Jump to content

Danyr

Membru
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

About Danyr

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BucureÂşti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda CBR 125

Recent Profile Visitors

474 profile views
  1. Cu permisiunea autorului, postez concluziile unui motociclist cu experienta in domeniul chirurgiei, referitoare la accidentele moto. Textul este preluat de pe grupul FB al forumului. ,,După 30+ ani de motociclism și de carieră chirurgicală, am câteva concluzii, fără să notez cifre, fără pretenția că este studiu: 1. Majoritatea accidentelor moto se datorează driverului moto și probabil că este vorba de mai mult de 2\3. Neadaptarea vitezei, experiență insuficientă, lipsă reflexe, chiar și "ghinion" la unii. Dacă este să analizez fiecare caz în parte, fiecare suscită discuții, une
  2. Mi-am luat motor cu ajutorul lui Marcel, rezultatul fiind foarte bun. Pe scurt: Nu am luat prima motocicleta vizata, moment relativ frustrant, de partea ambelor parti. Dar, cu rabdare si flexibilitate din partea mea si implicare, la momentul oportun, din partea lui Marcel, am gasit intr-un timp rezonabil un motor cu un raport calitate/pret foarte bun, al carui cost final (incluzand transport, inmatriculare, eventuale investitii pe termen scurt) sa se incadreze in bugetul meu. Sunt multe variabile in acest proces, cum ar fi: piata efectiva, locatia motocicletei/variantei de rez
  3. Ar fi fost frumos sa anunti cu mai mult timp inainte intalnirea sau sa o mai amani. Oricum, frumos gest. Deci ce mai zice omu' ?
  4. In traficul bucurestean , consumul mediu este undeva intre 2,9 si 3,4 l/100km, in functie de cum mergi. In afara consuma sub 3 l/100km. Eu l-am cumparat la 11800 km , acum are aproape 23500 si simt ca merge mai frumos decat in primul sezon (asta a fost al 3-lea). Cat despre rezistenta , nebunia asta de Honda nu cred ca are moarte atata timp cat i se face schimbul de ulei la timp si se merge civilizat. I-am schimbat bujia cu una NGK Iridium cand l-am cumparat ca sa fiu sigur ca am bujie buna pentru totdeauna si de atunci tot ce a necesitat a fost : 1 litru ulei Motul 10w40 la fiecare
  5. Daca iti ajunge o viteza constanta pt naveta de 100 km/h , ia in consideratie si semnatura mea.
  6. Nu stiu cat de bine te simti pe cb , dar eu calaresc al 3-lea an cbr-ul prin Buc. cu zambetu' pe buze (chiar incep sa ma gandesc sa il mai tin un sezon, acum fiind la vanzare). Cand toate masinile aproape stau pe loc in aglomeratie si trag de gaz printre ele , nu imi mai pasa ca nu se aude ca o racheta. Si nu asemana sunetul de la cbr si ybr cu cel de drujba(vezi moto in 2 timpi), pentru ca se aud chiar frumos.
  7. Sunt la o petrecere de Halloween, iar un prieten care a intarziat mi-a spus ca a trecut pe langa o motocicleta "zdrobita" , care s-a lovit cu un Mercedes. Mi-a spus ca Mercedesul era amplasat perpendicular pe sosea. Accidentul parea sa se fi produs de ceva vreme, motociclistul nemaifiind prezent la fata locului. Astept detalii, deoarece pare un accident grav din spusele prietenului.
  8. Danyr

    Ajutor ! [;))]

    Arunca un ochi la semnatura mea. Una dintre cele mai bune "learners bike".
  9. Multumesc si eu aici motociclistului care venea din sens opus ieri pe Barbu Vacarescu si mi-a facut semn ca urmeaza radar .
  10. Dupa cum am spus si pe alt topic : CBR-ul este mult mai comod decat YZF-ul. YZF-ul arata mai bine. Ambele fug la fel de tare. YZF-ul este mai scump si sunt mai putine SH-uri la vanzare. Niciuna dintre ele nu se compara cu un motor de cilindree mare. Depinde ce vrei: Daca vrei sa te initieze, pentru ca peste 2 ani sa treci la mai mare, recomand CBR. E mai comfortabil si economisesti bani. Daca esti focusat pe motociclete sport si vrei sa te initieze in pozitia de mers, recomand YZF. Daca ai de gand sa ramai la 125 pentru deplasari in oras pentru o perioada nedeterminata de ti
  11. Mi-a placut finalu' . CBR-ul este mult mai comod decat YZF-ul. YZF-ul arata mai bine. Ambele fug la fel de tare. YZF-ul este mai scump si sunt mai putine SH-uri la vanzare. Niciuna dintre ele nu se compara cu un motor de cilindree mare. Depinde ce vrei: Daca vrei sa te initieze, pentru ca peste 2 ani sa treci la mai mare, recomand CBR. E mai comfortabil si economisesti bani. Daca esti focusat pe motociclete sport si vrei sa te initieze in pozitia de mers, recomand YZF. Daca ai de gand sa ramai la 125 pentru deplasari in oras pentru o perioada nedeterminata de timp, nu r
  12. CBR 125 : 11000 km Schimb ulei Motul 10w40 5100 la fiecare 4000 km. Un set de placute frana fata. Un kit lant DID Heavy Duty. Spray pe lant cat mai des . Bujie NGK Iridium din prima luna de cand am cumparat-o ca sa fie ... In rest... BENZINA TATA !!!! Probleme tehnice : un bec ars si schimbat, in rest ZERO. Ceea ce m-a surprins : porneste instant si iarna la -n grade. Bravo Honda ! Imi permit sa anticipez ca in urmatorii 10 000 km va avea nevoie doar de 2 schimburi de ulei si benzina .
  13. Salut. Daca te mai intereseaza cbr-ul meu sa-mi spui. Ne intalnim si te plimb cu el daca te tenteaza sa-l cumperi.

    E ideal pentru oras.

  14. Eu sunt autorul filmarii de pe youtube Uitasem sa postez si pe motociclism. Filmarea e doar din prima zi. Have fun !
×
×
  • Create New...