Jump to content

mony

Super Membru
  • Content Count

    780
  • Joined

  • Last visited

About mony

  • Rank
    Mony

Contact Methods

  • Yahoo
    manuale69

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Pegaso_Garda_650, Huatian 125
  • Numar Moto
    B-20- BYK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet 100, Honda CB 750, MZ 175, Aprilia Pegaso Garda 650, scuter Huatian 125

Recent Profile Visitors

714 profile views
  1. Am vandut acum doi ani cu 3400 euro un peugeot 307 al unei prietene. Era asemanator cu al tau. Era din 2009 sau 2010 (nu reusesc sa imi aduc aminte) rosu metalizat, avea cam 89000 km, nicio zgarietura, clima dual, faruri automate, senzor ploaie, 4 geamuri electrice, anvelope noi vara Dunlop BlueResponse cu vreo 2-3000 km rulaj si anvelope noi iarna Continental Wintercontact - noi noute, nemontate. Singurele probleme - farul de la sofer se aburea cand ploua... am descoperit ca era o gaurica in protectia de cauciuc incomplet decupata. - o zgarietura bara spate de la un sofer neatent - avea amiabila facuta si trebuia doar mers in service si reparata. Acum 2 ani, pretul pietei era cam 3500-3700 euro pentru peugeot 307 cu mai putine dotari... si care nu arata la fel de bine.
  2. Am fost la diferenta de o zi in Mestia (GE). Am vazut in Safranbolu (TR) un grup de motociclisti romani din SM. Eu mergeam pe jos, pe sensul opus si am vazut numerele de romania. Ei tocmai incetineau la o intersectie. Am incercat sa vorbesc cu ei, dar zgomotul motocicletelor era prea mare si nu ne-am prea inteles. Vazand postul acesta, am crezut ca voi erati motociclistii respectivi. Noi am facut 9800 km (cu masina).
  3. Cred ca iti trebuie o baterie mai buna. Daca porneste impinsa, CDI merge. Nu da scanteie cand tensiunea scade prea mult. Vezi ca e sectiune a forumului pentru Aprilia Pegaso. https://motociclism.ro/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page/578/#comments
  4. @einstein1984 Nu sunt impotriva a ceea ce gandesti... insa, daca o sa ajungi in Turcia, o sa intelegi. Acolo, daca ai vreo problema, toti sar sa te ajute. Cred ca sunt destui colegi care au fost ajutati cand au fost in Turcia, indiferent de problema avuta. Ma gandesc insa, (sau incerc sa ma pun in situatia celor care sunt din alta tara) si stiu ca e mai greu cand te afli in strainatate si ai nevoie de ajutor. Stiu caz concret, in centrul Bulgariei, in pasul Sipka, unui coleg motociclist i s-a rupt cablul de ambreiaj. Un motociclist bulgar i-a facut cadou setul sau universal de reparatie, pe care il avea la el. Sunt iar cativa colegi de pe forum care au avut probleme cu motorul in Rusia... si au gasit ajutor sa isi sudeze cadrul, sau sa isi repare motorul sau sa schimbe un rulment la roata... exemple sunt multe chiar aici, pe forum. Strainii nu au fost nepasatori. Eu nu stiu cum s-ar fi descurcat daca nu erau ajutati. Da, ajut si oameni din tara... am facut-o de 4 ori. Doar de 4 ori... Sotia mea s-a bucurat sa "ajute sau sa sustina" de peste 10 ori colegi de aici ca sa poata calatori si sa isi urmeze visul. Si nu suntem bogati financiar. Stam int-o casa vai mama ei, gata sa se prabusasca peste noi. Cei care au trecut pe la mine stiu despre ce vorbesc. La un moment dat, colegii Aprilisti, au strans bani pentru mine ca sa pot sa imi vopsesc motorul (eu nu mai imi permiteam sa fac asta), iar acest gest, chiar m-a miscat. Repet: nu te combat, doar gandesc altfel decat tine. Pentru mine, spiritul moto inseamna sa ajuti pe cel care are nevoie, atunci cand are nevoie. As dori sa incheiem acest subiect, daca nu te superi. @XaeL Asa cum ai spus... teoretic: Nu stiu cum as prioritiza, probabil dupa cat de mult ma misca situatia respectiva, sau de banii de care reusesc sa ma despart in acel moment. Ajut si romani, as ajuta si un turc sau german... sau bulgar.( Cu tiganii am o problema si nu cred ca o sa ii ajut vreodata. ) E adevarat ca reusesc rar sa ajut pe cineva... dar totusi cred ca important pana la urma este ca pot din cand in cand sa o fac. Chit ca am donat cate ceva sau am virat o suma modica de bani (pana in 150 ron - o singura data... de 2 ori cate 50 si o data 100 ron) am facut-o atunci cand era nevoie. P.S. Asa cum spunea colegul nostru @XaeL , clar as contribui cu mai mult de 5 lei "pentru" cativa politicieni... si am o lista mai lunga in cazul asta... sper sa imi ajunga salariul ca sa o fac.
  5. @einstein1984 Asigurarea era de la Allianz, care la vremea respectiva erau cei mai buni asiguratori de la noi. Nu ii dau eu banii de tratament, dar de la mai multi motociclisti din comunitate s-ar fi putut strange o suma care sa ajute. Inteleg ca pe ii doare inima o luna daca doneaza 5 lei pentru un om aflat in necaz, dar nu toti motociclistii sunt asa. Cu banii de tratament se va rezolva cu asigurarea pana la urma... dar ceilalti colegi ai lui, sigur ar fi avut nevoie de ajutor. Asta e... a trecut momentul cand puteam face ceva. Sa speram ca nu i se va intampla asa ceva niciunuia dintre noi, si prietenii, colegii, sa fie indiferenti (ca doar avem asigurare).
  6. mony

