Jump to content

Ion54

Membru
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

About Ion54

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Toronto, Canada
  • Carnet moto din
    1982
  • Motocicleta
    1990 Honda PC800
  • Numar Moto
    518A7
  • Club
    CMG riders club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50S, CZ175, Honda PC800, Honda ST1100

Recent Profile Visitors

351 profile views
  1. Ion54

    CANADA

    Vad ca prietenul meu n-a mai trecut pe aici asa ca voi incerca sa va povestesc cum e in Toronto. 1. Pretul motocicletelor e mai jos decat in Romania si starea lor mai buna decat in Romania. daca nu e o motocicleta cu totul speciala nu merita adusa. 2. Permisul romanesc e bun pentru 60 de zile de la intrarea in Canada. 3. Scoala e $400 si tine 2 zile. Cu scoala si fara experienta asigurarea este pe la $800/an (in primul an) pentru un cruiser sau touring de 1000 cc. Mai mult pentru sport. Fara scoala nu stiu cat e asigurarea, probabil nu mai mult de $1000, deci nu face sens financiar, dar in
  2. Bine ai venit! Sa ai parte de drumuri frumoase si motoare bune!
  3. Stirile sunt controversate: http://uk.eurosport.yahoo.com/08102007/58/...road-crash.html
  4. De cand n-ai verificat presiunea in roata fata? Fa-o ca in carte sau 0.1 - 0.2 atmosfere mai sus si probabil ca dispare voblajul.
  5. Off topic: PRI vine de la Primer si e pozitia in care benzina curge liber. Robinetul trebuie sa stea in ON pentru mersul normal, daca o tii in PRI se ineaca. PRI se foloseste numai daca s-a golit carburatorul dintr-un motiv oarecare (pana de benzina, motocicleta rasturnata, etc.). On topic: Bafta si mai multa atentie de acum inainte!
  6. Ma bucur ca din ce in ce mai multi isi dau seama de pericolele care ii pasc. Asta e primul pas. Al doilea este informatia. Nu pot spune ca nu voi mai gresi si nu ma laud ca n-am gresit pana acum. Unele greseli s-au lasat cu cate o sperietura numai, altele le-am constientizat mult mai tarziu, mirandu-ma cat de dobitoc am putut sa fiu in situatia respectiva. In alta suita de posturi cineva citeaza din Proficient Motorcycling un pasaj bunicel ca marime si in special foarte relevant pentru postul respectiv. De ce apreciez cartea asta - pentru ca e scrisa la rece, se bazeaza pe fapte/accidente rea
  7. Ozzy, Nu vreau sa pornesc o polemica, dar eu nu ma bazez niciodata pe faptul ca masina din fata o sa faca ceva sau n-o sa faca. Permanent incerc sa-mi inchipui ce ar putea face sa-mi faca viata amara si ma gandesc la solutii de evitare. Eu, daca as fi vazut camionul, mai ales stiind cum se circula in Romania, as fi incetinit si as fi inceput sa caut portita de salvare. Am spus, legal, camionagiul este vinovat si merita puscarie lunga si grea. Preocuparea mea insa este sa salvam vieti in pofida idiotilor increzuti, neatenti si ne educati care circula zi de zi pe sosele (ii avem si aici d
  8. Pentru toti se apropie iarna. E o perioada lunga si neplacuta, in care nu se merge pe motocicleta prea mult. Este in acelasi timp o perioada foarte buna pentru citit. Asa cum spuneam mai sus cartea Proficient Motorcycling ar trebui citita si inteleasa de toti cei care vor sa aiba o viata lunga ca motociclisti. Inca odata, problema cartii este ca e in engleza. Din toti cei care stiu engleza cati sunt dispusi sa traduca cateva pagini? Poate reusim s-o avem pe forum in forma tradusa. In felul asta toti vor fi mai educati. Cartea este in esenta ceea ce as dori sa vad ca devine rubrica asta a foru
