Sari la conținut

Suzuki rf600 sau Yamaha thundercat


sambartonro
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor..vreau sa-mi achizitionez unul din cele 2 modele si nu stiu la care sa raman..daca puteti venii cu opinii despre manevrabilitate,consum,fiabilitate.etc mi-ar fi foarte de folos...mentionez ca suzuki este fabricat in 95 iar yamaha in 97..stare optica f buna la ambele ..despre starea tehnica nu pot spune nimik ca le-am vazut doar in poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salutare tuturor..vreau sa-mi achizitionez unul din cele 2 modele si nu stiu la care sa raman..daca puteti venii cu opinii despre manevrabilitate,consum,fiabilitate.etc mi-ar fi foarte de folos...mentionez ca suzuki este fabricat in 95 iar yamaha in 97..stare optica f buna la ambele ..despre starea tehnica nu pot spune nimik ca le-am vazut doar in poze.

 

Si eu am avut o dilema asemanatoare cand mi-am ales mobra ( care in final a fost Thundercat ) dar sincer iti zic ca nu regret nici un moment alegerea facuta. E o mobra de nota 11+ sta extraordinar pe drum, pentru ca e mai grea de felul ei, manevrabilitate buna in oras, poti merge cu ea cu a doua, chiar si cu a treia pe la un 60 la ora, trage bine din ture joase, nu are tendinte pronuntate de voblaj la aceleratii puternice, franeaza excelent. Punctul slab este farul, a carui oglinda este prost proiectata, si pe faza scurta nu vezi aproape nimic noaptea, dar pe faza lunga nu ai nici o treaba...problema se remediaza cu un Bi-Xenon H4 ( in jur de 150 ron)

Motorul este fiabil, zic eu, de cand am luat-o am facut cu ea 12000 de km (avea 13000 cand am luat-o eu), deci acum are in jur de 25000, dar in afara de ulei si benzina nu am avut nevoie de altceva pana acum. Am schimbat ambreiajul (discurile) ca alea s-au dus, dar in rest...motorul functioneaza excelent.

Consumul e mai mult decat acceptabil pentru valeitatile sportive pe care le are, in jur de 4.5% la mers lejer, 5.5-6% la mers mediu spre agresiv, cu perioade de accelerare puternica si viteze mari pe portiuni scurte, si maxim 7% daca ii dai forja, schimbi viteza numai la 13000, o tii in ture peste 8-9000 si mergi cu viteza mare constant(regim de autostrada).

Nu stiu sa zic cat consuma in oras, ca nu merg asa mult prin oras cu ea, incat sa-i pot face un consum. Vara se incalzeste destul de mult prin oras, trece temperatura de 100 de grade, dar asta nu trebuie sa te sperie, asa sun ele...toate fac asa. Intra pe rosu abia pe la 130 de grade, iar ventilatorul intra in functiune pe la 98 de grade, moment in care mobra devine un cuptor ambulat, care scoate caldura pe toate partile. In rest, ce sa zic...sunt foarte multumit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...