alex123 Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 asta-i cel mai mare V2 pe care il stiu eu, 2785 cm3 si cica 210 bhp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 hai sa vad ce as putea sa pun eu despre acest motor care cu adevarat este un V mare hai sa incepem in primul rind cu linkul de unde a luat alex123 ppoza http://www.amadirectlink.com/news/2005/Vtwin/05Vtwinexpo.asp ce se spunea despre motor in acest link....One of the problems associated with going to extreme engine displacements is that the monster motor no longer fits in a stock frame. For Pegasus Torque Manufacturing L.L.C. out of Houston, Texas, that was just a challenge. “Somebody told us there was no way you can get 131 cubic inches into a stock frame,” said Bob Bryce president Pegasus. “So what do you do? You can’t tell somebody they can’t do something. Then they’ll just go out and do it.” On display was the end result. A 170-cubic-inch (2,785cc) prototype that Bryce said is good for 210 horses. “We’ve got the potential to get pretty near to 300 cubic inches (4,916cc),” Bryce said. But that engine won’t fit into a stock frame, he added. Simply put, that much power would need extra bracing to support it. Oddly enough, getting these monster motors started is what got Pegasus into the business to begin with. According to Bryce, a tech tip in a custom motorcycle magazine recommended de-tuning big-inch motors because the current starters couldn’t turn them over reliably. Not wanting to take away horsepower, Bryce and company decided to build their own starters. “I made the starter out of necessity,” Bryce said. “And, we’ve got our own patent for it.” MSRP for the starters is $399, and within a year they hope to have the 170-cubic-inch motor ready for market. For more information see http://www.torqueman.com primele poze ce le vedeti sunt leam luat de pe http://www.amadirectlink.com/news/2005/Vtwin/05Vtwinexpo.asp si restul de poze sunt exact de la cei ce au construit acest motor http://www.torqueman.com vas ruga pe viitor cei care mai puneti poze si anuite informatii sa specificati de unde luati poza sau informatiile,asa orice ce acceseaza acest forum poate intra si studia ce il intereseaza mult mai usor VA SALUT L&R roby:ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 14, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2006 sau un dublu V-Twin daca vreti asta are 2885 cm3 dar astia mai fac unul de 3376 cm3 tocmai incercam sa pun si eu linkul dar m-a disperat netul asta uite si un dublu v-twin daca vreti,asta are 2885 cm3 dar astia mai fac unul de 3376 cm3 acelasi link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 vad ca ma repet din nou ....pune linkul pozelor sau cine au facut acest motor aici puteti vedea pagina celor care au construit acest motor V4 http://www.peregrineengines.com/ salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 14, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2006 vad ca ma repet din nou ....pune linkul pozelor sau cine au facut acest motor aici puteti vedea pagina celor care au construit acest motor V4 http://www.peregrineengines.com/ salut daca citesti atent topicul meu ai sa vezi acolo scris "acelasi link" e usor sa-ti dai seama ca asta inseamna acelasi link ca cel de mai sus sau ca precedentul sau cum vrei tu si acolo poate fi vazut 4V-ul ala multe urari si iubire eterna robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 daca citesti atent topicul meu ai sa vezi acolo scris "acelasi link" e usor sa-ti dai seama ca asta inseamna acelasi link ca cel de mai sus sau ca precedentul sau cum vrei tu si acolo poate fi vazut 4V-ul ala multe urari si iubire eterna robi salut eu am inteles bine ce ai scris acolo ,acelasi link,dar cei ce fac acel motor au linkul lor propriu,cei cel construiesc,gideste ca multi nu au asa conexiune buna de net si pina deschid o pagina dureaza si intra pe ia si pina gasesc celalalt link,asta iseamna pt multi bani multi,ma refer la cei ce se conecteaza cu telefonul la net,intelegi oricum ma bucur ca ai deschis acest topic....si vezi ca tiam trimis un private mesage salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 super mare....si suna interesant in filmul ala... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 Noroc Astea postate pana acum nu sunt motoare de serie Cel mai mare "de serie" pe care il stiu este r&r-ul de 155ci sau 2540 cm3 Mai stie cineva mai mari?Tot ii dau inainte cu "mai mari" pt ca aici marimea chiar conteaza,zic io Apropos de big ass engines zice un cetatean de la http://www.torqueman.com ca o sa se apropie de 5000 cm3 cu V2.Mi-as dori sa-l aud Daca cineva vrea sa achizitioneze un big twin din america,uite un link cu cele mai ieftine pe care le-am gasit,si care,culmea,nu sunt de proasta calitate(mi-a spus o cunostinta din state care a avut motor de la astia) Daca mai stiti alte site-uri cu vanzari pls feel free... http://www.steelthundercc.com/ultimaengines.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Este un store pe ebay care vinede motoare preturi super si noi in cutie uitativa aioci au citeva la preturi super http://stores.ebay.com/DUMBAZZBIKER_HARLEY...1QQftidZ2QQtZkm au motoare si de la ULTIMAENGINES salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.