  9. Dragii mei forumisti, Constat ca n-a durat prea mult si ati uitat care e scopul topicului. Eu personal nu am nimic cu RIP, sincere comdoleante, sa-L odihneasca Dumnezeu, etc. Problema mea era si inca mai este cum facem sectiunea asta sa lucreze in interesul tuturor? Cum facem sa ne educam si sa ii educam pe cei mai noi decat noi care se dau pe doua roti? Cum facem sa evitam moartea la intalnirea cu camionul sau Matizul? Mai intreb odata sunteti de acord sa incepem disecarea accidentelor la rece, fara pasiune, cautand solutia care ar fi redus consecintele?
  10. In opinia mea NU pentru toti. Pentru cei mai noi in ale motocicletei poate fi foarte folositor sa citeasca ce ar fi corect de facut intr-o situatie similara. In felul asta iti poti ajuta colegii si prietenii sa devina mai repede buni rideri. Topicul n-a fost creat pentru cei care stiu totul. De la ei se astepta cu totul altceva, impartasirea cunostiintelor, ajutorul pentru cei care acum incep.
  11. Ideea mea pentru aceasta sectiune (pentru ca se numeste: "sa invatam din greselile altora") ar fi urmatoarea: Se ia un accident si se analizeaza. Ce s-a facut bine si ce nu. La sfarsit ar trebui sa rezulte o lista de manevre care sa-i ofere altui motociclist, in viitor, sanse mai mari sa evite accidentul or urmarile accidentului sa fie mult mai usoare. Asa cum unii au invatat ca nu franezi cu fata pe nisip din posturile de pe forum tot asa se pot trage concluzii logice si folositoare din alte accidente. Ideea mea este sa previn accidentul. Stiu, un claxon puternic ma face auzit, dar tot nu
  12. Nimic nu-i rau in asta. E uman si frumos sa-ti para rau de vieti irosite. E uman sa te enervezi si sa doresti dreptate, dar...se poate mai mult, se poate, asa cum e subintitulata aceasta sectiune: invata din greselile altora. Nu e vorba numai de greselile motociclistilor. E vorba de greselile participantilor la trafic. Toate aceste greseli va afecteaza viata. Daca se poate sa salvezi pe cineva explicand cum e cel mai bine sa procedezi cand basculanta iti iese in fata, eu zic ca timpul si efortul sunt meritate.
  13. Recunosc ca n-am mai intrat de mult pe acest forum. Recunosc ca desi incerc din greu sa ma obiectivez sunt imperfect si uneori imi pierd rabdarea. Recunosc ca e o diferenta majora de gandire si mediu intre mine la 54 de ani, traind in Canada si voi cei multi si mult mai tineri, traind in Romania. Poate toate astea m-au facut sa ma retrag in carapacea mea si de acolo sa privesc cu un fel de detasare ceea ce se intampla in Romania si in viata voastra. De ce dintr-o data m-am hotarat sa incerc din nou sa ma conectez cu voi? Poate de vina e Brandu care, din cand in cand ma mai tine la curent,
  14. Teoretic vorbind, fara a lua in consideratie calitatea scuterelor de la diverse companii, un motor racit cu apa e mai fiabil, are performante mai bune si e mai putin zgomotos, dar e mai scump.
  15. Felicitari! Intai m-as duce cu ea intr-o parcare si m-as obisnui cu franele. E mult mai usor sa accelerezi decat sa franezi! Pe strada ia-o usor, fii foarte atent, incearca sa iti imaginezi scenariile neplacute si sa-ti planifici o cale de iesire din ele chiar atunci cand mergi. Incearca sa-ti asiguri cat mai mult spatiu in jur si tine minte ca cel mai usor te opresti folosind franele nu culcand motocicleta. La drumuri lungi, in grup, daca nu poti tine pasul cu grupul si ei nu te asteapta inseamna ca nu-ti sunt prieteni, schimba grupul, nu incerca sa mergi mai repede decat te simti in stare
×
×
  • Create New...