atillas Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 chiar vroiam sa lamurim situatia vis-a-vis de trasee..am primit cateva telefoane de la motociclisti care in acceptiunea mea se dau destul de(sau foarte) bine cu intrebarea ca s-ar da la hobby ca toata lumea stie ce e la romaniacs..traseele vor fi complet diferite de cele ale romaniacsului singura comparatie este ca se desfasoara in aceiasi zona,asa ca nu va speriati..garantez ca in situatia in care nu apar accidente tehnice(motoare blocate,etc-jumba stie)toata lumea termina traseele..solul preponderent nisipos-dur/pamant implica aderenta pe orice vreme,deci 2-3 zile de ploaie sau mai mult nu modifica gradul de dificultate decat foarte putin spre nesemnificativ..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm_geo Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) voi fi prezent cu siguranta! cu adevarat de larg interes postul tau. WARN!! Editat Februarie 23, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) intra omul la allianz,generali,AF ASIBAN etc si cere:asigurare de viata?de sanatate(cea care se intocmeste la iesirea din tara) putin mai explicit ar fi foarte bine.Motivul?abia asteapta popandaul care incheie asigurari sa ii deschida cineva usa plina de paianjeni si sa se exprime ceva de genul:"as dori ceva,dar nu stiu exact ce..." ca al lui esti,te mananca de viu cu contracte de 10 pagini etc. Nu din rautate zic, Fiind primul eveniment la care imi doresc sa particip,vin si eu cu o intrebare tampita:cum se face incadrarea la amatori si profi?pe cuvant de onoare?Nu de alta,dar nimeni nu isi doreste ca un amator sa fie spulberat din spate la o saritoare de un "amator" care sare 10 m unde un incepator se muleaza dupa teren Editat Februarie 23, 2009 de pasbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) intra omul la allianz,generali,AF ASIBAN etc si cere:asigurare de viata?de sanatate(cea care se intocmeste la iesirea din tara) putin mai explicit ar fi foarte bine.Motivul?abia asteapta popandaul care incheie asigurari sa ii deschida cineva usa plina de paianjeni si sa se exprime ceva de genul:"as dori ceva,dar nu stiu exact ce..." ca al lui esti,te mananca de viu cu contracte de 10 pagini etc. Nu din rautate zic, Fiind primul eveniment la care imi doresc sa particip,vin si eu cu o intrebare tampita:cum se face incadrarea la amatori si profi?pe cuvant de onoare?Nu de alta,dar nimeni nu isi doreste ca un amator sa fie spulberat din spate la o saritoare de un "amator" care sare 10 m unde un incepator se muleaza dupa teren Va fi prezent SMURD-ul cu trei elicoptere Apache. E OK? problemele ridicate de antevorbitorul tau sunt cat se poate de pertinente.postul tau e mai rau decat cu valoare zero. WARN! Editat Februarie 23, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 intrebarile erau: 1.cum se face incadrarea la amatori si profesionisti??????? Aceasta este o problema intalnita in orice competitii de pista sau circuit,un incepator franeaza mai repede si mai imprevizibil decat un avansat,un incepator alege alta trasa fata de un avansat,un incepator cu siguranta isi va modifica trasa,iar un avansat care tocmai il depaseste cu siguranta il va jena,sau va fi jenat(oricum incepatorul are de suferit) 2.Cum se numeste asigurarea necesara la inscriere,motivul fiind CLAR:un asigurator iti va vinde ce are mai scump daca nu stii ce sa ceri.S-a precizat:"de risc" sau ceva de genul.... Ce acopera aceasta asigurare?spitalizarea asiguratului????pai sunt angajat iar firma are contract cu casa de asigurari. Spitalizarea altei persoane ranite de asigurat??? Reparatia motorului asiguratului?reparatia motorului pagubitului?