micutu_17 Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 SALUTARE , sunt un incepator din Tg-Mures , caut persoane care se ocupa cu asa cva sa ma ajute shi pe mine sami arate miste trasee , sa ma invetze chstii despre cros (turnante , etc), sau dak este vreun club in mures de enduro ... io stiu... miam luat shi eu un cross de 125 Aprilia rx pe care mam chinuit foarte mult sa-l repar ...shi intr-un final am reusit...! akum sunt dependent de ea ...desi am doar 17 ani sper sa ma ajute shi pe mine cineva sa ma introduca in ale cross-enduro-ului !!! mai jos am pus shi niste poze cu micutzul meu motor inainte de a-i modifica motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grimm Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 unde ai pus poze???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu_17 Postat Februarie 15, 2006 Autor Share Postat Februarie 15, 2006 unde ai pus poze???????????? vezi ca mai e ink un post dupa asta .. nush ce so intamplat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 vezi ca mai e ink un post dupa asta .. nush ce so intamplat .. Cauta-l pe Schultz. E super meserias. Chiar are un fel de scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu_17 Postat Februarie 15, 2006 Autor Share Postat Februarie 15, 2006 Cauta-l pe Schultz. E super meserias. Chiar are un fel de scoala. e din mures omu ???? mai spune-mi cva date despre el ..io stiu ...unde sal caut..? ms oricum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...