Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Sunt o gramada de oameni cu supersport care merg civilizat, sunt o gramada de oameni care si-au luat supersport (cu peste 100cp) prima motocicleta si inca traiesc bine mersi, dupa ani de atunci. Unde e grămada aia, la rugby? În București rareori văd pe stradă un SS condus responsabil, iar din ce citesc pe forum cei care merg civilizat sunt excepțiile, nu regula. Habar nu am în acest caz ce s-a întâmplat și nu comentez, dar pentru mine R1 pe stradă ridică automat semne de întrebare: e încă un puști tembel sau chiar e o excepție? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am observat de un timp ca ceea ce se intampla in exteriorul "comunitatii" nu mai ramane in exterior. Precum presa si restul populatiei nu fac diferenta intre un scuter si o motocicleta cand este vorba despre un accident in care este implicat un vehicol motorizat pe doua roti; astfel si anumiti membrii ai "comunitatii" ajung sa atribuie o clasa de motociclete unei anumite mentalitati. Asa cum motocicleta stie 300, asa stie si 50 in oras. Se pare ca si la noi in comunitate, doar exemplele negative ies in evidenta. Fiecare isi cumpara motocicleta "visurilor", mai ales cand nu are pe cine sa intrebe cum sta treaba. Si mai ales cand are aroganta mentalitatii "mie nu mi se poate intampla". Insa aveti voi certitudinea ca tipul din poza este si protagonistul accidentului? Ca despre echidistanta si profesionalismul presei m-am lamurit de foarte mult timp. Yo zic ca tipu' a avut un noroc chior pentru ca tocmai i s-a acordat o a doua sansa. Daca are capacitatea mintala sa realizeze acest lucru tine numai de el. Sunt prea multi care ar fi vrut o astfel de a doua sansa. Eu sper ca prin natura consecintelor care se remarca din accidentele recente, sa va ganditi foarte bine cand va achizitionati o motocicleta. Totul tine de atitudine. Parerea mea. Incepatorii care zic ca nu-si iau SS ca sa agate pitzipoance ci "de placere" ori mint ori nu spun adevarul. Tin sa te contrazic aici. Mi-am luat motocicleta pe care am visat-o de 8 ani de zile. Si m-am casatorit anul trecut in toamna cu persoana pe care o cunosc tot de 8 ani. Si ma indoiesc sa fiu singurul in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Tin sa te contrazic aici. Mi-am luat motocicleta pe care am visat-o de 8 ani de zile. Si m-am casatorit anul trecut in toamna cu persoana pe care o cunosc tot de 8 ani.Si ma indoiesc sa fiu singurul in cazul asta. Repet si subliniez: Incepatorii care zic ca nu-si iau SS ca sa agate pitzipoance ci "de placere" ori mint ori nu spun adevarul. Cine are ani de zile de B in spate si minim 100.000Km pe patru roti, cine trece prin 50CP - 100CP - 150CP in decursul a mai multor ani, da, tot respectul, e normala evolutia, nici eu nu mi-as lua acum un Logan 1.4 sau un 125 CC. Dar aia pana in 20 de ani care se suie direct pe R6/R1/RR si nici dupa 2-3 ani de plimbari pana la terasa nu invata ce-i ala countersteering sau franare de urgenta, in marea majoritate a cazurilor o fac sa impresioneze pitzipoance. Si ei sunt cei care de imprastie pe sosele, care ucid pe treceri de pietoni, care umplu forumul asta. Sa-i respecti? Sa-i numesti "motociclisti"? Sa faci campanii sa fie respectati de altii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_lover Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) stiu motorul si nu inteleg motoristul. Ce naiba sa faci cu un r1 ? Ai 5 mm de peroneu ... ss e pentru pista nu plimbare... e cel mai frumos si tare motor... eu am super sport si ma dau pe cheia pt ca nu am circuit, dar eu sunt din bucuresti si merg mai mult cu motorul decat cu masina prin bucuresti, am 5000km/an in bucuresti, ce sa fac sa imi cumpar alt motor pt oras? sa fim seriosi si eu era sa cad de multe ori in curbele din oras si intersectii cu ss dar am fost pe faza si am pus piciorul jos,am reusit sa ma echlibrez, de atunci rar tin piciorul pe scarita Editat Mai 19, 2009 de claudiu_lover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 eu am super sport si ma dau pe cheia pt ca nu am circuit, dar eu sunt din bucuresti si merg mai mult cu motorul decat cu masina prin bucuresti, am 5000km/an in bucuresti, ce sa fac sa imi cumpar alt motor pt