CrashTestPilot Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 cred ca am o problema cu acel cui ponto adica doar cu oringul care, cred eu ca a fost pierdut cand a fost desfacut si imi picura benzina pe furtunasu de supraplin acum vreau sa va cer si voua parerea ca momentan nu mai am bani pana la salariu sa il duc la un service sa se uite cineva mai atent sa vada problema intrebarea este : cum imi dau seama ca este cuiu de vina pt pierderea de benzina pe supraplin? si sa imi indice si mie care nr corespunzator cuiului este nr 25 din schema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Nu am inteles exact ce te intereseaza, dar... dupa capu' meu, cuiul Pointeau este a patra piesa, de sus in jos, din cele 5 desemnate prin cifra 25 pe schema explodata. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 24, 2009 Autor Share Postat Martie 24, 2009 in priincipiu m-am prins am mai citit, cautat despre carburatoarele keihin fcr si am aflat ca acel cui este prins de o tablita de 4mm pe care o indoi in sus sau in jos sa ii reglezi nivelul la plutitor si am afalt ce si ce nivel trebuie sa am acum. Trebuie sa ajung sa il desfac si sa il reglez ...sper sa nu mai curga pe supraplinul carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikedoctor.ro Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 acel cui face parte din sintemul plutitorului care se afla in camera de nivel constant. se afla acolo pt a mentine un nivel constant de benzina in carburator. (vezi cum reglezi nivelul sa nu fie prea mare dar nici prea mic) prin acel "prea-plin" te referi la tevusca aia care iese din partea de jos a carburatorului(camera de nivel constant)? daca da atunci trebuie sa strangi filetul surubului de langa tevusca. acel surub este acolo pt a se putea verifica daca este benzina in carburator iar daca pe acolo iti curge inseamna ca nu este bine strans, deci nu trebuie sa unblii la nivelul plutitorului spun toate astea pt ca reglajul nivelului de benzina este o operatie destul de delicata care trebuie facuta ca la carte, altfel cu siguranta iti vei da niste "teme" mult mai grele de rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 te-ai descurcat???? daca nu poate dai o tura pe la Apasu ... si-ti arat cum sta treaba... in afara de reglajul cuiului ponto ar trebui reglat si amestecul te-ai descurcat???? daca nu poate dai o tura pe la Apasu ... si-ti arat cum sta treaba... in afara de reglajul cuiului ponto ar trebui reglat si amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 (editat) te-ai descurcat???? daca nu poate dai o tura pe la Apasu ... si-ti arat cum sta treaba... in afara de reglajul cuiului ponto ar trebui reglat si amestecul te-ai descurcat???? daca nu poate dai o tura pe la Apasu ... si-ti arat cum sta treaba... in afara de reglajul cuiului ponto ar trebui reglat si amestecul inca nu am umblat la el Nu este de la acel surub de golire pur si simplu nu inchide cuiu pt ca este reglat prost nivelul la plutitor(teoretic stiu cum trebuie sa il reglez, am aflat acum si cat anume trebuie sa fie acel nivel in mm masurati) amestecul a fost deja reglat cand l-am dus la curatat si reglat Editat Martie 26, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.