CostinTudor Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 cum pot ajunge in posesia pozelor facute de ilie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 ok numai zic nimic ...jos palaria daca s-a facut traseul fara frana spate... pentru mine oricum corect este un traseu marcat cu banda...cine trece primu linia de finish ala castiga....cu 30 la ora prin sat mi s-a parut prea aiurea...teo saracu a avut 5 ore penalizare la sf cursei.... numai are nimeni poze ? ia spune tu costine, cu cat la ora ai vrea tu sa mergi prin sat ?.... 100-130km/h iti ajunge oare?.... copii, animale, masini ...pt tine nu conteaza si nu exista.... conteaza ca data viitoare vai fi primit cu bate si bolovani de localnici?...sau te doare la bascheti, pt ca tu nu mai treci niciodata pe acolo...te duci in alta parte si le arati la altii cum stii tu sa tragi de gaz pe macadam....oarecum te inteleg...tu ai background the atv-ist si asa se face cu atv-ul....blana prin sat sa aplaude pustii si sa vada ce tare esti... cat despre teo, a primit exact penalizarile pe care le merita. nici mai mult nici mai putin...teo imi este prieten, ne dam si ne distram impreuna, dar la o competitie regulile sunt reguli si nimeni nu este iertat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ia spune tu costine, cu cat la ora ai vrea tu sa mergi prin sat ?.... 100-130km/h iti ajunge oare?.... copii, animale, masini ...pt tine nu conteaza si nu exista.... conteaza ca data viitoare vai fi primit cu bate si bolovani de localnici?...sau te doare la bascheti, pt ca tu nu mai treci niciodata pe acolo...te duci in alta parte si le arati la altii cum stii tu sa tragi de gaz pe macadam....oarecum te inteleg...tu ai background the atv-ist si asa se face cu atv-ul....blana prin sat sa aplaude pustii si sa vada ce tare esti... cat despre teo, a primit exact penalizarile pe care le merita. nici mai mult nici mai putin...teo imi este prieten, ne dam si ne distram impreuna, dar la o competitie regulile sunt reguli si nimeni nu este iertat. nu va mai certati ! ! !ma dau la extrem!nea vali nu am mersu cu 130 !! am mers 50-60-80 unde erau 2 case ,am prea mare experienta la tarani stiu cum si cind.ati dat prea mult prin sate si pe strada prea mult eu am venit la un concurs cel mai bun si mai iute cistiga am baut 3 redbull 30km/h inseamna cu a 2 pe loc ,nimeni nu poate merge.nici macar jumba.a venit la 3 ore dupa mine si ia locul 1.eu daca pot vinez premiile daca pot le iau.nu avea voie sa ma descalifice doar sa ma penalizeze 30 min pentru viteza nu pentru fiecare ulita cite 30 min.aaa si nu a fost o competitie ci o prieteneasca.va iubesc si sinteti prieteni mei, eu sint devina am gresit ma m grabit era prea usor.la bacau!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ceva poze ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 problema-i simpla da o sa cam strambati din nas: 1 cam toata lumea nu da doi bani pe regulament si il incalca ori de cate ori are ocazia dupa care incepem sa tipam ca n-a fost bine. NU VREAU RASPUNSURI PRIPITE SI VREAU SA VA ANALIZATI BINE COMPORTAMENUL INAINTE!!! SPEED LIMIT: cred ca sanctiunile la aceasta sectiune sunt prea mici. limita de 30k/h e ok si se poate merge linistit pe orice drum de tara dar cred ca ar fi corect ca aceasta sa fie media vitezei pe sectiunea respectiva>> V=d/t o depasire a acestei viteze medii cu pana la 40km/h sa se penalizeze cu 60 min. depasirea cu mai mult de 40km/h aduce DESCALIFICAREA! TEAMS: TRASEUL A FOST PE ECHIPE NU INDIVIDUAL echipa trebuie sa se prezinte