Sari la conținut

DR 800 AJUTor...


Postări Recomandate

Care ma poate ajuta cumva o schema ceva sa pun capacul la cutie pe stanga, de cate ori il strang se blocheaza, si nu mai mere electromotoru'. Si stiu ca e ceva de la rotile de angrenaj dintre starter si motor, a mers super, dar i-am dat jos capacul pe stg. sa ii schimb garnitura si nu mai reusesc sa il pul la lok.. pls. un site ceva o schema... sunt niste saibe acolo..., este sun DR 800 SR 43 din '93 , MULTUMESC ANTICIPAT !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te panica,ori nu este centrat cum trebuie si-ti arunca intr-o parte bendixul ori este prea apropiat de coroana si in momentul cand cupleaza bendixul nu mai poate sa sara inapoi si automat se blocheaza,daca era prea indepartat nu cupla si se auzea bendixul invartinduse in gol.Daca nu exista vreun reglaj al lui atunci cu saibe subtirele pana se aseaza la diostanta regulamentara si bineinteles cu mult calm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos, cred ca varianta cu ,,garinura neoriginala" merge, ca s-a rupt cea veche , am comandat una noua pe ,,louis" si a venit aiurea, si i-am pus ,,garnitura lichida"... un fel de silikon..., oare de unde dracu iau o garnitura originala... ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos, cred ca varianta cu ,,garinura neoriginala" merge, ca s-a rupt cea veche , am comandat una noua pe ,,louis" si a venit aiurea, si i-am pus ,,garnitura lichida"... un fel de silikon..., oare de unde dracu iau o garnitura originala... ?????

 

Deci siliconul nu e prea bun ca se impaneaza pt ca e distanta foarte mica. Sunt gandite cu garnitura la dimensiunea aia( grosime, da?).Cel mult sa faci garnitura cat de cat la aceleasi dimensiuni si sa pui un pic de silicon.

Vezi ca atunci cand schimbi uleiul ai un lant care trebuie intins pe partea unde ai umblat tu la capac: desurubezi 2 suruburi care in acel moment tensioneaza un arc si asa se intinde lantul ala. Chestia asta se face la FIECARE schimb de ulei! Daca nu stii despre ce e vorba, spune si iti dam schema si de la asta,ok?

Garnitura o faci din clingerit pe care il cumperi din Obor din spate il cauti pe tipul care are foi rotunde albastre verzui, masori sa vezi dimensiunea asteia rupte a ta si iei o foaie care sa se potriveasca. A cumparat Marius ( mao-san) saptamana trecuta de acolo si a fost 50.000 lei vechi o foaie. Daca nu il nimeresti pe tipul ala, iti da Marius o foie :cheers: si gata. Telefonul il gasesti la el in semnatura. Bafta la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pana la urma niscai silikon rosu, si nu s-a impanat delok.. in schimb tot curge oloiul.. problema era de la cele doua saibe nu le puneam ca lumea... pe pinionul de langa axul starterului.

Dar chestia cu intinsul lantului chiar nu o stiam... si am schimbat uleiu' de 2 ori..... poate ai ceva o schema sa vaz mai bine ce si cum... am vazut eu ceva lanturi pe acolo...

dar nu as vrea sa stric....

Multzam frumos..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa caut in manual si sa iti dau poza. DRul e plin de lanturi si pana nu am citit in manual nu stiam nici noi, plus ca odata vazut lantul acolo chiar ne si gandeam mah dar ala ce o face acolo :D

In manual scrie ca la fiecare 6000km se schimba uleiul si ca la fiecare schimb se intinde lantul. Nu e mare filozofie, te descurci si fara poza daca te prinzi cam cum functioneaza.

Oricum prin motor am vazut ca sunt vreo 3 lanturi deci daca vreodata o sa-ti zornaie ceva clar o sa fie macar unul din ele!

 

lol acum am vazut , esti din IASI :D deci cade faza cu mersul in Obor dupa kilgerit :crack:

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si poza..sa incerc si o traducere a pasilor care trebuie sa-i faci:

La lant ii zice lantul de echilibrare.

Deci: se scurge uleiul din motor, se dau jos capacele inclusiv ala de la generator vezi imaginea 50.

In imaginea 51 ai 1, 2 si 3, adica 1 siguranta,2 surub de lovire si 3 surub de prindere. Astea 3 trebuie pe fiecare sa la slabesti ( de nu sa le desurubezi de tot!). Prin aceasta slabire se arcuieste arcul de la intinzator si se intinde lantul.

Se insurubeaza surubul de prindere ( 15-20 Nm), dupa care se insurubeaza cat mai bine surubul de lovire si la sfarsit siguranta.

sfarsit...:D

 

Spor la treaba!

 

PS: chestia sta se face la fiecare schimb de ulei la fiecare 6000 km

post-35081-1238661360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...