Danyr Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 La o honda cbr 125 , daca viram ghidonul maxim la stanga , spatiul ramas intre acesta si rezervor este acelasi ca atunci cand viram maxim dreapta ? Posibil sa fie o intrebare stupida , dar raspunsul este foarte important pt mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikedoctor.ro Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 da, distantele trebuie sa fie egale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danyr Postat Aprilie 5, 2009 Autor Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) da, distantele trebuie sa fie egale. Daca in stanga este mai mica , ce este de facut ? Este furca indoita ? De la ce piesa ar putea fi , si cum s-ar rezolva ? Multumesc. Editat Aprilie 5, 2009 de Danyr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danyr Postat Aprilie 5, 2009 Autor Share Postat Aprilie 5, 2009 Chiar este important pt mine ,deci ii rog pe cei care se pricep sa imi dea un sfat . Este ceva greu de rezolvat ? Tin sa mentionez : distanta ramasa pt ghidon virat maxim stanga : 1 deget ; maxim dreapta : 2 si 1/2 degete. Multumiri in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 probabil un semighidon sau ce ai tu acolo e stramb. nu e o problema de directie propriu-zisa. se goleste semighidonul de comenzi, bagi o teava pe el si-l indrepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Chiar este important pt mine ,deci ii rog pe cei care se pricep sa imi dea un sfat . Este ceva greu de rezolvat ? Tin sa mentionez : distanta ramasa pt ghidon virat maxim stanga : 1 deget ; maxim dreapta : 2 si 1/2 degete. Multumiri in avans Poate e rezervorul pus stramb! Tu crezi ca se poate rezolva numai din vorbe? Ia o ruleta, masoara, deseneaza niste dungi drepte pe jos, vezi daca calca urma in urma.....nu se poate da un diagnostic doar asa, din vorbe si povestiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 sau poate e cadrul stramb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 99% mobra a fost cazuta pe partea cu distantza mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Poate sistemul de blocaj ghidon din contact este facut in asa fel incat sa blocheze mai mult roata intr-o parte,sau s-a strambat fierul ala care blocheaza ghidonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) sau poate e cadrul stramb Da, da... Nu cumva sa cada drobul de sare. Poza de pe net: Este posibil sa ai un semoghidon reglat gresit. Posibil dereglat si dintr-un accident lateral. Ai avut acidente cu ea? Are semne ale unor accidente anterioare? Semnalizari, scarite, capete ghidon, capete leviere, toba, extremitati ale carenei polizate? Cel mai important este cum o simti tu in mers. Iti stau mainile intr-o pozitie stranie (se simte imediat) sau nu? Sansele sa fie asa din fabrica ar fi imens de mici, dar poti compara cu a altor posesori (vezi si topicul posesorilor de pe forum - parca la sectiunea cu motociclete de 125) sau poti merge la o reprezentanta sa vezi una noua. Mai sunt cazuri in care, urmare a unor cazaturi laterale si a unor torsiuni ale furcii in acele momente, jugurile se "dezaliniaza". Fenomen destul de rar la motociclete de strada, dar mai bine incearca si asta. Simplu de remediat si verificat. Metode cea mai rapida si nu 100 % eficienta ar fi sa stai fata in fata cu motocicleta, sa prinzi roata fata intre genunchi si sa tragi de ghidon stg/dr pana il pui in pozitia corecta. Ceva mai eficient ar fi sa faci urmatoarele: Demontezi roata fata. Slabesti suruburile ce tin telescoapele. Cobori telescoapele din juguri si incerci sa le reintroduci usor la mana. Unul cate unul. Daca, dupa ce a trecut prin jugul interior, unul dintre ele nu culiseaza usor si in cel superior inseamna ca ai jugurile usor deplasate. Cateva lovituri usoare cu mana sau cu un ciocan de cauciuc, le aliniezi si gata. Dupa ce ai introdus telescoapele, strangi definitiv suruburile jugului superior, strangi la mana suruburile jugului inferior, tragi frana fata si apesi cu forta ghidonul macar de 4-5 ori (faci "pompe"), pentru a alinia furca fata. Strangi definitiv si suruburile jugului inferior si gata. Editat Aprilie 5, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danyr Postat Aprilie 6, 2009 Autor Share Postat Aprilie 6, 2009 Va multumesc din suflet pt raspunsuri . Problema a fost detectata si remediata : semighidonul stang era putin deplasat in jos (adica era putin sucit pe directia fata-spate,adica catre biker), cum unii dintre voi ati anticipat. Multumesc din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.