in cp si la finish in formula completa in acelasi minut. daca diferenta dintre coechipieri in cp este de la 1 la 5 minute se aplica o penalizare de 30 minute daca diferenta depaseste 5 min echipa este DESCALIFICATA. REGULAMENTUL ESTE FACUT DE ORGANIZATOR SI TREBUIE RESPECTAT DE PATICIPANTII CARE TREBUIE SA FIE LA CURENT CU EL!!!! REGULAMENTUL SE APLICA NU SE DISCUTA!!! poate data viitoare vitezomanii vor lasa acceleratia mai moale si se vor supune regulamentului daca ii pandeste descalificarea. PS: anul trecut la Campulung in timpul cursei am depasit in oras un tir care mergea cu 10km/h, timp de 3 SECUNDE am ajuns la viteza de 50-60km/h dupa care am revenit la 30. decizia organizatorului a fost DESCALIFICAREA. pentru a contesta aceasta decizie a trebuit sa platesc o contestatie care a costat 50euro. la finalul cursei<pt ca asta s-a intamplat in prima zi> mi s-a demonstrat ca aveau dreptate. actiunea mea a atras descalificarea lui lucian care nu a depasit viteza admisa dar era cu mine in echipa. ASA AM INVATAT CA SE POATE MERGE SI CU 30KM/H! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gbf79 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ceva poze ..... bad boys day......... problema-i simpla da o sa cam strambati din nas:1 cam toata lumea nu da doi bani pe regulament si il incalca ori de cate ori are ocazia dupa care incepem sa tipam ca n-a fost bine. NU VREAU RASPUNSURI PRIPITE SI VREAU SA VA ANALIZATI BINE COMPORTAMENUL INAINTE!!! SPEED LIMIT: cred ca sanctiunile la aceasta sectiune sunt prea mici. limita de 30k/h e ok si se poate merge linistit pe orice drum de tara dar cred ca ar fi corect ca aceasta sa fie media vitezei pe sectiunea respectiva>> V=d/t o depasire a acestei viteze medii cu pana la 40km/h sa se penalizeze cu 60 min. depasirea cu mai mult de 40km/h aduce DESCALIFICAREA! TEAMS: TRASEUL A FOST PE ECHIPE NU INDIVIDUAL echipa trebuie sa se prezinte in cp si la finish in formula completa in acelasi minut. daca diferenta dintre coechipieri in cp este de la 1 la 5 minute se aplica o penalizare de 30 minute daca diferenta depaseste 5 min echipa este DESCALIFICATA. REGULAMENTUL ESTE FACUT DE ORGANIZATOR SI TREBUIE RESPECTAT DE PATICIPANTII CARE TREBUIE SA FIE LA CURENT CU EL!!!! REGULAMENTUL SE APLICA NU SE DISCUTA!!! poate data viitoare vitezomanii vor lasa acceleratia mai moale si se vor supune regulamentului daca ii pandeste descalificarea. PS: anul trecut la Campulung in timpul cursei am depasit in oras un tir care mergea cu 10km/h, timp de 3 SECUNDE am ajuns la viteza de 50-60km/h dupa care am revenit la 30. decizia organizatorului a fost DESCALIFICAREA. pentru a contesta aceasta decizie a trebuit sa platesc o contestatie care a costat 50euro. la finalul cursei<pt ca asta s-a intamplat in prima zi> mi s-a demonstrat ca aveau dreptate. actiunea mea a atras descalificarea lui lucian care nu a depasit viteza admisa dar era cu mine in echipa. ASA AM INVATAT CA SE POATE MERGE SI CU 30KM/H! al dracu....noroc ca ai iesit pe locul 1 ca altfel iar aveam parte de contestatii anul asta...))))))) mie sincer mi/a displacut lipsa contestatiilor din partea voastra......a lipsit distractia de dupa premiere.))))))hai la mai mare,sunt cu ochii pe voi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ba au fost discutii da tu spalai mobra cum se vede in pozele de mai sus, te-am sunat da aveai telefonul inCHIS sau inAPA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) TEAMS: TRASEUL A FOST PE ECHIPE NU INDIVIDUAL echipa trebuie sa se prezinte in cp si