stefan_bz Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Salut, am si eu o problema pe care nu o pot remedia. Imi curge/pierde antigel (bine, este vorba de un firicel subtire, dar ma streseaza) pe la 2 suruburi din cele 6 care prind capacul de chiuloasa, si anume cele 2 din fata (cum ar veni spre roata din fata), acolo gas gas-ul are si prinderea furtunului prin care iese antigelul din motor si se duce in radiator. Si nu stiu ce sa le mai fac, am dat jos capacul, am mai bagat niste pasta rosie ca mi s-au parut cam duse oringurile (are 2 oringuri, unul interior care izoleaza cilindrul si altul exterior care izoleaza circuitul), pe acolo nu da deloc, am strans toate suruburile la max cat sa nu nenorocesc filetele, am decalit garniturilede cupru sa se aseze mai bine, am pus o gramada de looktide sa nu se desfaca de la vibratii... nu stiu ce asi putea sa-i mai fac. nu mi s-a parut nimic suspect pe capacul de chiuloasa, vreo fisura, ceva... aveti idee de ce naiba tot imi da pe acolo, ati patit ceva similar, remediere???? tin sa spun ca am in instalatie niste lichid motocool de la motul, ceva organic care are pct de firbere pe la 136 grade, nu stiu sa se infiltreze asta, sa faca presiune mai mare, am tot zis ca o sa-l schimb cu antigel normal, dar nu ma indur ca a costat cam mult daca aveti vreo idee... multumesc de pe acum, stefan Editat Februarie 24, 2009 de stefan_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 -ceva similar am patit si eu... tot scapa ceva apa pe la un surub de chiuloasa..si tot strangeam si strangeam ..da tot picura usor. dupa ceam desfacut capacu chiuloasei si am inspectat suruburile miam dat seama ca un surub(preson) avea joc in cilindru. -chiuloasa nu trebuie sa aiba zgarieturi si nici nu trebuie slefuita cu nimic; inspecteaza sau schimba garnitura de chiuloasa sau garnuturile respective -in cilindru(camera de ardere) nu trebuie sa intre lichid de racire... nu mai merge cu el asa. -vezi ca surubu sa fie infipt bine in cilindru si garniturile sa fie ok... surubile de preferat sa fie stranse cu cheia dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut, am si eu o problema pe care nu o pot remedia. Imi curge/pierde antigel (bine, este vorba de un firicel subtire, dar ma streseaza) pe la 2 suruburi din cele 6 care prind capacul de chiuloasa, si anume cele 2 din fata (cum ar veni spre roata din fata), acolo gas gas-ul are si prinderea furtunului prin care iese antigelul din motor si se duce in radiator. Si nu stiu ce sa le mai fac, am dat jos capacul, am mai bagat niste pasta rosie ca mi s-au parut cam duse oringurile (are 2 oringuri, unul interior care izoleaza cilindrul si altul exterior care izoleaza circuitul), pe acolo nu da deloc, am strans toate suruburile la max cat sa nu nenorocesc filetele, am decalit garniturilede cupru sa se aseze mai bine, am pus o gramada de looktide sa nu se desfaca de la vibratii... nu stiu ce asi putea sa-i mai fac. nu mi s-a parut nimic suspect pe capacul de chiuloasa, vreo fisura, ceva... aveti idee de ce naiba tot imi da pe acolo, ati patit ceva similar, remediere???? tin sa spun ca am in instalatie niste lichid motocool de la motul, ceva organic care are pct de firbere pe la 136 grade, nu stiu sa se infiltreze asta, sa faca presiune mai mare, am tot zis ca o sa-l schimb cu antigel normal, dar nu ma indur ca a costat cam mult daca aveti vreo idee... multumesc de pe acum, stefan Se gaseste la magazinele cu articole auto un fel de praf care se dilueaza putin si se baga in radiatoarele de racire pentru a infunda micile scurgeri,pori,etc.Poate ai o sansa sa poti scapa asa daca numai picura putin...intreaba de solutia aia.Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) salut, cel mai bine este sa cumperi o garnitura noua (s-o schimbi pe cea veche). inainte de toate ar trebui sa verifici suprafata chiloasei (sa fie perfect plana) .. nu pune nimic in antigel -gen pilitura de cupru .. etc, o sa ai probleme pe viitor cu pompa de apa. iti zic ca acelasi lucru am patit la honda cr 250 1999. Salut, am si eu o problema pe care nu o pot remedia. Imi curge/pierde antigel (bine, este vorba de un firicel subtire, dar ma streseaza) pe la 2 suruburi din cele 6 care prind capacul de chiuloasa, si anume cele 2 din fata (cum ar veni spre roata din fata), acolo gas gas-ul are si prinderea furtunului prin care iese antigelul din motor si se duce in radiator. Si nu stiu ce sa le mai fac, am dat jos capacul, am mai bagat niste pasta rosie ca mi s-au parut cam duse oringurile (are 2 oringuri, unul interior care izoleaza cilindrul si altul exterior care izoleaza circuitul), pe acolo nu da deloc, am strans toate suruburile la max cat sa nu nenorocesc filetele, am decalit garniturilede cupru sa se aseze mai bine, am pus o gramada de looktide sa nu se desfaca de la vibratii... nu stiu ce asi putea sa-i mai fac. nu mi s-a parut nimic suspect pe capacul de chiuloasa, vreo fisura, ceva... aveti idee de ce naiba tot imi da pe acolo, ati patit ceva similar, remediere???? tin sa spun ca am in instalatie niste lichid motocool de la motul, ceva organic care