sohei Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 un mecanic mi-a bagat 10w40 in bmw f650 si cartea zice 20w40 si mai zice sa nu folosesc alt ulei decat asta cu un semn mare de exclamare! ce s-a stricat ? am deja 2500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 NU S-A STRICAT NIMIC.......SPER.......ORICUM NU PREA ARE CE SA SE STRICE 20W40 ESTE UN PIC MAI VASCOS DECAT 10W40 ASA CA NU POATE DECAT SA TI-L PAPE PUTIN......... DACA TII NEAPARAT POTI SA IL SCHIMBI CU CEEA CE CREZI TU CA ESTE MAI BUN TAKE CARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 N-ai nici o treaba, este f. bun si 10w40! 29w40 nu este mai vascos decat la temperaturi mici (cea ce nu te ajuta), la temperaturi mari amandoua sunt de 40. 10w40 este probabil si mai performant (vezi ce clasificare API are). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Ianuarie 14, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2006 N-ai nici o treaba, este f. bun si 10w40! 29w40 nu este mai vascos decat la temperaturi mici (cea ce nu te ajuta), la temperaturi mari amandoua sunt de 40. 10w40 este probabil si mai performant (vezi ce clasificare API are). in carte zice sa nu folosesc uleiuri sintetice...uleiul care l-am bagat ii motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 DACA ESTE 15W40 INSEAMNA CA ESTE SEMISINTETIC.......ASTA INSEANA CA ESTE SEMISINTETIC........ACEST LUCRU FIIND .......MAI BUN DECAT CEL MINERAL(20W40) (PAREREA MEA)......ACUM FACI CUM VREI.....IL LASI PE 10W40 SAU IL SCOTI......SCHIMBI FILTRUL DE ULEI DEOARECE NU ESTE INDICAT CA 2 TIPURI DIFERITE DE ULEI SA LE AMESTECI (LASI BINE SA SE SCURGA TOT ULEIUL DIN MOTOR) SI BAGI 20W40 CUM SCRIE FABRICANTUL TAKE CARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Ianuarie 14, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2006 in carte zice sa nu folosesc uleiuri sintetice...uleiul care l-am bagat ii motul este sintetic uleiul care este in motor motul 10w40....am sa il schimb cu care zice cartea,ma gandesc ca daca or tras un semnal de atentie ii importanta kestia asta...domnilor va multumesc sper sa nu se fi stricat ceva sau uzat excesiv cutia si ambreiajul folosesc acelasi ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 iti imaginezi ca nu i-a convenit ambreiajului uleiul sintetic de vascozitate mica, probabil ca se simtea un pic ca patina. Motorului nu are ce sa-i dauneze mai ales ca e frig. Cel mult la semafor , cand se incalzeste prea mult ca e racit cu aer. Pe viitor nu mai da bani la mecanici sa-ti bage ulei, pune tu de care vrei si cand vrei. @sckhreech nu stiu de unde ai dedus tu ca daca DACA ESTE 15W40 INSEAMNA CA ESTE SEMISINTETIC.......ASTA INSEANA CA ESTE SEMISINTETIC........ACEST LUCRU FIIND .......MAI BUN DECAT CEL MINERAL(20W40) (PAREREA MEA)....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 (editat) Iar ne agitam pe tema uleiului.... De ce nu te uiti in manualul utilizatorului, sa vezi ca acolo se recomanda o plaja larga de uleiuri, in functie de sezon ? Un lucru NU prea e recomandat la moto, si anume uleiurile "Energy Conserving", care au niste aditivi antifrictiune care nu prea se impaca cu ambreiajul multidisc. In rest...ce merge la auto merge si la moto. http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html Asta e un site cu o gramada de chestii interesante... Editat Ianuarie 14, 2006 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.