Sari la conținut

Honda cbr 600f3 defect


Clever
 Share

Postări Recomandate

salutare la toti si Cristos a Inviat!

 

am si io o problema am un motor honda cbr 600f3 si are urmatoarele simptome:

# la rece nu porneste de fel decat tras

# cannd porneste daca ma dau cu el pe la 7-8-9 mii de ture plafoneaza:|

 

La inceput am crezut ca is bujiile, le-am schimbat de vreo 4 ori dupaia unii mi-au spus ca nu is sicronizate carburatoarele si dupa ce l-eam dus la sincronizat mecanicu a verificat de curiozitate si

compresia pe 1 cilindru si avea compresie 4 :|

 

acuma io ma intreb care ar fi problema??? si ce ar fi de facut?

 

 

 

MS mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca ar trebui sa-ti cauti motor de cbr f3, nu stiu daca se baga cineva sa-ti segmenteze pistoanele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca ar trebui sa-ti cauti motor de cbr f3, nu stiu daca se baga cineva sa-ti segmenteze pistoanele

 

:wink: Scuza-ma ca-ti spun,dar e o anomalie ce ai scris.Asta nu-i motor in 2 timpi.Compresia se pierde in primul rand de la supape.Pana sa piarda si la cilindri mai faci 300.000km cu motorul.Da jos chiulasa si vei gasi defectul acolo.Vezi cat de uzate sunt supapele,le schimbi ,rectifici locasele,o sa trebuiasca si 0 ringuri...stie mecanicul care face treba asta.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica jocul la supape. E posibil sa fie prea "stranse" unele si sa nu aiba distanta necesara (probabil ca iti da si rateuri in evacuare sau admisie la turatii mari).

Daca distantele sunt totusi cele corecte.... hmmm.... trebuie data chiuloasa jos si vazute supapele cum inchid pe scaunele de la supape.

Daca si in acest caz totul este ok... si garnitura de chiuloasa este ok... inseamna ca intr-adevar sunt segmentii.

In principiu, asta este ordinea in care trebuiesc facute verificarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sunt din timisoara si din cate am vazut tu ai nr de inmatriculare de bucuresti :D

 

verifica jocul la supape.

daca e ok, toarna putin ulei in capul pistoanelor si masoara din nou compresia.

daca compresia e mai mare decat la masuratoarea anterioara e clar ca problema e la segmenti/pistoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...