mmisulicaa Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut baieti, Abia m-am intors de la coclau si fac o ultima tentativa sa va scot din case, nu stiu ce au patit supermotarzi, dar vad ca nici unu nu mai are chef de joaca. Am creeat acest topic sa postam unde, cum, cand ne intalnim. Eu oricum in weekend nu voi sta in casa asa ca daca mai sunt amatori sa se anunte. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut baieti, Abia m-am intors de la coclau si fac o ultima tentativa sa va scot din case, nu stiu ce au patit supermotarzi, dar vad ca nici unu nu mai are chef de joaca. Am creeat acest topic sa postam unde, cum, cand ne intalnim. Eu oricum in weekend nu voi sta in casa asa ca daca mai sunt amatori sa se anunte. Misu daca vrei sa ma ajuti cu ceva maine....cu ce-a mai mare placere ies cu tine odata ce mi-a sarit distributia de la punct e clar ca nu mai merge bine ...ai cumva o dinamometrica acasa sau cunosti pe cineva care are? daca trebuie sa desfac lagaru de la axa cu came care a sarit imi trebuie sa o strang la loc cu 10N/m daca scap doar sa prin scoaterea intinzatorului de lant atunci nu imi mai trebuie ...ce zici ma ajuti maine? eventual ne auzim pe forum si iesim la o tura supermoto cum trebuie:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...