marlyin Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salut am o yamaha virago 250,asta toamna mi se oprea motorul in mers,am verificat si mi s-a zis atunci ca e relul de incarcare stricat.Am schimbat releul si bateria acum 2 saptamani,aseara a facut iarasi aceiasi problema,cand ma intorceam pe autostrada mi s-a oprit mobra in mers.Intensitatea luminii farului fluctua(daca o turam lumina devenea mai intensa,cand statea la relanti,era galbuie) Stiti pe cineva care se baga la elecrica la mobre?urgent ca e o vreme asa frumoasa si eu stau cu ea in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salut am o yamaha virago 250,asta toamna mi se oprea motorul in mers,am verificat si mi s-a zis atunci ca e relul de incarcare stricat.Am schimbat releul si bateria acum 2 saptamani,aseara a facut iarasi aceiasi problema,cand ma intorceam pe autostrada mi s-a oprit mobra in mers.Intensitatea luminii farului fluctua(daca o turam lumina devenea mai intensa,cand statea la relanti,era galbuie) Stiti pe cineva care se baga la elecrica la mobre?urgent ca e o vreme asa frumoasa si eu stau cu ea in garaj. ceva detalii,de exemplu cand se opreste mai ai curent ?adica farul ramane aprins sau poti da la automat? ceva detalii,de exemplu cand se opreste mai ai curent ?adica farul ramane aprins sau poti da la automat? verifica in primul rand daca ai curent la bornrle bateriei,apoi verifica pe firele care pleaca de la baterie ai niste sigurante fuzibile vezi sa nu fie arse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 12, 2009 Autor Share Postat Martie 12, 2009 am curent si cu motorul pornit,faru ramane aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Ai un voltmetru? Seteaza-l pe 20V curent continuu si masoara tensiunea pe baterie, la relanti si in functie de turatie. Apoi, lasa plus-ul la baterie si pune masa pe un cilindru si masoara din nou la relanti si in ture. Opreste motorul si masoara tensiunea pe baterie si cu motorul oprit. Desigur, poti avea probleme la aprindere, sau sa ai un scurt-circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.