    Motor

    chopper, clar, sau motor jos, capacitate cilindrica mica (125 cmc) si, la varsta de 16 ani, multa, dar multa, atentie in trafic la ceilalti participanti.
  7. Ai folosit vreodata asigurarea de calatorie ? Eu am folosit-o acum 9 ani... in sensul ca a trebuit sa imi fac o radiografie si sa imi pun un deget in ghips. 734 euro a costat. Bani pe a trebuit sa ii platesc la spital si pe care i-am recuperat ulterior de la asigurator. Nu stiu daca colegii lui au plecat mai departe si l-au lasat in spital... Eu unul as fi ramas cu cel cu care calatoream cat de mult as fi putut. Asta inseamna cheltuieli neprevazute... cazare, mancare, carburant... Nu vreau sa intru in polemici... dar cand vezi un motociclist imprastiat in urma unui accident de genul asta, nu treci mai departe gandindu-te ca are asigurare... sau RCA la romani
  8. Eu voi pleca din Bucuresti joi seara, cu directia Sibiu. Ma trimite jobul... deci ajung in zona. Vineri dupa pranz fac drumul in sens invers. Daca trebuie dus... sau adus ceva voi fi cu masina si ma pot ocupa. De asemenea sunt dispus sa contribui daca se strang bani.
  9. Cum putem sa ii ajutam ? Sunt convins ca, daca vreunul dintre motociclistii romani patea ceva in Turcia, era ajutat. Ar fi un gest frumos din partea comunitatii noastre moto sa ajutam niste oameni aflati intr-o situatie disperata, departe de casa.
  10. Poate vreun coleg Aprilist care sa imi imprumute pentru o zi (cat ma duc la ITP) un geam de semnalizator spate (dreapta daca se poate) ? Imi expira ITP-ul in data de 3 august, deci mi-ar trebui saptamana viitoare sau cealata, doar pentru o zi (de fapt pentru cateva ore).
  11. se poate si mai rau de atat pe la pagina 2 incepe nebunia
  12. Azi noapte pe soseaua Grivitei era un grup de 4 masini care spalau soseaua in timp ce picura si se anuntase ca ploua azi. si pe soseaua Chitilei erau 2 grupuri de masini de stropit... primul de 4 masini, al doilea de 3 masini si mai venea una de pe sens opus care stropea la jet maxim. Chiar ma gandeam cum se arunca banii nostri pe geam. Acum, dupa ce am citit ce ati postat, ma gandesc ca, poate dadeau cu solutia aia...
  13. Dupa ce faci reglajul sa pui si pe forum informatiile, ca sigur mai sunt colegi care ar avea trebuinta de un reglaj supape.
  14. Votat Dar "rabla" ar putea fi si autoturism... dar si motocicleta. Poate unii au doar un scuter sau o motocicleta veche, poluanta, dar in circulatie de dat pentru acest program, asa cum e la autoturisme. Si in felul asta isi pot achizitiona un scuter sau o motocicleta noua.
×
×
  • Create New...