Jump to content

mony

Super Membru
  • Content Count

    830
  • Joined

  • Last visited

About mony

  • Rank
    Mony

Contact Methods

  • Yahoo
    manuale69

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Pegaso_Garda_650, Huatian 125
  • Numar Moto
    B-20- BYK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet 100, Honda CB 750, MZ 175, Aprilia Pegaso Garda 650, scuter Huatian 125

Recent Profile Visitors

1,048 profile views
  1. Nu stiu ce sa zic... dar imaginea din link cu reviewul la motocicleta este extrem de clara. Scrie Bcrmbo cu alt font si fara logo Brembo. Probabil ca in realitate s-au zgarcit la frane. Au facut economie la ceva extrem de important. Nu stiu ce sa zic... dar imaginea din link cu reviewul la motocicleta este extrem de clara. Scrie Brcmbo cu alt font si fara logo Brembo. Probabil ca in realitate s-au zgarcit la frane. Au facut economie la ceva extrem de important. My bad, am vazut tarziu noul font de la Brembo.
  2. nu sunt frane Brembo sunt Brcmbo ----- au facut in asa fel incat sa citesti brandul pe care il stii. Din ce am observat de-a lungul timpului: Plasticul si rugina sunt principalele probleme la chinezi. La fel si duritatea filetelor la suruburi sau piulite. La fel si tot ce inseamna cauciuc, piele sintetica pentru sa... La fel probleme cu tolerantele pieselor, cu prinderile, cu lufturile si cu lacul care incepe sa se cojasca dupa cativa ani (6-7) din cauza razelor solare. Cromul este ceva care tine primii 2-3 ani, dupa care incep sa iasa puncte de rugina...
  3. Care pompa de benzina ? Este scuter chinezesc cu injectie ?
  4. Cu B-ul poti conduce doar moped sau scuter cu motor mai mic de 50 cmc (aka 49 cmc) si cu viteza de deplasare maxima mai mica de 45 km/h. Daca vrei mai mult, faci scoala moto.
  5. motorul merge cat timp are benzina in camera de nivel constant din carburator. daca fluxul de alimentare cu benzina este extrem de mic, cand pornesti motorul, benzina consumata din carburator de acesta este mai multa decat cea care ajunge in carburator. camera de nivel constant incepe sa se goleasca. (acel 1-2 minute cat iti merge tie motorul) Fiind alimentata cu un flux extrem de mic de benzina (motorul fiind oprit) aceasta incepe sa se umple - moment in care tu poti porni motorul. Ciclul se repeta. Asa cum spunea colegul Penetru, verifica daca robinetul este infundat
  6. dupa incarcare, acumulatorul trebuie sa stea minim 2-3 ore ca sa obtii valori mai aproape de adevar. La valorile pe care le pun, un acumulator f bun are cel putin o zecime de volt mai mult dupa 3 ore de stat in repaos dupa ce a fost incarcat complet, cu un incarcator electronic. ~12.8V pentru baterie incarcata complet, in stare foarte buna ~12,6V pentru baterie in stare buna ~12,4V pentru baterie slabuta ~12,2 V pentru baterie slaba rau. Daca are sub 11,8V, un element este scurtcircuitat (picat) - nu o poti repara, decat daca e cu intretinere si un element
  7. bai, frate, cum arata motorul. Sper ca riderul sa fie cat mai ok posibil.
  8. Frumoasa tura, superbe locuri. Multumim pentru poze si pentru visurile pe care ni le tot declansezi Respect !
  9. In mod sigur a ramas vreun jigler necuratat sau vreun traseu de benzina din carburator pe care inca este mizerie. Mai curata inca o data carburatorul si sufla-l cu un compresor prin toate orificiile din interior. Ai grija si la cuiul pontou sa fie corect pus, ca sa se alimenteze cu benzina... sau sa nu curga benzina din carburator.
  10. Pai are scanteie... cand testezi, dar motorul nu merge tot timpul... merge cand vrea el. Eu asa am citit in primul post. La fel, am citit ca meseriasul i l-a facut, dar problema persista... adica mergea cand vroia el. Poate nu am inteles eu bine.
  11. Problema este strict electrica. Posibil sa fie ceva simplu. Verifica contactul de pornire... posibil sa mearga cand vrea el. Ii apesi putin spatele, unde sunt lipite firele si s-ar putea sa mearga din acel moment. La fel, verifica mufele electrice de la regulatorul de tensiune. Cateodata au contactul foarte prost si se incing sau se topesc. Daca descoperi unde e defectul, schimbi piesa respectiva cu una noua.
  12. si eu am pierdut una... daca gasesti, pune un link sau cumpara 2 bucati si iau eu una de la tine.
  13. daca gasesti spacere, pune un link... ca ma intereseaza si pe mine.
  14. @Danny80 Posibil, daca spui de unde esti sa gasesti un coleg sa te ajute, dar asa, unde sa vina ? Sau poate sa iti recomande un service in celalat capat al tarii.
×
×
  • Create New...