facut un drum de 15 km, l-am lasat in fata blocului,iar in 1 ora am vrut sa plect cu el, fiind sigur ca nu voi avea probleme...am dat la pedala degeaba si nu a pornit... L-am desfacut din nou, am desfacut si cutia de la ambreiaj, am uns rotile dintate de pe acolo ( de cand face probleme la pornire mi se pare ca pedala este mult mai moale ca inainte si m-am gandit sa nu fii sarit peste vreun dinte de pe acolo..sau ceva), am schimbat iar bujiaile intre ele ( dau scanteie dar nu extraoridinara ..cu toate ca's noi) Acum pedala e la fel de slaba, uneori scuterul da sa pornesca( se bese ) sau chiar porneste dar nu sta mai mult de 4-5 secunde. Ajutati-ma si pe mine va rog ca nu mai pot de nervi...am avut o saptamana de tot kktu care a culminat cu scuterul...chiar am nevoie de el...Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 vad ca ai 78 de posturi, deci nu esti chiar nou pe forum. dar tot nu ai postat unde trebuie POSTEAZA LA SERVICE SCUTERE si poate vei gasi un raspuns. /index.php?...&start=3080 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Incearca sa umbli la supape sa le mai desfaci f putin, la tine cred ca sunt dusi segmenti sau sa strans jocul la supape, daca spui ca ai pedala moale asta inseamna ca nu ai copresie. Chiar daca ai segmenti dusi, poti sa slabesti supapele sa te mai misti cu el cat de cat chiar daca nu prea trage, dar merge Umbli mai intai la supapa de admisie si incerci. Editat Februarie 1, 2009 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radhoo Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 Incearca sa umbli la supape sa le mai desfaci f putin, la tine cred ca sunt dusi segmenti sau sa strans jocul la supape, daca spui ca ai pedala moale asta inseamna ca nu ai copresie. Chiar daca ai segmenti dusi, poti sa slabesti supapele sa te mai misti cu el cat de cat chiar daca nu prea trage, dar merge Umbli mai intai la supapa de admisie si incerci. MS frumos de tot...incerc azi sper vad ca ai 78 de posturi, deci nu esti chiar nou pe forum. dar tot nu ai postat unde trebuiePOSTEAZA LA SERVICE SCUTERE si poate vei gasi un raspuns. /index.php?...&start=3080 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Chiar daca nu fac parte din categoria celor cu moto , va rog sa ma ajutati si pe mine...Am un scuter chinezesc care a inceput sa-mi faca probleme de asta iarna Momentan nu porneste nici la pedala, de baterie nu zic pentru ca se consuma foarte repede si se incarca greu..dupa aproximativ o saptamana de mers zi de zi- deci nu am nici baterie...( si inca ceva important..cum ploaua, cum se descarca bateria...) Dupa ce i-am schimbat uleiul ( are baie , e scuter in 4 timpi), a inceput sa faca figuri la pornire...in acea perioada il porneam tot de la pedala, deoarece nu aveam bateria incarcata( plouase afara ), si anume trebuia sa insist in mod brutal la pedala pt pornirea lui. M-am hotarat sa-l desfac, am curatat carburatorul , am schimbat bujia si in cele din urma a pornit iar..dupa mici chinuri... ; am facut un drum de 15 km, l-am lasat in fata blocului,iar in 1 ora am vrut sa plect cu el, fiind sigur ca nu voi avea probleme...am dat la pedala degeaba si nu a pornit... L-am desfacut din nou, am desfacut si cutia de la ambreiaj, am uns rotile dintate de pe acolo ( de cand face probleme la pornire mi se pare ca pedala este mult mai moale ca inainte si m-am gandit sa nu fii sarit peste vreun dinte de pe acolo..sau ceva), am schimbat iar bujiaile intre ele ( dau scanteie dar nu extraoridinara ..cu toate ca's noi) Acum pedala e la fel de slaba, uneori scuterul da sa pornesca( se bese ) sau chiar porneste dar nu sta