Jump to content

mony

Super Membru
  • Posts

    837
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    manuale69

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Pegaso_Garda_650, Huatian 125
  • Numar Moto
    B-20- BYK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet 100, Honda CB 750, MZ 175, Aprilia Pegaso Garda 650, scuter Huatian 125

Recent Profile Visitors

1,279 profile views

mony's Achievements

  1. mony

    Epava auto

    programele rabla se suspenda din 3 decembrie... gaseste pe cineva cu curte care poate sa o tina pana in primavara sau vara, poate incepe din nou programul rabla si atunci poti sa o dai ca avans pt o masina sau motocicleta noua. in momentul asta, programele fiind practic suspendate (nu se mai primesc dosare) nu iti va da nimeni mai nimic pe masina. Cred ca cel mai castigat iesi daca vinzi tot ce poti de pe ea si pe urma o duci la remat.
  2. Felicitari pentru tura asta minunata si pentru poveste si pentru poze ! Doamne, ce dor de calatorie starnesti E minunat sa calatoresti cu viteza mica, ai timp sa vezi, sa simti natura. La cat mai multe calatorii fantastice iti urez !
  3. Nu iti inchide bine cuiul poantou. Schimba-l si ai scapat de problema. Regleaza si plutitorul cu ocazia asta.
  4. Am avut un Ford Granada Mk1 cu motorul asta 1.7 V4. Nu este un motor rau, este de drum lung si de plimbari. Spor la restaurare. Asteptam poze.
  5. Astra G a sotiei are pivotii si bucsile originale (si nu dau semne de oboseala - oricum le verifica la reprezentanta la fiecare revizie), are cam 260.000 km si am schimbat doar radiator AC (primise o pietricica de la vreo masina din fata si s-a inteptat) si alternator (i-a picat puntea... dar era si colectorul uzat plus ca ar fi urmat si rulmetii la un moment dat). O masina super buna din punctul meu de vedere. Intr-adevar, Prius e interesanta ca masina.
  6. Poti gasi si Opel Astra G sau Opel Astra H break la super preturi. Sau Ford Focus break. Si chiar Ford Mondeo... dar nu facelift. Sigur sunt mai ok decat un Logan, iar in Mondeo stai super bine. Indiferent de masina, mergi cu cineva care se pricepe la modelul respectiv si fa-i o verificare intr-un service dedicat firmei respective. Toate masinile astea au probleme mai mici cu rugina decat Dacia, iar reviziile la reprezentata sunt mai ieftine ca la Dacia. Sotia are un Opel Astra G si revizia la service Opel este cam 360 ron cu totul de la ei (ulei+filtre ulei, motorina, aer si polen) iar eu am un Ford Mondeo si revizia a fost 379 la reprezentata cu totul inclus (ulei, filtru ulei si filtru aer)
  7. eu am schimbat acum cativa ani motorul la Opelul sotiei. Am preferat sa pun fix acelasi tip de motor (si cu aceiasi cai putere) ca sa nu trebuiasca sa fac omologare la RAR. Daca este fix acelasi motor, iti trebuie doar factura de la service autorizat RAR care sa faca schimb motor.
  8. @john17 Merci pt corectura. Neatentia si graba sunt de vina. Nici mie nu-mi plac reinterpretarile respective.
  9. @Penetru Sa stii ca de amorul aventurii, as putea incerca sa ies in Grecia sau Turcia cu Springul... dar sigur timpul de incarcare ma va rupe. Sa faci 150 km si sa stai cate o ora la incarcat e absolut descurajant. @ Silver Arrow Da, asa este. Fiatul 500 avea 18 CP cand era nou. Atingea 100 km/h intr-o ora, daca aveai vantul in spate sau daca o legai de vreun BMW... (nu stiu daca atingea vreodata viteza aia) dar frumusestea, simplitatea masinii, senzatia pe care ti-o dadea, nu pot fi exprimate in cuvinte. Era doar un zambet mersul cu acea masina. Nu conta ca plecai de la semafor ultimul. Nu conta nici ca intorceai toate privirile. Iubeai fiecare clipa petrecuta in acea masina lenta, zgomotoasa, fara niciun fel de performante. Nu am detinut un fiat 500, am avut un coleg de facultate care a avut 2 si cu unul dintre ele am mers si eu. Atunci m-am indragostit