Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 salut! in urma calarii unui cilindru la nipra mea am ajuns la concluzia ca ar avea nevoie de rodaj la rece! adika fara bujii montate , doar "invartit " la o turatie de 1000- 1300ture pe minut , un timp de... 100ore! ce parere aveti? sunt chiar curios dak se va mai cala dupa ce fac treaba asta! eu ma gandeam sa-i adaptez (temporar) un motor electric in locul grupului conic, si asha sa-l rodez cat de cat! astept pareri , k oricum o fac si p-asta , chit k am dat 1 mil. pe motoru electric si sa ved cat mai e si flansha dintre cardan si motor! (strungarii sa traiasca:) ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 100 de ore e prea mult! 6 ore e perfect! asa fac io la ij si jawa si la orice motor pe care-l reconstruiesc! am un polizor cu motor mare si puternic si le las sa mearga! sfat pt. rodaj: ia 2 bujii bulite sau 2 ieftine daca n-ai bulite si sparge-le si scoate tot din ele incat sa ramana numai partea care se fileteaza si lipeste pe gaura un burete! asa ai si filtru de aer la bujie si nu risti sa intre nik acolo! asa... dupa asta ii pui ulei nou si ieftin si il schimbi dupa rodajul la rece cu, well, alt ulei ieftin! p.s. ai grija sa pui filtrul(filtrele) de aer si la carburatoare! p.s. 2 la motoarele 2t e bine sa puneti benzina cu ulei in carb ca sa aiba ungere si sa inundati carterul cu ulei la rodajul la rece! dupa aia alegeti metoda preferata de rodaj la cald: ori babeste ori in 20 de mile (32 de km).. eu am avut rezultate bune cu rodajul rapid, cel in 32 de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 ce putere are motoru ala de la polizor? k pe mine ma contrazic tpti ca nu merge cu un motor de 0,37kw, si 1366 turatii pe minut , k cica nu are putere sa-l invarta........ o sa vedem , cum zice orbul! bafta!da-mi uhn msg pe messenger cu puterea motorului/!ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 nu stiu ce putere are, nu scrie da' oricum e destul de mare si de puternic! iar turatia.. well, la jawa o invarte cu 1650 de ture in mod constant (deh, am turometru si am vazut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 mda.,.....se vede treaba k nu stie n imeni cum ar trebui sa se faca rodajul la rece la un motor in 4 timpi su la nipru........ ok atunci cum ar trebui sa procedezi dupa ce refaci complet motoru'?!?!?!) HAI CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 ti-am zis mah cum sa faci da vad ca si tu zici :"batman, batman" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Daca piesele sunt imperecheate corect, nu ai nevoie de rodaj la rece. Toleranta piston-cilindru trebuie sa fie 0.0006D, unde D este alezajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 cre' ca toleranta la el e mai mica de tot i-o caleaza! sau pompa aia a lui dubla nu e buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Daca incerci la turatii asa de joase s-ar putea ca pompa de ulei sa nu asigure ungere suficienta - cred ca 1300 rpm e turatia ta de relanti. Vezi daca poti obtine o turatie mai mare, pe la 2000 rpm. Si la motorul tau in 4T nu pune benzina in circuit (goleste carburatorul si inchide robinetul de la rezervor) ca iti intra benzina in cilindri si fiindca nu arde o sa spele uleiul. Si eu zic ca 100 de ore e mult. Incearca sa masori momentul de rotatie la inceput si masoara-l din nou dupa 8-10 ore. Daca a scazut considerabil probabil ca ai terminat cu rodajul la rece. In orice caz fii atent cand incepi s-o folosesti din nou pentru ca si caldura/dilatarea pieselor are un rol important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 sergiule, pompa e buna!cand am pornit-o prima oara , singurul loc in care era ulei era baia deulei in rest era super curat(la un moment dat mai curata ca mine...)si ok o sa fac numai 50 ore! SA VEDEM SAPTAMANA ASTA! BAFTA! ah ,da'uitam ideea: a ajuns uleiu din baie pana la chiulase .....deci exclusa varianta cu pompa mea dubla si scumpa saa fie bulita!(chiar n-are cum.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 bai nu exagera cu rodaju' la rece ca strica daca e prea mult! lasa-l 6 ore si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 p.s. 2 la motoarele 2t e bine sa puneti benzina cu ulei in carb ca sa aiba ungere si sa inundati carterul cu ulei la rodajul la rece! dupa aia alegeti metoda preferata de rodaj la cald: ori babeste ori in 20 de mile (32 de km).. eu am avut rezultate bune cu rodajul rapid, cel in 32 de km! care e smecheria cu cele 20 mile!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 care e smecheria cu cele 20 mile!? da, da, care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 da, da, care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 scuze, n-am vazut! asta e: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.