dori_x Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Am un releu de incarcare, banuiesc, dupa dimensiuni, ca ar fi de la un scuter. Are 4 borne. Stie cineva cum trebuie legate aceste borne ? Masurate cu un aparat de masura, prima borna nu are continuitate cu niciuna. Cele 2 din mijloc au intre ele continuitate, si au 3 ohmi . Intre acestea 2, din mijloc, si ultima, este continuitate, fiind aproape 2 k ohmi. Sa fie prima borna intrarea, ultima iesirea si cele doua din mijloc, mase la fiecare ? Nu as vrea sa-l leg gresit si sa-l ard. Daca aveti idee, va rog sa-mi spuneti si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Am un releu de incarcare, banuiesc, dupa dimensiuni, ca ar fi de la un scuter. Are 4 borne. Stie cineva cum trebuie legate aceste borne ? Masurate cu un aparat de masura, prima borna nu are continuitate cu niciuna. Cele 2 din mijloc au intre ele continuitate, si au 3 ohmi . Intre acestea 2, din mijloc, si ultima, este continuitate, fiind aproape 2 k ohmi. Sa fie prima borna intrarea, ultima iesirea si cele doua din mijloc, mase la fiecare ? Nu as vrea sa-l leg gresit si sa-l ard. Daca aveti idee, va rog sa-mi spuneti si mie. al meu are 4 pini - 3 faze si masa. Mai "sapa" ca sunt mai multe feluri j de miii de relee, bobine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Mai 9, 2009 Autor Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Multumesc frumos ! L-am gasit acolo. Dar se pare ca nu pot sa-l folosesc. Bornele, se folosesc in modul urmator : 1 - AC , vol/AC 2 - GND , masa 3 - DC , volano 4 - + B, batt/DC Deci este de la un scuter de la care iese o singura faza. Eu voiam sa-l folosesc pe o motocicleta care scoate curent de la alternator , pe trei faze. Deci .... Editat Mai 9, 2009 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Multumesc frumos ! L-am gasit acolo. Dar se pare ca nu pot sa-l folosesc. Bornele, se folosesc in modul urmator : 1 - AC , vol/AC 2 - GND , masa 3 - DC , volano 4 - + B, batt/DC Deci este de la un scuter de la care iese o singura faza. Eu voiam sa-l folosesc pe o motocicleta care scoate curent de la alternator , pe trei faze. Deci .... Deci nu merge. Ia-ți un releu care Âştie să redreseze Âşi să reguleze tensiunea unui alternator trifazic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Mai 16, 2009 Autor Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Deci nu merge. Ia-ți un releu care Âştie să redreseze Âşi să reguleze tensiunea unui alternator trifazic. Am gasit unul pentru alternator trifazic. Este ca cele din imaginile de mai jos, insa este o problema. Eu l-am luat cu tot cu mufa si fire. M-am bucurat ca avea exact aceleasi fire ca si al meu, adica 3 galbene, unul rosu si unul verde. L-am montat pe motocicleta, se incalzeste puternic si imediat si nu scoate decat vre-o 2-2,5 V. Sa fie defect ? Am scos mufa si am observat ca in afara de cele 5 fire pe care le are mufa, releul mai are o borna, intre rosu si verde ( adica intre + si - ). M-am uitat la mai multe relee de pe o lista, si acea borna ar fi notata cu SENSOR. Stie cineva cum sa leg borna aia? Trebuie legata pe contact, sa vina curent de la baterie? Din cauza asta sa nu-mi incarce cat trebuie? Va rog sa-mi raspundeti si mie, ca il tin degeaba prin casa. Editat Mai 16, 2009 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.