de masinuta aia. Preturile exorbitante ale exemplarelor intr-o stare cat de cat decenta, precum si lipsa mea de bani, m-au impiedicat sa imi cumpar una. Am mai vazut cateva prin trafic in Bucuresti. Le-am urmarit de fiecare data pana mi-au disparut din campul vizual. Nostalgie, emotie... masinuta aia inca transmite, emana sentimente. De asemenea, imi place Mini Morris, Citroen DS pe care am avut ocazia sa le vad si sa ma urc in ele... sau imi mai plac cum arata masinile Dusenberg (stiu, sunt alta clasa, alta mancare de peste). Pentru cei care nu stiu cum arata, serch pe Google dupa Dusenberg. Sunt senzationale.
  10. Da, citind formularea de mai sus... am cam dat-o de gard. Din fericire, se poate intelege cam ce am vrut sa spun. Scuze pt exprimare. Bancul este genial
  11. Sunt cateva dotari scrise pe siteul Dacia care chiar ma fac mandru de viitorul meu Spring: la capitolul siguranta apare ca are SISTEM FRANARE iar la capitolul confort apare ca are SCAUN SOFER Am vazut chiar acum. Cu asa dotari, chiar am cu ce sa ma mandresc
  12. Cu cea mai mare placere iti dau Springul sa te distrezi cu el cat vrei tu. Drive testul la mine nu costa nimic. Doar un stat de vorba despre motoare si despre plimbari la un suc... pe care il dau tot eu. Poza de profil imi place prea mult, asa ca asta o sa ramana. Niciun Spring nu o sa inlocuiasca un vechi fiat 500. Nu are farmecul ala nebun...
  13. Eu am facut precomanda... si sper sa reusesc sa imi iau un Spring. Stiu ca e cam cat un Fiat 500 (chiar putin mai ingust este Springul). Deci o masina mica... adica foarte mica. Sper sa incap totusi in ea Dar, punand in balanta pretul versus faptul ca merg 90 % pe an in oras, zic ca merita. Mai am un Ford Mondeo (care este mare, lunga, comoda) si careia nu ii simt dimensiunile mari in oras ( si nici nu am prea avut probleme cu locurile de parcare pana acum). Totusi, urcand pe trotoare ceva mai inalte, de cateva ori am atins cu muchiile de sub praguri si asta nu imi place. La un calcul sumar, la un avans mediu si o rata intinsa pe 4 sau 5 ani, nici nu simti rata (probabil o sa fie mai mult Casco decat rata). Si am mai avut un motiv sa iau masina. Am o rabla care a fost dauna totala si care nu mai mergea facuta, de care trebuia sa scap... deci oricum as fi luat o masina noua sau o motocicleta noua. Cum reducerea pt moto era doar de 3500 ron, am considerat ca nu merita si ca mai bine iau masina. Da, stiu, voi merge mai mult cu motocicleta sau cu scuterul primavara pana iarna pentru ca e mai rapid, mai misto... mai fara stat in coloana la semafoare, dar au fost anul trecut atat de multe zile in care a trebuit sa merg cu masina, incat am facut aproape 10.000 km cu ea, si ceva mai putin cu scuterul desi senzatia a fost ca am mers mai putin cu masina decat pe 2 roti. In plus, daca in viitor vor restrictiona intratul in centru pentru anumite norme de poluare, cu Springul nu voi avea probleme. Nu stiu cum va fi cu motoarele, daca se vor supune acelorasi ingradiri. Si inca ceva... daca imi iau teapa cu Springul... imi iau panouri fotovoltaice si ii folosesc acumulatorii... cred ca ies destul de ok cu 26 kw acumulator pt fotovoltaice la pretul asta Sau poate imi fac o autorulota :))
  14. Poate gasesti in piata la 16 Februarie (e o dugeana cu piese de scuter chinezesc). Ia-l cu tine si treci maine pe acolo (daca nu ma insel este foarte aproape de tine).
  15. Din cate stiu, se inregistreaza doar dronele de peste 500 grame. Mini are 249 grame. Citisem tot ce se putea despre inregistrarea dronei, in vara, cand am cumparat drona. Inainte sa cumpar drona, am si scris un mail catre AACR ca sa ma asigur ca nu trebuie inregistrata. Ca o institutie a statului care se respecta, nu a raspuns. Dar am gasit normele cu obligativitatea la inregistrare pentru dronele de peste 500 grame. adresa este drone@caa.ro
×
×
  • Create New...