Sari la conținut

Probleme pornire


Postări Recomandate

Salutare tuturor,

am cumparat recent un ZZR 400 din '91 si am mers cu el vreo 300 de km fara probleme, pana cand, intr-o dimineata nu am pornit cu gaz cum trebuia si s-a inecat. L-am lasat asa si pe seara cand m-am intors de la servici l-am pornit fara probleme. A 2-a zi dimineata nu a vrut iar sa porneasca (de data asta i-am dat din acceleratie putin) si pe seara iarasi a plecat, doar ca a mers electromotorul putin mai mult ca de obicei pana a pornit. L-am turat putin sa se incalzeasca macar cat de cat asa dupa care l-am lasat la relanti si l-am lasat asa cat am inceput eu sa fumez o tigara. La un moment dat am observat ca au inceput sa scada usor turatiile si cand au ajuns pe la 1000 s-a oprit, dupa care nu a mai vrut sa porneasca nicidecum. Asta a fost acum 2 zile, timp in care, din cauza ca am mai tot incercat din cand in cand s-a cam terminat si bateria. Am cumparat un redresor si urmeaza sa o scot diseara sa o pun la incarcat, sa vad cum se comporta cu bateria incarcata complet. Mi-a spus cineva sa-l pornesc din mers, bagat in a 2-a. Problema e ca nu intra in a 2-a, doar in a 1-a si cand e in prima treapta nu poate fi miscat din loc chiar daca ambreiajul e apasat la maxim (ambreiajul opune totusi rezistenta la apasare). Inca o problema de care am mai aflat ar fica e posibil sa trebuiasca sa umblu la bujii sa le verific, lucru care, din ce am observat in cartea tehnica, nu se face chiar asa usor. Oricum as vrea mai intai sa incerc si cu bateria incarcata, poate din cauza ca nu are curent suficient nu mai fac scanteie bujiile din cauza ca se invarte electromotorul. Ati mai intalnit probleme similare sau aveti vreo idee despre ce ar trebui incercat mai intai?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

am cumparat recent un ZZR 400 din '91 si am mers cu el vreo 300 de km fara probleme, pana cand, intr-o dimineata nu am pornit cu gaz cum trebuia si s-a inecat. L-am lasat asa si pe seara cand m-am intors de la servici l-am pornit fara probleme. A 2-a zi dimineata nu a vrut iar sa porneasca (de data asta i-am dat din acceleratie putin) si pe seara iarasi a plecat, doar ca a mers electromotorul putin mai mult ca de obicei pana a pornit. L-am turat putin sa se incalzeasca macar cat de cat asa dupa care l-am lasat la relanti si l-am lasat asa cat am inceput eu sa fumez o tigara. La un moment dat am observat ca au inceput sa scada usor turatiile si cand au ajuns pe la 1000 s-a oprit, dupa care nu a mai vrut sa porneasca nicidecum. Asta a fost acum 2 zile, timp in care, din cauza ca am mai tot incercat din cand in cand s-a cam terminat si bateria. Am cumparat un redresor si urmeaza sa o scot diseara sa o pun la incarcat, sa vad cum se comporta cu bateria incarcata complet. Mi-a spus cineva sa-l pornesc din mers, bagat in a 2-a. Problema e ca nu intra in a 2-a, doar in a 1-a si cand e in prima treapta nu poate fi miscat din loc chiar daca ambreiajul e apasat la maxim (ambreiajul opune totusi rezistenta la apasare). Inca o problema de care am mai aflat ar fica e posibil sa trebuiasca sa umblu la bujii sa le verific, lucru care, din ce am observat in cartea tehnica, nu se face chiar asa usor. Oricum as vrea mai intai sa incerc si cu bateria incarcata, poate din cauza ca nu are curent suficient nu mai fac scanteie bujiile din cauza ca se invarte electromotorul. Ati mai intalnit probleme similare sau aveti vreo idee despre ce ar trebui incercat mai intai?

Multumesc anticipat

 

 

Exact acelasi lucru l-am auzit tot la un zzr 400 din 2000, initial la pornire a fost inecat, apoi nu mai pornea (probabil bujiile ude), a murit bateria, pornit impins, oprit cat statea la relanti...pornit de la baterie, murit la relanti din nou si tot asa. Problema in cazul acesta era nivelul relantiului prea mic, lucru care se putea regla de la soc. La turatie de relanti peste 2000 nu mai erau probleme.

 

Cat despre pornit impinsa, o lasi pe liber, impinsa si cand prinzi avant, bagi prima viteza si dai drumul la ambreiaj cu acceleratie, nu impinsa cu ea bagata in prima viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o anul trecut: am innecat-o, apoi am impins de ea 4 oameni pana am scos toti limba de un metru, dar nu a pornit. Am cumparat 4 bujii noi, le-am montat si a pornit la sfert de cheie. Bujiile vechi erau ude, si am cam avut de lucru pana le-am scos: carene, rezervor, filtru aer... trebuie sa demontez jumatate motorul ca sa scot bujiile :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o anul trecut: am innecat-o, apoi am impins de ea 4 oameni pana am scos toti limba de un metru, dar nu a pornit. Am cumparat 4 bujii noi, le-am montat si a pornit la sfert de cheie. Bujiile vechi erau ude, si am cam avut de lucru pana le-am scos: carene, rezervor, filtru aer... trebuie sa demontez jumatate motorul ca sa scot bujiile :angry:

 

Se poate lasa 20-30 min motorul linistit sa se usuce bujiile, daca sunt ude nu mai pleaca. Asta sa nu te chinui sa le scoti sa le usuci/schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de obicei daca o lasam putin pleca dupa aia din prima, numai ca acuma e faza cu bateria cam descarcata, dar sper sa se rezolve in seara asta. Si eu cred ca in final o sa trebuiasca schimbata bujiile. Ca tot veni vorba, am citit pe form la cineva ca a redus dramatic problema inecarii motorului folosind bujii cu iridiu. Ce sunt mai exact si cum ajuta concret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...