parly Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 Am o f mare problema : se ia 1 buc suzuki rg 250 motor in 2 timpi . Se porneste dupa ce t chinui vreo juma d ora din cauza ca (virgula)cade relantiul dak il dau mare din carburatoare degeaba tot la fael face pana porneste d mai multe ori . ma rogreusesc sa-l pornesc sta pornit... numai ca dupa un timp turatia o ia razna sta turat p la 8-9 mii isi revine numai knd il opresc din buton si ii dau drumul knd ajunge la turatie mica. nu mai stiu c sa-i fac nu are putere decat knd vrea el... merge c merge si dintr-o data trage d ma lasa-n urma... I-am desfacut d nu stiu cate ori carb. le-am curatat luna... la fel. Cineva mi-a spus ca ar fi niste semeringuri la motoarele astea in 2 timpi care ar fi uzate si trage aer sau ceva de genul asta... vreu si eu niste sfaturi c sa fac k am o iarna intreaga in care pot sa repar la el multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 aer fals asa face oice motor cand trage aer fals... probabil ca nu e extrem de mare problema incat atunci cand se incalzaste etanseaza mai bine si reuseste motorul sa stea pornit! schimba-i toata semeringurile de la ambielaje si toate garniturile de la cilindrii (de jos), de la chiulase, de la galerie si mai peste tot pe unde se poate schimba o garnitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Decembrie 17, 2005 Autor Share Postat Decembrie 17, 2005 multam pt sfat numai k as vrea sa aflu un magazin in romania care poate aduce semeringuri, garnituri si alte chestii de astea k am intrat peste tot si nimeni nu are o oferta de produse dgenu asta sau nu stiu und sa caut. un link ceva o adresa e d ajuns multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 on-off topic daca ma lamuriti si pe mine....la honda nx 650 dominator ce cheie trebuie? multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 adica? de contact, pt. piulite, ce vrei sa desfaci/stragni cu ea? @parly: esti din gl? ca vad ca nr. e de gl! daca da te pot ajuta (cred ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 de bujii.... scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 de bujii.... scuze de offtopic Daca vrei sa incercam cu una de Matiz, da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Decembrie 18, 2005 Autor Share Postat Decembrie 18, 2005 Tecuci mai exact dar aku sunt in buc. la facultate vin in vacanta in urbea mea natala si ma gandeam sa gasesc tot ce-mi trbuie in buc. k akasa nu am nici cea mai mica sansa sa iau vreo piesa de motocicleta d nicaieri... de-asta vroiam sa gasesc un magazin sau ceva in bucuresti sa le cumpar de aici (buc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 incearca la skf, parca faceau si simeringuri! si mai vezi Meteor, e un depozit de piese auto, mai aduc si pt. moto unele chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Decembrie 18, 2005 Autor Share Postat Decembrie 18, 2005 skf? asta ce e? k nu am auzit d el... sau und il gasesc? multam. tu d und esti din gl? din galati galati sau alt oras? dak nu sun indiscret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 skf e o firma care face rulmenti si (parca) semeringuri sau simerunguri dracu' stie cum e corect! da, sunt din orasul Galati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 (editat) am si eu acelasi motor...si am avut dif probleme, inclusiv cea de care vb tu. sunt multe de spus. mai bine, daca ai messenger... paul_gasca@yahoo vezi cu cine vb, caci poti face motorul praf, daca te iei dupa unii care spun "motoarele astea" in 2 t au niste semeringuri, bla bla.." ce inseamna afirmatia asta. asta nu e o afirmatie pe care o spune un om cu niste cunostinde de bun-simt legate de mecanica. poate trage aer fals prin o gramada de locuri....dar mai mult ca sigur nu asta e probl... cum spuneam..m-am uitat mai bine pe ce ai scris u.. aer fals, inseamna amestec sarac, mai mult aer, mi putina benzina...asta poate face ca motorul tau sa traga greu, dar nu sa urce in ture aiurea. mie carburatoarele mi-au facut niste probleme inimaginabile. si eu le-am curatat pana n-am mai stiut de mine. dar asta nu mi-a rezolvat problemele. am descoperit ca: pe langa jiclere marite (uzate in timp) nici cuiele pontou nu mai tineau. ce e misto e ca in anumite pozitii tineau, in general cand faceam eu nivelul...parca o faceau dinadins, apoi dupa ce mergeam o perioada nu mai tineau, motorul avea simptome de amestec bogat, cand desfaceam carb, camera de nivel constant era innecata. pana la urma, mi-am schimbat cuiele pontou, toate jiclerele si plutitorii. plutitorii i-am schimbat pt ca evident sunt vechi, sunt din lemn de balsa si s-ar putea sa se unfle cand stau mai mult in benzina si sa se atinga de peretii carb si sa se blocheze pe o pozitie (inchis sau deschis). unde vreau sa ajung, pe langa ca aveam simtome asemanatoare cu ale tale, m-am dus si eu pe la diferiti mecanici ...desi stiam f bine ce are motorul meu, (de retinut ca avea segmenti si pistoane noi) , stii ce imi propuneau ei. sa-i fac motorul ca scapa compresie pt ca am segmentii uzati!!! ideea e: ai mare grija pe cine intrebi de vorba, ca eu, cu o singura exceptie, m-am lovit numai de nemernici, jepcari si habarnisti. multa bafta. Editat Decembrie 20, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 scuze pt. inarziere la reply dar aku am venit in civilizatie in buc. si am net amcuratat si eu carb. de mia venit greatza si sunt aproape sigur ca nu e de la carburatoare fuctioneaza f. bine am facut o proba cu aspiratorul... suflam in ele si aruncau benzina destul de bine(parerea mea cuiele functioneaza nivelul e bun deci nu prea cred sa fie din cauza lor aer dupa carb., in gaturile in care se prind nu trage le-am tot verificat... compresie are... nu stiu ce sa mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.