la finish in formula completa in acelasi minut. daca diferenta dintre coechipieri in cp este de la 1 la 5 minute se aplica o penalizare de 30 minute daca diferenta depaseste 5 min echipa este DESCALIFICATA. REGULAMENTUL ESTE FACUT DE ORGANIZATOR SI TREBUIE RESPECTAT DE PATICIPANTII CARE TREBUIE SA FIE LA CURENT CU EL!!!! REGULAMENTUL SE APLICA NU SE DISCUTA!!! cu toate ca nu imi plac discutiile astea dar diferenta mai mare de 5 min intre coechipieri atrage descalificarea..mie mi-a zis ilie(in timp ce facea clasamentul)ca pot fi si 10 ore intre coechipieri diferenta..deci?? Editat Mai 20, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 cu toate ca nu imi plac discutiile astea dar diferenta mai mare de 5 min intre coechipieri atrage descalificarea..mie mi-a zis ilie(in timp ce facea clasamentul)ca pot fi si 10 ore intre coechipieri diferenta..deci?? In regulamentul scris, primit la inscriere (si cine nu l-a primit, nu l-a primit pentru ca l-a refuzat), nu scria nimic nici de 5 min, nici de 1 min, prin urmare, pentru diferente la finish s-a dat doar penalizare si s-a luat in considerare timpul ultimului sosit din echipa. Am fi putut fi mai concisi, e adevarat, si am fi putut descalifica, daca am fi scris asta in regulile respective. Deci, e o semi-greseala din partea noastra. Pana la urma, ajungem la vorba lui Teo , a fost o "prieteneasca", nu e loc de favoritisme... Oricum, stim cu totii ca echipa de pe locul 2 ne va demonstra data viitoare ca merita premiu, fara comentarii din partea nimanui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ok sa zicem ca e ca voi eu oricum ma bazam pe faptul ca nu trebuie sa-ti pierzi coechipierul..asha puteam sa ma duc singur ca pe ultima parte m-a cam tras in urma...crede-ma ca nu e usor sa urci 2 motoare cand coechipierul ishi da duhul pe motor...cat priveste viteza prin sate nu am fost usa de biserica....mergem cu 40-45 maxim ca daca mergeam mai incet treceau restu glontz pe langa mine...si cat priveste viteza din gps nu stiu cat de adevarata si precisa e..la teo m-am uitat pe laptop cand verifica ilie si ii arata viteza de 130 la un moment dat..nu stiu daca motoru lui poate prinde viteza aia avand in vedere pinioanele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ...si cat priveste viteza din gps nu stiu cat de adevarata si precisa e... Hehehe, cică din 2010 s-ar putea să vedem failure la GPS: http://www.pcworld.com/businesscenter/article/165126/gps_system_could_begin_to_fail_within_a_year.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) si uite asa a castigat stiulete este drept,duminica a reparat la acelasi donator frana spate,dar nu se pune,ca nu era concurs Editat Mai 20, 2009 de acladdesign Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 aaaaaaaaaaa deci a fost manareala la motoare,asa da..de asta mirosea a azot in urma lui jumba pe coborari..sau era sulf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Si ceva poze, din ciclul: "cum se repara Honda " Editat Mai 20, 2009 de relu74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 aaaaaaaaaaa deci a fost manareala la motoare,asa da..de asta mirosea a azot in urma lui jumba pe coborari..sau era sulf? era "doar benzina" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 cu ce satisfactie fura din benzina =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free2000alex Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Si ceva poze, din ciclul: "cum se repara Honda " Pentru cine nu stie, pozele sunt de duminica. Am plecat ( noua motociclisti ), pe o parte din traseul de profi ( urcarea pe Ghitu ), am coborat spre Vidraru, valea Vilsanului, Bradet si retur la pensiune. Am castigat toti noua, o zi superba de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 inca nu am ajuns in posesia pozelor de la Andrei ca sa va lamuresc cu manaria: il am pe numitul Ilie Tache<arbitru gps> in flagrant cu spaga in mana. am investit o groaza de bani in cutia aia de DANONINO CU VANILIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) problema-i simpla da o sa cam strambati din nas:1 cam toata lumea nu da doi bani pe regulament si il incalca ori de cate ori are ocazia dupa care incepem sa tipam ca n-a fost bine. NU VREAU RASPUNSURI PRIPITE SI VREAU SA VA ANALIZATI BINE COMPORTAMENUL INAINTE!!! SPEED LIMIT: cred ca sanctiunile la aceasta sectiune sunt prea mici. limita de 30k/h e ok si se poate merge linistit pe orice drum de tara dar cred ca ar fi corect ca aceasta sa fie media vitezei pe sectiunea respectiva>> V=d/t o depasire a acestei viteze medii cu pana la 40km/h sa se penalizeze cu 60 min. depasirea cu mai mult de 40km/h aduce DESCALIFICAREA! TEAMS: TRASEUL A FOST PE ECHIPE NU INDIVIDUAL echipa trebuie sa se prezinte in cp si la finish in formula completa in acelasi minut. daca diferenta dintre coechipieri in cp este de la 1 la 5 minute se aplica o penalizare de 30 minute daca diferenta depaseste 5 min echipa este DESCALIF REGULAMENTUL ESTE FACUT DE ORGANIZATOR SI TREBUIE RESPECTAT DE PATICIPANTII CARE TREBUIE SA FIE LA CURENT CU EL!!!! REGULAMENTUL SE APLICA NU SE DISCUTA!!! poate data viitoare vitezomanii vor lasa acceleratia mai moale si se vor supune regulamentului daca ii pandeste descalificarea. PS: anul trecut la Campulung in timpul cursei am depasit in oras un tir care mergea cu 10km/h, timp de 3 SECUNDE am ajuns la viteza de 50-60km/h dupa care am revenit la 30. decizia organizatorului a fost DESCALIFICAREA. pentru a contesta aceasta decizie a trebuit sa platesc o contestatie care a costat 50euro. la finalul cursei<pt ca asta s-a intamplat in prima zi> mi s-a demonstrat ca aveau dreptate. actiunea mea a atras descalificarea lui lucian care nu a depasit viteza admisa dar era cu mine in echipa. ASA AM INVATAT CA SE POATE MERGE SI CU 30KM/H! la cite paduri avem putem sa nu facem curse prin sate?!am mers recunosc dar maxim maxim 70 si asta unde erau 2 case,unde scria slow pe gps am mers 30-40 unde nu mai tare si nu scria nimic nicaieri nici pe gps nici semne cum era normal.3-4 semne cu slow au fost deci maxim 30 min ptr fiecare 1h,30 si tot pe unu eram!!!!hai ca sintem prea buni,niste castraveti sintem cu toti.ce mai conteaza mai sint curse de dovedit.haideti la bacau !!! Editat Mai 20, 2009 de teodaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) ........................................................... 3. 30 min pentru fiecare portiune dificila, marcata cu "skulls and bones", nerealizata 4. 15 min pentru abaterea de la traseu cu mai mult de 100 metri ..................................................... 3 ) Am si eu o nelamurire: cum este posibil ca un traseu "chicken line " sa contina "skulls and bones" iar traseul main sa nu il contina ? cu galben - main 2 cu mov - main 3 cu rosu - chicken line cu albastru - pe unde am trecut eu destul de greu . 