Clever Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salutare la toti si Cristos a Inviat! am si io o problema am un motor honda cbr 600f3 si are urmatoarele simptome: # la rece nu porneste de fel decat tras # cannd porneste daca ma dau cu el pe la 7-8-9 mii de ture plafoneaza:| La inceput am crezut ca is bujiile, le-am schimbat de vreo 4 ori dupaia unii mi-au spus ca nu is sicronizate carburatoarele si dupa ce l-eam dus la sincronizat mecanicu a verificat de curiozitate si compresia pe 1 cilindru si avea compresie 4 :| acuma io ma intreb care ar fi problema??? si ce ar fi de facut? MS mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 pai cred ca ar trebui sa-ti cauti motor de cbr f3, nu stiu daca se baga cineva sa-ti segmenteze pistoanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) pai cred ca ar trebui sa-ti cauti motor de cbr f3, nu stiu daca se baga cineva sa-ti segmenteze pistoanele Scuza-ma ca-ti spun,dar e o anomalie ce ai scris.Asta nu-i motor in 2 timpi.Compresia se pierde in primul rand de la supape.Pana sa piarda si la cilindri mai faci 300.000km cu motorul.Da jos chiulasa si vei gasi defectul acolo.Vezi cat de uzate sunt supapele,le schimbi ,rectifici locasele,o sa trebuiasca si 0 ringuri...stie mecanicul care face treba asta. Editat Aprilie 20, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) sau fostul proprietar so plimbat cu ulei cumparat 10L la 3 lei cea mai reala variant cred ca ii: probleme cu supapele Editat Aprilie 20, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Verifica jocul la supape. E posibil sa fie prea "stranse" unele si sa nu aiba distanta necesara (probabil ca iti da si rateuri in evacuare sau admisie la turatii mari). Daca distantele sunt totusi cele corecte.... hmmm.... trebuie data chiuloasa jos si vazute supapele cum inchid pe scaunele de la supape. Daca si in acest caz totul este ok... si garnitura de chiuloasa este ok... inseamna ca intr-adevar sunt segmentii. In principiu, asta este ordinea in care trebuiesc facute verificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wor Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 sunama. 0723408498 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Aprilie 22, 2009 Autor Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) sunama. 0723408498 io sunt din timisoara si din cate am vazut tu ai nr de inmatriculare de bucuresti Editat Aprilie 22, 2009 de Clever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddie Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 io sunt din timisoara si din cate am vazut tu ai nr de inmatriculare de bucuresti verifica jocul la supape. daca e ok, toarna putin ulei in capul pistoanelor si masoara din nou compresia. daca compresia e mai mare decat la masuratoarea anterioara e clar ca problema e la segmenti/pistoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.