(in competitii sportive nu prea asigura nimeni nimic) CE FEL DE ASIGURARE????????? Iar raspunsul:un elicopter....CHIAR ESTE PERTINENT!!!! Va doresc o larevedere placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 intra omul la allianz,generali,AF ASIBAN etc si cere:asigurare de viata?de sanatate(cea care se intocmeste la iesirea din tara) putin mai explicit ar fi foarte bine.Motivul?abia asteapta popandaul care incheie asigurari sa ii deschida cineva usa plina de paianjeni si sa se exprime ceva de genul:"as dori ceva,dar nu stiu exact ce..." ca al lui esti,te mananca de viu cu contracte de 10 pagini etc. Nu din rautate zic, Fiind primul eveniment la care imi doresc sa particip,vin si eu cu o intrebare tampita:cum se face incadrarea la amatori si profi?pe cuvant de onoare?Nu de alta,dar nimeni nu isi doreste ca un amator sa fie spulberat din spate la o saritoare de un "amator" care sare 10 m unde un incepator se muleaza dupa teren este vorba de o asigurare de accidente..cu alte cuvinte in situatia in care te accidentezi asigurarile se obliga conform politei de asigurare sa plateasca spitalizarea,medicamente,etc..nu vreau sa ma repet dar fiind cronometru lumea se va da tare,si vreau sa evit orice fel de neplaceri cauzate de vreun accident..CA SA NU VA PUN PE DRUMURI VINERI O SA FIE SI UN AGENT ASIGURATOR IN TABARA SI SE REZOLVA PE LOC.. fiecare isi alege categoria pe care si-o doreste..daca ti-e teama ca nu stii cat de bun esti te bagi la open..daca ti se pare prea usor la cursa urmatoare te muti la profi..trebuie sa fii convins ca niciun pilot care se da bine nu accepta sa se dea la hobby din pura plictiseala..vii totusi sa iti dovedesti ca poti nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 intrebarile erau:1.cum se face incadrarea la amatori si profesionisti??????? Aceasta este o problema intalnita in orice competitii de pista sau circuit,un incepator franeaza mai repede si mai imprevizibil decat un avansat,un incepator alege alta trasa fata de un avansat,un incepator cu siguranta isi va modifica trasa,iar un avansat care tocmai il depaseste cu siguranta il va jena,sau va fi jenat(oricum incepatorul are de suferit) 2.Cum se numeste asigurarea necesara la inscriere,motivul fiind CLAR:un asigurator iti va vinde ce are mai scump daca nu stii ce sa ceri.S-a precizat:"de risc" sau ceva de genul.... Ce acopera aceasta asigurare?spitalizarea asiguratului????pai sunt angajat iar firma are contract cu casa de asigurari. Spitalizarea altei persoane ranite de asigurat??? Reparatia motorului asiguratului?reparatia motorului pagubitului?(in competitii sportive nu prea asigura nimeni nimic) CE FEL DE ASIGURARE????????? Iar raspunsul:un elicopter....CHIAR ESTE PERTINENT!!!! Va doresc o larevedere placuta! in primul rand traseele de hobby si profi sunt complet diferite..nu exista circuit sau ceva de genul unde sa te incurci unul pe altul..mergi in urma pilotului pana poti sa-l depasesti in siguranta si ..gaz..nu cred totusi ca trebuie sa despicam firul in 4 acum..fiecare si-a gasit locul chiar daca a venit prima oara la EMD..e ca discutia cand te duci la spital si nu stii cat sa dai la doctor..afli imediat din salon..practic la inscriere daca nu stii exact ce sa alegi discuti cu unul din organizatori si iti vor explica cat de cat traseul..mai mult de atat nu putem face.. in ceea ce priveste asigurarea CURSEI..nu are nici o legatura cu pilotii..asta o fac cei din organizare ca in cazul in care apar ceva pagube de genul..treci printr-un sat si spargi geamurile unei case ,societatea de asigurari acopera costurile reparatiei,pilotii in sine isi fac o asigurare de accidente..nu credeam ca e asa neclara situatia cu asigurarea asta,o sa iau maine legatura cu gasca ce se da in campionat si va explic exact cum stau lucrurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Ca sa nu par eu mai istet,respectam conditiile impuse.Dar sumele din salariul meu brut care merg la casa de asigurari acopera costuri ocazionate de spitalizari. De ce ma gandeam la un profi incadrat la incepatori?simplu....o persoana care stie ceva,insa nu suficient de mult ca sa castige un echipament,uleiuri si CUPA la profesionisti. Cam asta este.Oricum abordarea STIMABILULUI mi-a provocat greata,dar asta s-s discutat pe alte topicuri,gen bucuresti si provincie,care sunt mai dashteptzi,mai mari,mai mai.... Cateva despre traseu....am vazut ca sunt la un momentdat 30 km(duminica parca) si cateva ore bune pentru desfasurare. Se parcurg distantele de mai multe ori,sau e o marja in cazul in care sunt multi