Sari la conținut

Nu Vrea Sa Asculte


parly
 Share

Postări Recomandate

Am o f mare problema : se ia 1 buc suzuki rg 250 motor in 2 timpi . Se porneste dupa ce t chinui vreo juma d ora din cauza ca (virgula)cade relantiul dak il dau mare din carburatoare degeaba tot la fael face pana porneste d mai multe ori . ma rogreusesc sa-l pornesc sta pornit... numai ca dupa un timp turatia o ia razna sta turat p la 8-9 mii isi revine numai knd il opresc din buton si ii dau drumul knd ajunge la turatie mica. nu mai stiu c sa-i fac nu are putere decat knd vrea el... merge c merge si dintr-o data trage d ma lasa-n urma... I-am desfacut d nu stiu cate ori carb. le-am curatat luna... la fel. Cineva mi-a spus ca ar fi niste semeringuri la motoarele astea in 2 timpi care ar fi uzate si trage aer sau ceva de genul asta... vreu si eu niste sfaturi c sa fac k am o iarna intreaga in care pot sa repar la el multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

aer fals :friends: asa face oice motor cand trage aer fals... probabil ca nu e extrem de mare problema incat atunci cand se incalzaste etanseaza mai bine si reuseste motorul sa stea pornit! :friends: schimba-i toata semeringurile de la ambielaje si toate garniturile de la cilindrii (de jos), de la chiulase, de la galerie si mai peste tot pe unde se poate schimba o garnitura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam pt sfat numai k as vrea sa aflu un magazin in romania care poate aduce semeringuri, garnituri si alte chestii de astea k am intrat peste tot si nimeni nu are o oferta de produse dgenu asta sau nu stiu und sa caut. un link ceva o adresa e d ajuns multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

adica? de contact, pt. piulite, ce vrei sa desfaci/stragni cu ea? :friends:

 

@parly: esti din gl? ca vad ca nr. e de gl! daca da te pot ajuta (cred :friends: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tecuci mai exact dar aku sunt in buc. la facultate vin in vacanta in urbea mea natala si ma gandeam sa gasesc tot ce-mi trbuie in buc. k akasa nu am nici cea mai mica sansa sa iau vreo piesa de motocicleta d nicaieri... :friends: de-asta vroiam sa gasesc un magazin sau ceva in bucuresti sa le cumpar de aici (buc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu acelasi motor...si am avut dif probleme, inclusiv cea de care vb tu.

sunt multe de spus. mai bine, daca ai messenger...

paul_gasca@yahoo

vezi cu cine vb, caci poti face motorul praf, daca te iei dupa unii care spun "motoarele astea" in 2 t au niste semeringuri, bla bla.."

ce inseamna afirmatia asta. asta nu e o afirmatie pe care o spune un om cu niste cunostinde de bun-simt legate de mecanica.

poate trage aer fals prin o gramada de locuri....dar mai mult ca sigur nu asta e probl...

 

 

cum spuneam..m-am uitat mai bine pe ce ai scris u..

aer fals, inseamna amestec sarac, mai mult aer, mi putina benzina...asta poate face ca motorul tau sa traga greu, dar nu sa urce in ture aiurea. mie carburatoarele mi-au facut niste probleme inimaginabile. si eu le-am curatat pana n-am mai stiut de mine. dar asta nu mi-a rezolvat problemele. am descoperit ca:

pe langa jiclere marite (uzate in timp) nici cuiele pontou nu mai tineau.

ce e misto e ca in anumite pozitii tineau, in general cand faceam eu nivelul...parca o faceau dinadins, apoi dupa ce mergeam o perioada nu mai tineau, motorul avea simptome de amestec bogat, cand desfaceam carb, camera de nivel constant era innecata. pana la urma, mi-am schimbat cuiele pontou, toate jiclerele si plutitorii.

plutitorii i-am schimbat pt ca evident sunt vechi, sunt din lemn de balsa si s-ar putea sa se unfle cand stau mai mult in benzina si sa se atinga de peretii carb si sa se blocheze pe o pozitie (inchis sau deschis).

unde vreau sa ajung, pe langa ca aveam simtome asemanatoare cu ale tale, m-am dus si eu pe la diferiti mecanici ...desi stiam f bine ce are motorul meu, (de retinut ca avea segmenti si pistoane noi) , stii ce imi propuneau ei. sa-i fac motorul ca scapa compresie pt ca am segmentii uzati!!!

ideea e: ai mare grija pe cine intrebi de vorba, ca eu, cu o singura exceptie, m-am lovit numai de nemernici, jepcari si habarnisti.

multa bafta.

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

scuze pt. inarziere la reply dar aku am venit in civilizatie in buc. si am net

 

amcuratat si eu carb. de mia venit greatza si sunt aproape sigur ca nu e de la carburatoare fuctioneaza f. bine am facut o proba cu aspiratorul... suflam in ele si aruncau benzina destul de bine(parerea mea cuiele functioneaza nivelul e bun deci nu prea cred sa fie din cauza lor

 

aer dupa carb., in gaturile in care se prind nu trage le-am tot verificat...

 

compresie are... nu stiu ce sa mai fac

:welcome: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...