Shobolanu' Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Fiecare avem macar o idee in mare cum arata motorul pe care ne-am dori sa-l avem, chiar daca neschimbam uneori parerile shi ideile. M-am lovit zilele trecute de o intrebare tare: springer sau telescoape? Era sa bidez pe ebay pe nishte springer-e tari, shi ashteptand sa se faca ora magica la care se termina licitatzia pentru a pune bidul, am ieshit in garaj la o tzigara langa motor. In clipa in care am fost langa motorash am shtiut exact ca nu vreau springere, pentru ca la vitezele la care rulam cu wolf-pack-ul o sa ma un dezavantaj mare! Daca ramaneam langa comp, peste maxim 2 saptamani ash fi avut springere pe motor, fara sa ma gandesc de 2 ori. Clipa aia magica a fost trezirea la realitate... Acum scria cineva de izopren pe sha. Am avut asha ceva. Super subtzire shi arata beton. Dupa 2 luni de calvar am schimbat interiorul sheii cu burete special pt shei. ( nu inainte de a pune 2 starturi shi 3 dupa, cu acelashi rezultat) Nu e greu de stabilit pana unde customizarea d.p.d.v. estetic incepe sa afecteze performantzele motorului, e greu numai sa ajungi la efectul dorit fara acest compromis. Sunt aici pe site tone de customuri radicale shi hard core bikes extrem de tari, dar de care nu m-ash apropia nici cu prajina pentru o tura adevarata de 1000 de km. Pana la urma dece imi customizez motorul? Sa arate bine in fatza barului? Sa dea bine pe trotuar? Sau ca sa halesc kilometrii?! Va propun sa punem aici poze cu motoare customizate adevarat, dar care sa fie instare sa faca fatza rigorilor unui ride adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) exista limite ? raspunsul meu da . 2 : una pana ajung la ce vreau eu (ca si pasionat, ca si viziune... geva de genu ''my dream bike'' ) si inca una : pana o sa se faca ceva (din metal ca vorbim de motoare ) atat de neobisnuit incat sa-ti transmita ceva de genu ''nu conteaza ce pret am... VEZI CUM ARAT ?!!! '' exemple la raspunsu 2 :dodge tomahawk si boss hoss V8 deci concret limitia e ceva ''impus'' si intotdeauna se va ridica stacheta . Editat Martie 19, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Fiecare avem macar o idee in mare cum arata motorul pe care ne-am dori sa-l avem, chiar daca neschimbam uneori parerile shi ideile. M-am lovit zilele trecute de o intrebare tare: springer sau telescoape? Era sa bidez pe ebay pe nishte springer-e tari, shi ashteptand sa se faca ora magica la care se termina licitatzia pentru a pune bidul, am ieshit in garaj la o tzigara langa motor. In clipa in care am fost langa motorash am shtiut exact ca nu vreau springere, pentru ca la vitezele la care rulam cu wolf-pack-ul o sa ma un dezavantaj mare! Daca ramaneam langa comp, peste maxim 2 saptamani ash fi avut springere pe motor, fara sa ma gandesc de 2 ori. Clipa aia magica a fost trezirea la realitate... Acum scria cineva de izopren pe sha. Am avut asha ceva. Super subtzire shi arata beton. Dupa 2 luni de calvar am schimbat interiorul sheii cu burete special pt shei. ( nu inainte de a pune 2 starturi shi 3 dupa, cu acelashi rezultat) Nu e greu de stabilit pana unde customizarea d.p.d.v. estetic incepe sa afecteze performantzele motorului, e greu numai sa ajungi la efectul dorit fara acest compromis. Sunt aici pe site tone de customuri radicale shi hard core bikes extrem de tari, dar de care nu m-ash apropia nici cu prajina pentru o tura adevarata de 1000 de km. Pana la urma dece imi customizez motorul? Sa arate bine in fatza barului? Sa dea bine pe trotuar? Sau ca sa halesc kilometrii?! Va propun sa punem aici poze cu motoare customizate adevarat, dar care sa fie instare sa faca fatza rigorilor unui ride adevarat ... si, cica, ar exista milioane de copii, pe planeta asta, care mor de foame... bine ca nu-i grija mea, chestia asta! Back on top: Customizezi motorul de fitze, figuri si senzatii. Punct. Cine sustine contrariul, minte. (exclusi unii artisti ai metalului) Pe orice fel de motor poti face mii de km... nu neaparat comod. Depinde de fiecare in parte ce alege. Editat Martie 19, 2009 de Roadkill_Himself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Pana