mai mult de 4-5 secunde. Ajutati-ma si pe mine va rog ca nu mai pot de nervi...am avut o saptamana de tot kktu care a culminat cu scuterul...chiar am nevoie de el...Multumesc anticipat cit ulei ai bagat in baie? nu trebuie sa depasesti semul ala ,tre sa fie putin sub nivelul maxim bujia cum arata? ce ulei ai bagat? tot ce ai avut si inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radhoo Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 cit ulei ai bagat in baie? nu trebuie sa depasesti semul ala ,tre sa fie putin sub nivelul maximbujia cum arata? ce ulei ai bagat? tot ce ai avut si inainte? am bagat ulei de la petrom....si era unul mai putin vascos deoarece atunci cand l-am schimbat era frig afara... bujia este noua (am luat 2 din targ pt orice eventualiate si le-am tot schimbat intre ele) cand dau la pedala si nu porneste mai scot bujia si o sterg deoarece este uda(innecata)... mai vreau sa specific ceva care mi s-a parut cam ciudat...deci bujia da scanteie si atunci cand o scot sa o curat amestecul de pe ea nu miroase a combusitbil ars..nush dc ma intelegi...mie mi s-a parut prima data a fii ulei, nu benzina... Deci acum nu am baterie DELOC...in mod normal trebuie sa porneasca de la pedala fara probleme..nu? Mersi frumos si astept rasp tau.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pai cauta si vezi ce ulei ai trebuie in cartea lui nu iti da tipul ?sau nici nu ai asa ceva?nu baga asa dupa ureche mai ales ca acu e si frig, uleiul are un rol important in pornirea si functionarea corecta a motorului bujiile punele putin (5-6 minute)la flacara de la aragaz sa arda uleiul ala de acolo,tu vezi ca iti da scanteie dar se poate sa n-o dea la intensitatea care trebuie si dai de pomana la peda verifica avansul la supapa de admisie e mare e mic vezi cum e ,vezi daca ai jocul termic intre tacheti si tija supapei este necesar sa fie un joc de 0,15-0,45mm pentru supapele de admisie si de 0,2-08mm pentru supapele de evacuare misca putin de culbutori vezi si tu ce se intampla pe acolo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radhoo Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) pai cauta si vezi ce ulei ai trebuie in cartea lui nu iti da tipul ?sau nici nu ai asa ceva?nu baga asa dupa ureche mai ales ca acu e si frig, uleiul are un rol important in pornirea si functionarea corecta a motorului bujiile punele putin (5-6 minute)la flacara de la aragaz sa arda uleiul ala de acolo,tu vezi ca iti da scanteie dar se poate sa n-o dea la intensitatea care trebuie si dai de pomana la peda verifica avansul la supapa de admisie e mare e mic vezi cum e ,vezi daca ai jocul termic intre tacheti si tija supapei este necesar sa fie un joc de 0,15-0,45mm pentru supapele de admisie si de 0,2-08mm pentru supapele de evacuare misca putin de culbutori vezi si tu ce se intampla pe acolo..... Iti multumes frumos pentru sfaturi si as vrea sa te rog daca poti si daca vrei sa-mi scrii daca poti sa vii sa ma ajuti ( eu am scuterul la bunikmiu si nu e nici un service in zona...1 MAI ). Te rog sa-mi specifici si cat m-ar costa (asta daca ai fii de acord sa te deplasezi) Am uitat sa zic am tinut cont de sfaturile tale, am desfacut chiuloasa, am ajuns pana la piston... Deci segmentii au distanta de 5 mm intre capete( ceea ce nu e normal , nu? ), pistonul este un pic calat sa zic asa...si negru la cap (asta banuiesc ca nu este anormal). Multumesc inca o data si astept raspunsul tau. ( Am si sculele care trebuiesc ) Iti las si ID-ul de mess daca te hotarasti : radu_18_ok Editat Februarie 1, 2009 de radhoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.