Sari la conținut

dati-mi,va rog, 2 sfaturi..


motoristu66
 Share

Postări Recomandate

stimati enduristi .. am 2 neclaritati.. prima -reglaj la supape,distante exacte, eu am reglat 0.15 admisie si 0.25 evacuare,mi se par cam mari tolerantele,tacane,si la rece si la cald.

a doua -in baia de ulei din cadru trebuie sa se vada uleiul cand desfac dopul ala mic?,la mine nu se vede,am pornit motorul si abia dupa 5-6 secunde am observat cum baga pompa. nu am vrut sa scot tot uleiul din motor/baie si sa-l masor,am vrut sa evit asta.

mentionez ca motorul nu scoate fum si nu e si nu e mozolit prin toba cu ulei. ce cantitate de ulei se baga? mineralul e recomandat?

sugestiile voastre mi-ar fi de un real ajutor... :D

toate bune tuturor si s'auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
eu am reglat 0.15 admisie si 0.25 evacuare,mi se par cam mari tolerantele,tacane,si la rece si la cald.

Admisia intre 0,07 - 0,12 (adica o medie de 0,10)

Evacuare 0,12-0,17 (adica o medie de 0,15)

 

a doua -in baia de ulei din cadru trebuie sa se vada uleiul cand desfac dopul ala mic?,la mine nu se vede,am pornit motorul si abia dupa 5-6 secunde am observat cum baga pompa. nu am vrut sa scot tot uleiul din motor/baie si sa-l masor,am vrut sa evit asta. ce cantitate de ulei se baga? mineralul e recomandat?

Nu stiu daca trebuie sa se vada uleiul. Cred ca bine ar fi sa se vada.

Dopul acela din cadru are o joja prinsa de el. Inainte de a masura uleiul, la modelele XT600 si derivate trebuie sa mergi cu motorul in sarcina si dupa aceea sa masori uleiul. Nu sunt 100 % sigur, dar cred ca nu trebuie sa infiletezi dopul in momentul in care masori.

Yamaha recomanda ulei 20W40. Nu spune de care - mineral, semi- sau full-sintetic.

Personal, prefer mineralul. Multi baga semisintetic, fiind cel mai ieftin/raspandit. Daca nu ma insel, @Lupu` (sau @Yuk?) a bagat fullsintetic de curiozitate si s-a trezit cu un consum de 400 ml la 1000 km. 100ml ar fi fost ok, dar 400 este imens.

Tiei iti vor trebui 2,7 litri daca nu schimbi filtrul sau 2,9 daca schimbi si filtrul.

Sa incalzesti bine motocicleta daca te apuci de operatia asta pentru a se scurge bine uleiul pe care vrei sa il scoti.

La Louis gasesti o piesa pe care eu mi-as dori-o mult de tot la a mea, dar nu o pot amplasa asa usor:

Este vorba de un dop-termometru ulei cu joja aferenta:

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...&typ_id=3TB

Vad ca l-au scumpit enorm acum (63 Euro), desi mai bine de 1 an nu a sarit de 20 de Euro. La 20 vad ca au inventat acum un dop-termometru fara joja. Halal criza economica !

 

Una peste alta :

Eu iti recomand sa intri aici :

/index.php?...t&p=1022505

sa iti iei manualul pentru XT600 si sa incepi sa il citesti pentru a scapa de toate dubiile.

Pe site-ul :

http://www.manualedereparatie.info/

dai un search dupa Yamaha XT600 si vei gasi mai multe manuale (printre care si cele mai mici, de intretinere, daca nu ai nervii pentru primul manual recomandat, care este destul de stufos).

post-3763-1240420676_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumim din inima partidului pentru debifarea optiunii "MERGE POSTS", care nu ajuta deloc in cazul postarilor consecutive !

Si, de asemenea, pentru timpul de editare de, aproximativ, 10 minute !

 

Uraa! Uraa! Uraa!

:D

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Admisia intre 0,07 - 0,12 (adica o medie de 0,10)

Evacuare 0,12-0,17 (adica o medie de 0,15)

 

 

Nu stiu daca trebuie sa se vada uleiul. Cred ca bine ar fi sa se vada.

Dopul acela din cadru are o joja prinsa de el. Inainte de a masura uleiul, la modelele XT600 si derivate trebuie sa mergi cu motorul in sarcina si dupa aceea sa masori uleiul. Nu sunt 100 % sigur, dar cred ca nu trebuie sa infiletezi dopul in momentul in care masori.

Yamaha recomanda ulei 20W40. Nu spune de care - mineral, semi- sau full-sintetic.

Personal, prefer mineralul. Multi baga semisintetic, fiind cel mai ieftin/raspandit. Daca nu ma insel, @Lupu` (sau @Yuk?) a bagat fullsintetic de curiozitate si s-a trezit cu un consum de 400 ml la 1000 km. 100ml ar fi fost ok, dar 400 este imens.

Tiei iti vor trebui 2,7 litri daca nu schimbi filtrul sau 2,9 daca schimbi si filtrul.

Sa incalzesti bine motocicleta daca te apuci de operatia asta pentru a se scurge bine uleiul pe care vrei sa il scoti.

La Louis gasesti o piesa pe care eu mi-as dori-o mult de tot la a mea, dar nu o pot amplasa asa usor:

Este vorba de un dop-termometru ulei cu joja aferenta:

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...&typ_id=3TB

Vad ca l-au scumpit enorm acum (63 Euro), desi mai bine de 1 an nu a sarit de 20 de Euro. La 20 vad ca au inventat acum un dop-termometru fara joja. Halal criza economica !

 

Una peste alta :

Eu iti recomand sa intri aici :

/index.php?...t&p=1022505

sa iti iei manualul pentru XT600 si sa incepi sa il citesti pentru a scapa de toate dubiile.

Pe site-ul :

http://www.manualedereparatie.info/

dai un search dupa Yamaha XT600 si vei gasi mai multe manuale (printre care si cele mai mici, de intretinere, daca nu ai nervii pentru primul manual recomandat, care este destul de stufos).

-mulumesc mult ,si nu doar asa din gura... cand ne intalnim pe strazile timisoarei [sau la sag la mine oricand] bem de la una rece pana la cate vrei tu!

din cate am retinut esti vestic,maistore.

inca odata multumiri si s'auzim de bine..

bafta

:D

Editat de motoristu66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...