la urma dece imi customizez motorul? Sa arate bine in fatza barului? Sa dea bine pe trotuar? Sau ca sa halesc kilometrii?! ....ca sa-ti dea ranjetu ala de copil tamp cand tu (ca proprietar,stiind ce si cum ai facut, sacrificii si alte alea) te uiti la motor ,stiind ca ai facut ce si cum ai vrut p.L ta la el. si cand vezi alti ciocoflenderi ca se holbeaza la ea cu admiratie/invidie . parerea mea ! (simteam eo nevoia sa precizez ca pt mine prima ''conditie'' e cea mai importanta;si singura dealtfel. fuck the world ! it's my bike ! my money ! my ass on the line so screw them all ! ) Editat Martie 19, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Legat de springer, mi-am luat gandul in momentul in care am vazut multimea de nemultumiti. Ma refer aici la modelele standard, softail springer. Se pare ca sunt imprevizibile pe franare, pe curbe nu prea pastreaza trasa iar daca ai si pasager devin chiar periculoase. Prefer sa fac kilometri decat sa o afisez prin oras asa ca modificarile care le voi face nu ii vor schimba radical aspectul. Ma gandesc ca am o sa model badlander cu care, sincer, nu pot face mai mult de 200km intr-o bucata. Pur si simplu trebuie sa opresc din cauza durerilor (a se citi intepaturilor) care mi le provoaca in coloana vertebrala. Aici poate sunt eu defect nu neg In concluzie, pentru mine, modificarile nu se vor face in detrimentul confortului calatoriei. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Ups... shi eu tocmai urmeaza sa cumpar un badlander... is chiar asha de nasoale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Un pic offtopic: ce e o sa badlander si care sunt caracteristicile ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 das ist Badlander....mie unul nu mi-se pare inconfortabila...din poze zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Ala e pentru Road King, la softailuri arata mai subtzirel shi da o forma tare motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Pentru a fi badlander trebuie sa fie doar subtire, sau mai sunt si alte caracteristici pe care trebuie sa le aiba? Adica... Asta se poate numi badlander? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Modelul meu este in poza alaturata. Nu zic ca nu este confortabila. Problema la mine cred ca vine de la comenzile avansate care ma obliga, sa zic asa, sa stau cu noada lipita de partea inaltata care duce spre partea de sa a pasagerului. Ce mi se intampla cred ca este de fapt de la vibratii, practic imi amortesc bucile si am intepaturi care pleaca din noada pe coloana in sus cam dupa 150 km parcursi intr-o bucata. Stratul de burete din sa nu depaseste 2 cm grosime. Sunt vreo 2 -3 modele diferite de badlander, am vazut si mai groase. Practic ceva sporturi in care solicit si coloana si nu am probleme de nici un fel, doar la moto. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Pentru a fi badlander trebuie sa fie doar subtire, sau mai sunt si alte caracteristici pe care trebuie sa le aiba?Adica... Asta se poate numi badlander? da se poate badlander=''ce aterizeaza prost'' (si eo ma minunez de traducere asa ca sa nu va aud !!!! ) ideea e sa te doara nucile cand dai de un damb Stratul de burete din sa nu depaseste 2 cm grosime. Sunt vreo 2 -3 modele diferite de badlander, am vazut si mai groase.Practic ceva sporturi in care solicit si coloana si nu am probleme de nici un fel, doar la moto. mas oyama recomanda izoprenu...acu tu stii ! cu bujorii amortiti ... Editat Martie 20, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 ideea e sa te doara nucile cand dai de un damb Mda, deci se poate Mie personal mi se pare destul de confortabila, adica nu imi amintesc sa fi facut opriri la drum lung din cauza ca ma doare ceva. De obicei opririle le fac pentru fumat si uneori pentru poze. Ma rog, si pentru benzina. Insa nu din cauza ca m-ar durea ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Hmm....adica asta inseamna? Nu stiam ca se numeste asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Eu intotdeauna am modificat motoarele mele dintr-o singura cauza: nu mi-au placut asa, cum