andreiiul Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salut, Am si eu o intrebare pt lumea larga. Unde se face si mai ales cat costa ITP-ul in Bucuresti ? Din discutiile avute ieri cu cei de la RAR se pare ca si noi trebuie sa avem ITP facut. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 mie itp-ul mi l-a facut la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Mai este un topic deschis pe aceasta tema. Anyway...m-am interesat indeaproape de aceasta problema. Am plecat cu ideea de la un baiat care a cumparat un scuter Motowell nou si a neglijat sa-l inmatriculeze . Scuterul avea cartea facuta in 2007 si a mers la primarie acum, in 2009. Femeia de acolo (in Bucuresti), i-a spus ca au trecut doi ani si ca-i trebuie ITP pentru inmatriculare. A mers omu' pe la service-uri care fac ITP pt motociclete, dar a fost refuzat spunandu-i-se ca nu se fac ITP-uri pentru "numere galbene" in aceleasi locuri ca si pt "numere albe". A fost la RAR pe Calea Grivitei si l-au trimis sa intrebe in Voluntari, fara certitudinea ca acolo s-ar face. Pana la urma a reusit sa-l inmatriculeze fara ITP. Dupa ce am aflat povestea asta, am intalnit pe drum un echipaj mixt Politie-RAR, dintre cele care opresc masini pentru a le testa tehnic in trafic. L-am spus ca am un scuter si n-am ITP si am intrebat ce pot sa fac. Mi-au spus: "fii domnule serios ca noi nu oprim scutere pentru ITP...daca sunt inmatriculate le dam drumul". Apoi am fost la RAR in Voluntari cu diverse probleme si am intrat si la rampa unde se fac inspectiile motocicletelor nou importate si am l-am intrebat pe inginer. Mi-a spus ca se pot face la orice service care face ITP pentru motociclete si probabil ca asta este adevarul, dar ca cei de la service-uri nu vor sa se complice. Am vazut un "talon" de scuter in Mangalia si nu avea niciun loc pentru pus stampila de ITP, mai mult, era si plastifiat astfel incat nu suporta vreo stampila. Ar mai fi un aspect: in lege scuterele sub 50cc sunt incadrate la vehicule, ca si bicicletele: de ce este necesar ITP ca si in cazul autovehiculelor? De ce are RAR-ul atributii in cazul vehiculelor din moment ce se numeste Registru Auto Roman si nu Registrul Non-auto Roman, caz in care ar solicita ITP si in cazul bicicletelor? Editat Mai 26, 2009 de maryus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiiul Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Mai este un topic deschis pe aceasta tema.Anyway...m-am interesat indeaproape de aceasta problema. Am plecat cu ideea de la un baiat care a cumparat un scuter Motowell nou si a neglijat sa-l inmatriculeze . Scuterul avea cartea facuta in 2007 si a mers la primarie acum, in 2009. Femeia de acolo (in Bucuresti), i-a spus ca au trecut doi ani si ca-i trebuie ITP pentru inmatriculare. A mers omu' pe la service-uri care fac ITP pt motociclete, dar a fost refuzat spunandu-i-se ca nu se fac ITP-uri pentru "numere galbene" in aceleasi locuri ca si pt "numere albe". A fost la RAR pe Calea Grivitei si l-au trimis sa intrebe in Voluntari, fara certitudinea ca acolo s-ar face. Pana la urma a reusit sa-l inmatriculeze fara ITP. Dupa ce am aflat povestea asta, am intalnit pe drum un echipaj mixt Politie-RAR, dintre cele care opresc masini pentru a le testa tehnic in trafic. L-am spus ca am un scuter si n-am ITP si am intrebat ce pot sa fac. Mi-au spus: "fii domnule serios ca noi nu oprim scutere pentru ITP...daca sunt inmatriculate le dam drumul". Apoi am fost la RAR in Voluntari cu diverse probleme si am intrat si la rampa unde se fac inspectiile motocicletelor nou importate si am l-am intrebat pe inginer. Mi-a spus ca se pot face la orice service care face ITP pentru motociclete si probabil ca asta este adevarul, dar ca cei de la service-uri nu vor sa se complice. Am vazut un "talon" de scuter in Mangalia si nu avea niciun loc pentru pus stampila de ITP, mai mult, era si plastifiat astfel incat nu suporta vreo stampila. Ar mai fi un aspect: in lege scuterele sub 50cc sunt incadrate la vehicule, ca si bicicletele: de ce este necesar ITP ca si in cazul autovehiculelor? De ce are RAR-ul atributii in cazul vehiculelor din moment ce se numeste Registru Auto Roman si nu Registrul Non-auto Roman, caz in care ar solicita ITP si in cazul bicicletelor? Multumesc de raspuns Maryus. Stiu ca mai este un topic, dar din acela nu am aflat mare lucru plus ca lumea incepuse sa discute iar pe langa. Eu ma refer strict la Bucuresti unde se pare ca este nevoie de asa ceva. Te rog sa imi spui tu sau cine stie unde se poate face sigur ITP si cam cat ar costa. E un subiect mai ciudat din pacate pentru ca multi ne considera cantitate neglijabila si inexistenti pe drumuri. Din pct meu de vedere ar trebuii obligatoriu ITP si la scutere pentru ca sunt multi care ies cu ele pe strazi intr-o stare tehnica sub orice critica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 incearca aici: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=34936 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.