Lonerider Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 (editat) Stau si ma uit in manualul de reparatie al motocicletei si am un semn mare de intrebare. Sunt date doua coduri de bujii (ma refer doar la cele NGK): DPR8EA9 - standard si DPR9EA9 - pentru functionare indelungata pe autostrada (fĂźr längere Autobahnfahrten). Cele pentru clima rece nu le-am mai trecut. Pe de alta parte, vad la caracteristicile tehnice ale motocicletei pe pagina la Louis.de, aceleasi coduri de bujii. Insa sunt notate cu Bujie 1 - (ZĂźndkerze 1): NGK DPR8EA-9 si Bujie 2 - (ZĂźndkerze 2): NGK DPR9EA-9. Intrebarea mea este, daca cele doua coduri de bujii se refera la toate cele patru existente pe motor, in functie de cum e exploatat, sau pe fiecare cilindru in parte se monteaza una de un cod si una de celalalt (asa cum ar parea la prima vedere la Louis - ZĂźndkerze 1: NGK DPR8EA-9 ,ZĂźndkerze 2: NGK DPR9EA-9). Cred ca multi stiti cum sunt amplasate bujiile pe acest tip de motor (similar cu Honda Transalp) pe fiecare cilindru, una fiind la exterior (lateral) avand posibilitatea schimbului de caldura rapid, fiind in contact direct cu aerul, iar cealalta este "ingropata" in capul chiuloasei, neavand contact direct cu aerul, schimbul de caldura fiind mult ingreunat. Pot sa reprezinte cele doua coduri vechile cifre termice ale bujiilor, adica una sa fie calda si una rece, si daca da cum as interpreta asta. Am cautat si pe net, dar nu am gasit mare lucru. Poate mai stiti si voi ceva link-uri sau ceva de ajutor. Multumesc. Editat Ianuarie 27, 2006 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan44 Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 salut , as vrea sa te intreb de unde ai manual de reparatie la mororasul tau, eu am o Honda VT 500 C si nu gasesc , stiu ca sunt cam similare motoarele.dk m ai putea ajuta ar fii excelent, mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Ianuarie 28, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2006 (editat) Motorul, electrica si sasiul sunt identice. Difera doar furca din fata, rezervorul, saua si aripa din spate, ghidonul si bordul. Manualul pe care il am si eu e de VT500C, e in format .pdf si l-am luat de aici: http://www.shadowclub-bavaria.net/manuals/...983_67MF500.pdf. E destul de mare, are vreo 140M Editat Ianuarie 28, 2006 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Standard- NGKDPR8EA9 Autostrada-DPR9EA9 Climat receDPR7EA9 Toate patru bujiile trebuie sa fie identice intre ele. Diferenta 7-8-9 se refera la coef. termic al bujiei 8 fiind standard-ul iar 7si 9 fiind optionale pt cazuri extreme (9=bujie mai rece pt forja, iar 7 bujie mai calda pt climat rece) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.