au iesit din fabrica. In al doilea rand am vrut sa am ceva unic, ceva care merge cu personalitatea mea, daca se poate spune asa. Si in al treilea rand, am vazut modificarile ca un fel de exercitiu de stil, am vrut sa vad, cat de aproape pot sa duc motocicleta la stilul ideal, neavand conditiile si sculele necesare pentru a face un motor cum chiar as fi vrut. Legat de comfort, pe mine nu m-a deranjat prea tare, daca a iesit incomfortabil, de fapt nu m-a interesat chestia asta deloc. In Nipru am bagat multe zeci de mii de kilometri cu roata si guma de masina, furca peste 4 grade, ampatament de 1.90 si telescoape rigide in spate. Dupa un timp te obisnuiesti, maxim faci mai multe pauze de tigara, care pe Nipru oricum era o traditie: dupa maxim 300 de km trebuia sa suruberesc ceva pe el ca sa putem sa mergem mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Ala cred ca e chiar un badlander pentru Dyna, dar montat pe un alt motor. Cand am pus mana pe ele erau cam tari adevarul este, dar ma gandeam ca nu poate fi asha rau... mai ales ca arata cool. Acum am dubii.Trebuie sa ma dau o tura cu motorul unui amic sa vad cu fesele mele! Acuma revenind la subiect, am ocazia sa vorbesc shi sa ma plimb cu o gramada de barbatzi care toata viatza lor au avut motorul sub curutz (shi eu sunt asha , dar deh... nu sunt de incredere). Nu au avut ei parte de mare diversitate de motoare ca nu i-a lasat religia sa calareasca decat americane shi englezeshti, mai nou au aparut italiene shi chiar germane. In fine, totzi au poze cu chopperane cu furci infernale shi hardtail-uri, dar nu am vazut nici unul sa mai "poarte " asha ceva. La un moment dat era cineva cu nu chopperash s&s de 2000 cu hardtail (facut super... bani garla) care in curbe ramanea de pripas shi pe drum drept ne arata cun fug 140de cai. Dar l-a pierdut pe drum shi acum calareshte un wideglide nou luat cu un sfert din banii luatzi pe vanzarea chopper-ului. Eu am pus o roata imensa pe fatza shi o shaua insuportabila, iar pozitzia lasa de dorit in controlul motorului. Ramaneam in urma (chiar daca tragea motorul ala datorita modificarilor mele mai bine ca un big twin) shi evitam sa ies in ture lungi... La sfarshit ajunsesem sa nu mai ies aproape deloc shi atunci cand bagam o tura o faceam singur. Shi apoi l-am vandut ca sa cumpar unul stock pentru a incepe din nou. Nici unu dintre baietzii de care vorbesc nu are sub curutz un motor stock shi marea majoritate sunt garage made de catre ei (de la turbo, la cadre, suspensii, frane, tankuri modificate sau doua carburatoare pe twin), insa undeva in valul modificarilor au gasit ratziunea sa se opreasca. Intzeleg oamenii ca Basty, care sunt constructori, artishti in metal, shi pentru ei orice limita este un nou inceput pentru ceva. Dar ca biker, nu vad cum ai putea sa impiedici picioarele calutzului numai ca sa dea bine afara. Spun asta din perspectiva omului care a creeat 2 motoare (un nipru shi un harley) shi nu a shtiut unde sa se opreasca. Ar fi super sa ai doua sau trei motoare sa te potzi juca. Din pacate majoritatea avem unul shi bun... sau in fine, cat de bun am putut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Agree with you, dar totusi cred ca se poate face un custom in asa fel ca sa fie comfortabil si pe ture mai lungi. Totul depinde de tine (si de stilul ales, evident). Sau se poate in asa fel, ca sa fie macar suportabil. Hotarul intre practicitate si hardcore este acolo, unde doreste constructorul. De pilda, am multi prieteni de afara, cu Harley-uri modificate old school, dar nici unul nu mai da cu cadru rigid, fiecare are softail (dureri de spate, hehe). Dar au pastrat furcile lungi si apehanger-urile, iar cu seile King and Queen si spatare inalte chiar au reusit sa aiba motociclete modificate, dar si comfortabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Exact! Dupa cum gandeshti shi tu la noul motor! Nu cred ca a intzeles cineva din postul meu ca sunt avocatul motoarelor stock sau imi modific motorul adaugand capace shi oglinzi noi... dar undeva trebuie sa existe o limita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.