inscrisi,si la intervalul de plecare se prelungeste mult evenimentul? Bogdan, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 Ca sa nu par eu mai istet,respectam conditiile impuse.Dar sumele din salariul meu brut care merg la casa de asigurari acopera costuri ocazionate de spitalizari.De ce ma gandeam la un profi incadrat la incepatori?simplu....o persoana care stie ceva,insa nu suficient de mult ca sa castige un echipament,uleiuri si CUPA la profesionisti. Cam asta este.Oricum abordarea STIMABILULUI mi-a provocat greata,dar asta s-s discutat pe alte topicuri,gen bucuresti si provincie,care sunt mai dashteptzi,mai mari,mai mai.... Cateva despre traseu....am vazut ca sunt la un momentdat 30 km(duminica parca) si cateva ore bune pentru desfasurare. Se parcurg distantele de mai multe ori,sau e o marja in cazul in care sunt multi inscrisi,si la intervalul de plecare se prelungeste mult evenimentul? Bogdan, marja ptr multi inscrisi/timp intre primul si ultimul pilot 100-120 min..asa ca trebuie sa fie timp sa termine toti cat mai devreme sa aiba posibilitatea sa ajunga pana seara acasa(sunt participanti care vin 500 de km ptr cursa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 mai copii mai, cum lipsesc putin cum va faceti de cap Pt domnul cu poza cu motor de viteza - tu o sa te dai la incepatori. Ca sa te dai la avansati ar fi trebuit sa ai deja cateva sezoane prin padure; ceea ce, judecand dupa intrebarile tale, evident, nu e cazul. Legat de asigurare - foarte probabil e vorba de o asigurare sportiva pentru pagube provocate tertilor. La curse asigurarile normale/civile sunt nule. Genul asta de asigurari se fac ca sa nu existe bataie de cap pentru pilot sau organizator daca se intampla ceva unei terte parti. Nu are legatura cu asigurarea medicala - in RO toata lumea beneficiaza de medicina de urgenta si cei care platesc CAS beneficiaza si de medicina de specialitate. La cursele oficiale e obligatoriu sa ai acest gen de asigurare. Faptul ca ai bagat-o si aici nu e rau deloc. Soso, tu stii cu asigurarile. Cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) La inceputul postului s`a pus la dispozitia tuturor un numar de telefon si o adresa de mail (la sfarsitul postului). Si eu am 1 000 de nelamuriri fiind primul concurs la care particip deci multumim telefoniei mobile pt minutele pt care platim si sun si stresez pe Stefi de fiecare data cand ceva mii se pare in neregula sau interesant si problema se rezolva in maxim 2 minute nu prin 7 posturi si 2 warn`uri (bonus) Folositi cu incredere telefonul mobil !!! La cursele oficiale e obligatoriu sa ai acest gen de asigurare. Faptul ca ai bagat-o si aici nu e rau deloc. In legatura cu asigurarea tot asa a fost specificata in primul post. Deci eu ma duc la prima casa de asigurari ce imi iese in cale si ii spun "dom`le fa`mi o asigurare medicala sportiva din aia cu 15 ron" si gata ! P.S. Soso sa nu imi dai warn ca incerc sa fiu clean de ceva ani,nu ma duce in ispita ! Editat Februarie 23, 2009 de Spionutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 un prieten ma rugat sa intreb daca poate merge pe un xt 600 fara categoria A!nu are permis.poate merge fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 un prieten ma rugat sa intreb daca poate merge pe un xt 600 fara categoria A!nu are permis.poate merge fara dat fiind faptul ca traseul nu intersecteaza nici un drum public putem face o exceptie..ideea e ca genul asta de situatii nu il incurajez eu personal deloc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 StefSi daca omu isi rupe gatul? Sau da peste o baba pe o ulitza? Doamne fereste!!!!!! O sa-ti aducem chiftelutze o perioada. Pt ce sa risti? Ionut ai perfecta dreptate.de ce sa imi bat singur cuie in talpa??..deci pilotii fara permise de conducere NU se pot inscrie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 ..deci pilotii fara permise de conducere NU se pot inscrie.. Super.... o sa fim putini ca si anu' trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Super.... o sa fim putini ca si anu' trecut tocmai voiam să critic felul în care se negociază (tîrguie) regulamentul Âşi să laud decizia rațională a organizatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) tocmai voiam să critic felul în care se negociază (tîrguie) regulamentul Âşi să laud decizia rațională a organizatorului. dupa cum vezi nu cedez sub nici o forma ispitei.. iar anul trecut au fost destui de putini la start..putini peste suta.. Editat Februarie 24, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 ok sa inteles!ai dreptate!nu merita riscul.omu are carnet de profesionit numai categoria A lipsindu-i.o sa ii spun.numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ok sa inteles!ai dreptate!nu merita riscul.omu are carnet de profesionit numai categoria A lipsindu-i.o sa ii spun.numai bine!! Pai, pana in mai poate sa-si ia si A-ul. Daca isi mai ia si categoria Tv, o sa poata conduce absolut toate autovehiculele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 iar anul trecut au fost destui de putini la start..putini peste suta.. Eu ma refeream la Valea Sadului-Sibiu. Cati am fost ? Putin peste 30 ! Si a fost SUPER FAIN !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 s-a intamplat vreodata sa va intrebe cineva de permis pe la curse si endureli prietenesti?ca eu nu am auzit de asa ceva(poate nu am fost eu unde trebuia .) stiu piloti care nu au cat a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 s-a intamplat vreodata sa va intrebe cineva de permis pe la curse si endureli prietenesti?ca eu nu am auzit de asa ceva(poate nu am fost eu unde trebuia .) stiu piloti care nu au cat a nu, dar deobicei semnezi o declaratie pe propria raspundere cum ca posezi permis conducere cat. respectiva, precum si ca motoreta este inmatriculata si apta de a merge pe drumurile publice. iote ceva de genu am semnat la o cursa in Curtea de Arges cat si la cele din campionatul national, eu avand un RM 250, deci neinmatriculat. La o eventuala problema, organizatorul e acoperit de declaratia ta mincinoasa. mi se pare foarte corect sa te dai pe barba ta suportand eventualele repercusiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 nu, dar deobicei semnezi o declaratie pe propria raspundere cum ca posezi permis conducere cat. respectiva, precum si ca motoreta este inmatriculata si apta de a merge pe drumurile publice.iote ceva de genu am semnat la o cursa in Curtea de Arges cat si la cele din campionatul national, eu avand un RM 250, deci neinmatriculat. La o eventuala problema, organizatorul e acoperit de declaratia ta mincinoasa. mi se pare foarte corect sa te dai pe barba ta suportand eventualele repercusiuni. exact ..de asta eu ma acopar cu declaratia fiecarui pilot in parte ca e in regula..aceste hartii le-am avut incepand cu prima editie..daca cineva se risca,se risca pe barba lui..doar nu o sa raspund eu daca loveste cineva vreo gaina sau baba in sat,atata timp cat nu face parte din traseu..(tocmai din aceasta cauza anul acesta nu traversam nici un sat sau drum public) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 nu, dar deobicei semnezi o declaratie pe propria raspundere cum ca posezi permis conducere cat. respectiva, precum si ca motoreta este inmatriculata si apta de a merge pe drumurile publice.iote ceva de genu am semnat la o cursa in Curtea de Arges cat si la cele din campionatul national, eu avand un RM 250, deci neinmatriculat. La o eventuala problema, organizatorul e acoperit de declaratia ta mincinoasa. mi se pare foarte corect sa te dai pe barba ta suportand eventualele repercusiuni. am vrut doar sa subliniez faptul ca nu te impiedica nimeni sa te dai fara permis cat a.cat despre raspundere,oricum este a ta,cu sau fara permis,organizatorul acoperindu-se intradevar cu o declaratie de genu.poate stef de data asta o sa ne ceara permisele la toti.sa traiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Va fi prezent SMURD-ul cu trei elicoptere Apache. E OK? problemele ridicate de antevorbitorul tau sunt cat se poate de pertinente.postul tau e mai rau decat cu valoare zero. WARN! dadadada sa vina SMURD-ul cu si cu submarinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.