4 ) Cum se impaca penalizarea de x minute la abatere de 50 m de la traseu de gps , in conditiile in care armata americana introduce intentionat eroare ( "zgomot" ) la sateliti de aprox 100 m in localizarea punctului real . Traseul marcat de organizator pe gps include aceasta eroare . Daca amindoua erorile , a organizatorului si a concurentului au acelasi sens aunci am scapat, daca nu, hop penalizarea neamule. instiintare mica : nu ma zbat pentru nici un loc . la ora 16:30 am ramas fara baterii la gps . am plecat intr-un sat , satenii mi-au dat o cana cu apa si mi-au cumparat baterii ca eu nu aveam bani si am revenit pe circuit in aproximativ o ora si am tras tare sa-i ajung din urma pe ceilalti . ultimii 30% din traseu i-am facut in 1,5 ore . timpul meu total este de aprox 8 h 45 min . cum se pot "penaliza" asteptarile mele datorate concurentilor care au ramas in namol intepeniti si mi-au blocat drumul ? Editat Mai 20, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 bai , ce ambitii de adevarati raceri aveti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 cum se pot "penaliza" asteptarile mele datorate concurentilor care au ramas in namol intepeniti si mi-au blocat drumul ? salutare la restul nu stiu sa raspund, dar la asta stiu - gaz si treci pe langa ei ca nu esti cu tramvaiul sa te opresti daca-ti blocheaza unul sina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 salutarela restul nu stiu sa raspund, dar la asta stiu - gaz si treci pe langa ei ca nu esti cu tramvaiul sa te opresti daca-ti blocheaza unul sina asa e asa e. de multe ori eu am fost pe post de sina si pot sa va spun ca cizma mea e destul de tare ca sa se poate trece peste ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 la touring a fost ok- drumuri forestiere, locale, etc, am fost numai 4 motoare. "Prinzul pe cinste" n-a fost sa fie din cauza rezervarii restaurantului de la Cumpana -am gasit pana la urma la restaurantul Cetate de la Poenari, in rest biserica Corbi superba, lacul Vidraru, etc. Totusi a fost si destul de "enduro" iesirea, pt ca a plouat in noaptea precedenta si era plin de noroi, iar cu vaci de 200 kg si gume de strada (deh, 300 km de asfalt dus-intors de la Bucuresti !) am cam avut probleme cu stabilitatea. A doua zi un traseu peste deal Oesti (chiar de la tabara)- Cicanesti-Suici a fost chiar si mai hard, lutul se uscase dar numai in exterior, daca puneai o frana pe fata sau dadeai gaz aproape o culcai, era noroi dedesubt si traseul n-a mai fost forestier, ci drum de carute...o sa punem si poze mai incolo sper. Oricum, f.buna initiativa Motomania pt. categoria asta (Vali, unde ai fost ?-data viitoare sper ca vei fi), deoarece "ambitiile de racer" le-am depasit de mult (desi mi-ar fi fost mai usor cu DR-ul in cursa la hobby decat cu vaca de Super Tenere pe coclau cu noroi! - asa ca pentru alte intalniri enduro ma mai gandesc cu ce vin si la ce categorie particip) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 nu va mai certati ! ! !ma dau la extrem!nea vali nu am mersu cu 130 !! am mers 50-60-80 unde erau 2 case ,am prea mare experienta la tarani stiu cum si cind.ati dat prea mult prin sate si pe strada prea mult eu am venit la un concurs cel mai bun si mai iute cistiga am baut 3 redbull 30km/h inseamna cu a 2 pe loc ,nimeni nu poate merge.nici macar jumba.a venit la 3 ore dupa mine si ia locul 1.eu daca pot vinez premiile daca pot le iau.nu avea voie sa ma descalifice doar sa ma penalizeze 30 min pentru viteza nu pentru fiecare ulita cite 30 min.aaa si nu a fost o competitie ci o prieteneasca.va iubesc si sinteti prieteni mei, eu sint devina am gresit ma m grabit era prea usor.la bacau!!!! te pup nea teo !!!!!! bafta la bacau! nu pot sa vin din motive serioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.