are pct de firbere pe la 136 grade, nu stiu sa se infiltreze asta, sa faca presiune mai mare, am tot zis ca o sa-l schimb cu antigel normal, dar nu ma indur ca a costat cam mult daca aveti vreo idee... multumesc de pe acum, stefan Editat Februarie 25, 2009 de giovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 praful acela nenoroceste pompa ..exista in schimb un lichid care te poate ajuta (stop leak de la wynns-sau ceva de genu)n care ti-e lene sa desfaci chiuloasa sa vezi ce e pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Salut, am si eu o problema pe care nu o pot remedia. Imi curge/pierde antigel (bine, este vorba de un firicel subtire, dar ma streseaza) pe la 2 suruburi din cele 6 care prind capacul de chiuloasa, si anume cele 2 din fata (cum ar veni spre roata din fata), acolo gas gas-ul are si prinderea furtunului prin care iese antigelul din motor si se duce in radiator. Si nu stiu ce sa le mai fac, am dat jos capacul, am mai bagat niste pasta rosie ca mi s-au parut cam duse oringurile (are 2 oringuri, unul interior care izoleaza cilindrul si altul exterior care izoleaza circuitul), pe acolo nu da deloc, am strans toate suruburile la max cat sa nu nenorocesc filetele, am decalit garniturilede cupru sa se aseze mai bine, am pus o gramada de looktide sa nu se desfaca de la vibratii... nu stiu ce asi putea sa-i mai fac. nu mi s-a parut nimic suspect pe capacul de chiuloasa, vreo fisura, ceva... aveti idee de ce naiba tot imi da pe acolo, ati patit ceva similar, remediere???? tin sa spun ca am in instalatie niste lichid motocool de la motul, ceva organic care are pct de firbere pe la 136 grade, nu stiu sa se infiltreze asta, sa faca presiune mai mare, am tot zis ca o sa-l schimb cu antigel normal, dar nu ma indur ca a costat cam mult daca aveti vreo idee... multumesc de pe acum, stefan Desfa si uita-te. Nu te lua dupa cei ce iti recomanda de fel de fel de solutiii minune. Asa ai sa poti sta linistit. Editat Februarie 25, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pana la urma @ketemeu' dreptate..o sa ajungi sa desfaci chiuloasa sa vezi exact ce se intampla..asa ca pune mana pe scule si tine-ne si pe noi la curent cu remedierea..spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu am experienta la 2T racit cu lichid. Exista capac de chiulasa? In orice caz, la montat inapoi chiulasa, musai CHEIE DINAMOMETRICA. Si pt capacul de chiulasa ar fi recomandata. Plus garnitura de chiulasa noua si motorul e ca nou. Asta daca, bineinteles, nu sunt probleme cu suprafetele de contact cilindru-chiulasa si/sau (eventual) chiulasa-capac de chiulasa. Oricum, trebuie desfacut si vazut ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 mersi de pareri, pai capacul de la chiuloasa oricum l-am dat jos. asta nu are garnitura de chiuloasa ca la 4t (poate si ca la alte moto 2t, nu stiu), are 2 o-ringuri cum am spus, unul interior care izoleaza camera de ardere si unul exterior sa nu dea afara. mie imi dadea si un pic afara, din aceasta cauza am dat capacul jos. ce-i drept o-ringurile sunt cam presate dar cum nu am gasit peaci prin tara unele (o sa ma duc sa caut si laun magazin de rulmenti si oringuri) am pus niste pasta siliconica rosie peste totsi am pus capacul. nu mi sa parut sa fie deformata suprafata de contact intre cilindru si capac, cel putin asa la ochi. oricum problema s-a remediat nu mai da pe acolo insa da pe la un surub. este posibil sa fie filetul din cilindru un pic bulit, surubul iese un pic in trepte asa, merge cand usor cand mai greut, asta este. oricum acum l-am desfacut iar, i-am pus mult looktide pe filet si ceva pasta rosie in partea superioara pe el sa creeze un fel de dop/garnitura si l-am strans. daca nu tine nici asa... sa fie sanatos, ptr 100 ml cat pierde la o tura asta este. nu cred sa intre apa la piston. toate bune, stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 mersi de pareri,pai capacul de la chiuloasa oricum l-am dat jos. asta nu are garnitura de chiuloasa ca la 4t (poate si ca la alte moto 2t, nu stiu), are 2 o-ringuri cum am spus, unul interior care izoleaza camera de ardere si unul exterior sa nu dea afara. mie imi dadea si un pic afara, din aceasta cauza am dat capacul jos. ce-i drept o-ringurile sunt cam presate dar cum nu am gasit peaci prin tara unele (o sa ma duc sa caut si laun magazin de rulmenti si oringuri) am pus niste pasta siliconica rosie peste totsi am pus capacul. nu mi sa parut sa fie deformata suprafata de contact intre cilindru si capac, cel putin asa la ochi. oricum problema s-a remediat nu mai da pe acolo insa da pe la un surub. este posibil sa fie filetul din cilindru un pic bulit, surubul iese un pic in trepte asa, merge cand usor cand mai greut, asta este. oricum acum l-am desfacut iar, i-am pus mult looktide pe filet si ceva pasta rosie in partea superioara pe el sa creeze un fel de dop/garnitura si l-am strans. daca nu tine nici asa... sa fie sanatos, ptr 100 ml cat pierde la o tura asta este. nu cred sa intre apa la piston. toate bune, stefan dai cu lipici tata!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.