CobraArt Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 Sunt interesat de o toba giannelli.Problema este ca nu prea am auzit de ea, nici nu am vazut pe nici un motor.Acum intrebarea mea este:SUNT BUNE? Niste pareri conta/pro nu strica Multumesc Anticipat! Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
egobrain Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 Io am avut niste tobe Giovanni si nu prea eram asa multumit... Am pus-o tot pe cea originala perforata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Mah daca tot vrei sa-ti schimbi toba, ia vezi mai jos, toate se pot aduce de la Louis si sunt pt CBR 125 R: Streetfighter e 169,95 Euroi Shark Carbon e 219 Euroi BSM Extreme e 329 Euroi Si tot pentru tine Cobraart o scurta figura de freestyle cu un 125, tot Honda numai ca e in 2 timpi. Bafta! Honda_NSR_125_Rotating_Burnout.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 giannelli folosit de rossi si foarte apreciata in italia mai multe detalii aici eu am avut pe un cbr 600 f2 si avea o structura interesanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Ianuarie 5, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2006 Am gasit ceva foarte interesant Tot sistemul 174 de lire "Hey, An Endurance Full System w/ Carbon Fibre Can would be £174.95 delivered to Romania. Postage takes between 5-8 days. Cheers Craig! CMP Racing" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Mai, eu pot sa iti zic ca am o toba Gianelli reconditzionata (avea o maaaaare gaura in ea unde venea o ureche de prindere) si fata de toba originala nu se compara ! Pana la 20-30Km/h merge uuuun picut mai prost decat cu toba standard, dar de pe la 30/h simti cum incepe sa traga si se duce pana'n 60-65. Totusi e un biet moped, chiar daca aveam un kit Polini obosit de 63cmc Sa vedem acum, mi-am tras un Polini nou-noutz de 72cmc, alt carter si alt ambielaj, sa vedem cum se descurca mititica. Ar trebui sa se duca cam 80/h cu fulia pe care o am acum, si in jur de 90 cu fulie mai micutza. Binishor pentru un moped, huh (vezi profil)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 si eu am o toba giannelli pe un fantic caballero rc 80 din 93 si sunt multumit de ea........cred ca e din fabrica pe ea pt ca am mai vazut giannelli pe acest model si eu deja asa l-am cumparat.....sunetul e ok pt un enduro mik, forma se integreaza bine in peisaj si ma gandesc ca si la putere are un mik plus...yo zik sa incerci giannelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpm Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 salut om bun Giannelli este o marca prezenta de multi ani in concursurile de motociclism (moto GP,si SBK)dar si in multe alte competitii cu pretentii Aceste tobe au echipat mocicletele multor piloti de top din ziua de azi. Exista modele pt orice model de moto(enduro,s.sport,sport turing etc) Sunt Lucrate pe aceeasi banda cu ARROW( cum face KTM cu Husaberg) deci sunt de calitate,iar tobele sunt si sport si racing care imbunatatesc performantele in functie de model cu cel putin 3.8 cp si au un sunet deosebit de cele street Binenteles Poti invata ceva despre ele la giannelli.com si cu siguranta te vei hotara ,oricum le vei vedea la salonbul moto din Bucuresti in Aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Toba din poza 2 (CR EXTRA) este o toba pentru motoarele in 2 timpi, iar "plamanul" acela este practic o camera de rezonanta. El este calculat pentru turatia de cuplu maxim, astfel incat la aceasta turatie presiunea gazelor evacuate este egala cu presiunea din carter In aceasta situatie, gazele din admisie (care ajung in din carter in capul pistonului) raman in totalitate in cilindru (desigur, e un caz ideal) si arderea este optima -> putere maxima. Daca se debalanseaza una din cele doua presiuni (presiune din carter mai mica decat cea din evacuare de ex - la turatie mare) gazele se intorc inapoi spre carburator. Daca presiunea din carter este mai MARE decat cea din evacuare (turatie mica), parte din gazele care ar trebui sa ramana in cilindru sunt aruncate afara, nearse. Acesta este motivul pentru care la schimbarea tobei originale cu una sport, motocicleta pare "mai lenesa" la demaraj, dar odata ce s-a ajuns in zona de rezonanta, se simte un plus de putere si motorul urca mai mult in ture. Ca exemplu, eu am castigat 10Km/h doar prin schimbarea tobei, la un motor de 62cmc. Raportul nu este fix in nici un caz, sa se poata spune ca la un motor de 600cmc se castiga 100km/h in plus, dar... e destul oricum Numai bine si sper ca te-am lamurit cu ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.