axxis13 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Hello! O mare problema am cu honda cbr f3. Se incalzeste foarte tare motorul, mai ales capacele alternator dupa un mers prin oras sunt fff incinse excesiv de incinse. Deasemeni si rezervorul e foarte incins. Plizzz help me !!! (cauza - service - sfaturi).\ Thnks ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Motorul este normal sa se incalzeasca.Ai un indicator de temperatura pe bord, daca el nu indica valori ridicate nu ai de ce sa iti faci griji.Daca totusi el ajunge aproape de rosu, verifica lichidul de racire si uleiul daca este in limite si daca porneste ventilatorul atunci cand se supraincalzeste.Mai departe....la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis13 Postat Aprilie 20, 2009 Autor Share Postat Aprilie 20, 2009 hello ! revin cu aceasta intrebare..am constatat ca si la drum lung se incinge si la 3000-4000 ture e foarte turata si se simt vibratii in tot motoru, cadru ....plizz un sfat !! P.S. Am schimbat recent lichidul de racire (antigel Agip). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Cu asa putine detalii,nu ne putem da seama,daca aceasta incalzire a aparut in urma noului antigel....nu ai pus ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 hello ! revin cu aceasta intrebare..am constatat ca si la drum lung se incinge si la 3000-4000 ture e foarte turata si se simt vibratii in tot motoru, cadru ....plizz un sfat !! P.S. Am schimbat recent lichidul de racire (antigel Agip). Ce inseamna "la 3000-4000 ture e foarte turata"??????!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ce inseamna "la 3000-4000 ture e foarte turata"??????!!? Adica la 3000 - 4000 ture suna ca si cum ar avea 6000 - 7000 ture. Fenomenul il aveam si inainte de schimbarea antigelului. Oricum o sa mai fac un schimb de antigel deoarece la recomandarea mecanicului de la un service moto am bagat un antigel de la Agip. Dupa cate am citit pe forum ar trebui unul pentru blocuri de aluminiu. Daca puteti sa-mi spuneti cum se comporta o pompa de apa defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis13 Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Adica la 3000 - 4000 ture suna ca si cum ar avea 6000 - 7000 ture. Poate chiar are 6-7000 rpm si ai turometrul defect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.