oras? sa fim seriosisi eu era sa cad de multe ori in curbele din oras si intersectii cu ss dar am fost pe faza si am pus piciorul jos de atunci rar tin piciorul pe scarita Iti recomand niste roti ajutatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 eu am super sport si ma dau pe cheia pt ca nu am circuit, dar eu sunt din bucuresti si merg mai mult cu motorul decat cu masina prin bucuresti, am 5000km/an in bucuresti, ce sa fac sa imi cumpar alt motor pt oras? sa fim seriosisi eu era sa cad de multe ori in curbele din oras si intersectii cu ss dar am fost pe faza si am pus piciorul jos,am reusit sa ma echlibrez, de atunci rar tin piciorul pe scarita Si curios sunt,cum tii piciorul pe Suza ta in viraje,ca la dirt-track?Ca altfel nu imi imaginez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Si curios sunt,cum tii piciorul pe Suza ta in viraje,ca la dirt-track?Ca altfel nu imi imaginez... Cred ca omul se referea la mers in Bucuresti la ore de varf unde uneori nu poti trece printre masini si nu numai vitezanele, dar si o motocicleta mica precum a mea nu poate fi strunita decat cu mult ambreiaj pentru ca din constructie nu stie sa mearga cu 5km/h. Acuma daca mergi cu viteza tipica unei biciclete pe un agregat de 160-220kg si mai trebuie sa faci slalom printre gropi de tipul soft-enduro (sau hard-enduro cum era drumul din Adunatii-Copaceni pana acum o saptamana), din cand in cand un calcai pus responsabil in pamant e sanatate curata indiferent de tipul motorului. Daca ai de ales intre a pune o frana ca la carte dupa care cazi "impachetat" cu piciorul pe frana si a pune o frana numai cu fata si cracanat ratzoi ca pe mountain bike, se pare ca la viteze mici varianta a doua e cea castigatoare. Sigur ca la viteze mai mari fie ai clapari din aia de Enduro fie iti rupi piciorul, si la vitezele tipice pentru super-sport trebuie sa fii sinucigas sa pui picioarele pe jos, dar din cate am inteles eu el nu spune ca pune picioarele pe jos pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Dar aia pana in 20 de ani care se suie direct pe R6/R1/RR si nici dupa 2-3 ani de plimbari pana la terasa nu invata ce-i ala countersteering sau franare de urgenta, in marea majoritate a cazurilor o fac sa impresioneze pitzipoance. Si ei sunt cei care de imprastie pe sosele, care ucid pe treceri de pietoni, care umplu forumul asta. Sa-i respecti? Sa-i numesti "motociclisti"? Sa faci campanii sa fie respectati de altii? Aici iti dau perfecta dreptate. La 18-20 de ani (nu zic 16), pur si simplu nu ai mintea suficient de "coapta" pentru a resista tentatiilor si nu numai. Ca sa nu mai zic ca prioritatea principala este sa iesi in evidenta fata de prieteni sau gagici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S-UNIT9mm Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Si curios sunt,cum tii piciorul pe Suza ta in viraje,ca la dirt-track?Ca altfel nu imi imaginez... Deci... inainte cu vreo 4 zile... am pus carenele pe R1 acela... eu sunt posesor de CBR F2,am 32 de ani,mam dat odata cu r1 ala si era periculos de tare,,, vine mucea asta cred ca are vreo 20 de ani...... si pleaca in proba cu motoru,vine inapoi si imi zice mie ca o mers pe str.rebreanu din timisoara a 4-a blana )) eu am iesit cu el din oras si aveam 130 in a1-a...intelegeti ... deci habar nu avea pe ce lume e copilu..alta perla.... cika... "da de ce nu se ridica pe o roata ??? ")))))))))))..la care eu il intreb de cat timp se da... si el saracu cred ca era prima data pe motor.in fine asta cred ca ... o cautato mai mult decat cu lumanarea.numi venea sa cred ce tampit poate sa fie... aveam impresia ca rade de mine..sau ca ma testeaza )) cum sa zici ca nu se ridica r1 ???? deci nu i mai tineti partea... astia fac motociclistii de ras.... inainte cu o zi a cumparat motocicleta ...l-a tinut o zi !!!!!!! daca mai vreti detalii ... email me ) pa pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 /index.php?...t&p=1898972 e ulterior postului tau .... of of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tm83 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 r1 ....combinatia perfecta pt un incepator si accident ...altceva nu mai e nimic de comentat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.