mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 amortizorul/ amortizoarele spate sunt de vina pentru"dans" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Rotile mai calca pe aceeasi linie.... Au aceeasi linie? Sa nu fie aia de spate suie.... Mai auzi de tango uri de astea ale motocicletei...la cei care fac stoppie in disperare....oare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 nu topaie din cauza asta omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Anvelopele sunt invechite, eu am motorul luat de un an si jumate din Italia, nu stiu de cand sunt, insa nu sunt foarte uzate. Am verificat azi pe cricul central daca bascula si roata au vreun joc sau se aude vreun zgomot suspect de la la vreun rulment si nu am depistat nimic. Voiam sa mai adaug ca roata spate este de 130/ 70- 18 63H cum scrie in certificatul de inmatriculare. lantul l-am verificat, e in paramentrii normali, nici slab nici in tensiune si mereu uns. majoritatea anvelopelor au pe ele data fabricatiei : intr-un oval 4 cifre - primele 2 iseamna nr saptamanii, ultimele 2 inseamna anul fabricatiei Daca au 10 ani, arunca-le sau mergi mai incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar tocmai ce am schimbat rulmentii pe spate la CBRul meu si ca sa-ti spun cum se manifesta...intra fata in voblaj. Prima data am crezut ca e de la rulmentii de pe fata sau din furca ceva, dar am descoperit cu stupoare ca era spatele. Am schimbat 3 rulmenti si 2 simeringuri ( atatia are) din care unul era intr-adevar dus. Acum astept sa o scot pe sosea sa vad daca asta era sau mai o fi si..altceva PS am patit cu XLRul de scoala care topaia si sa fugea de spate, ca e cam inalta motocicleta si ca sa ajunga toata lumea la ea au lasat-o mai moale. Poate fi si asta. Editat Mai 20, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 tind sa cred ca se comporta cum am descris la inceputul topicului de la suspensia prea moale .. Intr'adevar suspensiile prea moi in curbe creeaza senzatia de "barca". Atentie insa sa nu cazi in cealalta extrema, suspensiile prea tari pot face ca rotile sa tzopaie pe asfalt valurit... senzatie nu tocmai placuta pe curbe stranse. Fara sa vreau sa sune ofensator, am totusi senzatia ca nici nu'ti cunosti nici foarte bine motorul tau... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Verifica presiunea in pneuri sa fie corespunzatoare si mai tensioneaza arcul. Daca roata nu se misca stanga dreapta cand verifici pe capra... nu ar fi probleme de la bascula sau ax... Verifica sa ai si roata centrata. Aceeasi senzatie am avut si eu... s-a rezolvat cu o presiune mai mare(fata de cat aveam) si prin tensionarea arcului. Spor si partea cauciucata in jos ! Editat Mai 22, 2009 de purice87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.