cata_cata_cata Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Salut! De mult ma gandesc sa realizez o bicicleta cu motor de drujba. Mentionez ca drujba este una ruseasca de aprox 40cm3 de 4 cp cu manere pe care este prins rezervorul. ansamblul este prins cu o clema , iar cand spun ansamblu ma refer la manere+partea cu lama . planuiesc sa dezasamblez manerele si lama si nimic altceva pentru ca asa nu voi avea probleme cu aprindere etc pentru ca toate accesoriile care fac motorul sa functioneze sunt prinse de motor. Problema este cu transmisia. m-am gandit sa prind motorul sub cadru ca la mopeduri si sa mai atasez o foaie de angrenaj pe partea stanga la care sa atasez un lant de la drujba la ea si pe partea dreapta voi cupla lantul pe foaia mica si voi schimba vitezele cu ajutorul pinioanelor. Va rog sa ma ajutati cu pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Esti sigur ca motorul ala iti permite sa pleci dupa loc bine cat de cat decent , deci sa ai un demaraj aceptabil ? eu as pastra foile origninale cu tot cu pedale , iar pe parea cealalta as face actionarea mecanica .. pinion mare si foie mica . trebuie sa tii cont ca motorul ala nu este construit sa mearga perioade mari de timp deci cel mai probabil o sa moara in cateva ore de mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Ho ho ce idee Foarte interesant mai ales ca poti tine pinioanele, iti cumperi un set cu pinion de-ala foarte mare si restul mai mici (ca la first bike) si pleci ca si cu o cutie de viteze, cu pinionul mare si apoi pe masura ce prinzi viteza schimbi spre mic. Eu zic ca o sa mearga, si motorul o sa tina avand in vede ca am vazut asa ceva. Doar ca trebuie tras cablu de acceleratie, si facuta o cutie de aer pentru ca am vazut ca drujbele nu au, cu o elice pentru a asigura racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_cata_cata Postat Iunie 28, 2009 Autor Share Postat Iunie 28, 2009 (editat) Esti sigur ca motorul ala iti permite sa pleci dupa loc bine cat de cat decent , deci sa ai un demaraj aceptabil ? eu as pastra foile origninale cu tot cu pedale , iar pe parea cealalta as face actionarea mecanica .. pinion mare si foie mica . trebuie sa tii cont ca motorul ala nu este construit sa mearga perioade mari de timp deci cel mai probabil o sa moara in cateva ore de mers . Pai asta am zis si eu... pentru ca pe partea stanga voi avea o foaie originala me montain bike care va sta numai pe foia mica si la cealalta foaie tot pe cea mica si nu prea as pastra pedalele pentru ca la ideea mea in mers s-ar roti haotic si nu vreau accidente... Ho ho ce idee Foarte interesant mai ales ca poti tine pinioanele, iti cumperi un set cu pinion de-ala foarte mare si restul mai mici (ca la first bike) si pleci ca si cu o cutie de viteze, cu pinionul mare si apoi pe masura ce prinzi viteza schimbi spre mic. Eu zic ca o sa mearga, si motorul o sa tina avand in vede ca am vazut asa ceva. Doar ca trebuie tras cablu de acceleratie, si facuta o cutie de aer pentru ca am vazut ca drujbele nu au, cu o elice pentru a asigura racirea. cu cablul nu e problema dar imi poti da indicatii cu privire la construirea unei raciri pentru ca cum ai spus si tu motorul nu are nici un fel de racire add cata_cool_65 sa mai discutam Am pus poze cu drujba. Prima poza este drujba ca atare si a doua este ce voi folosi de la drujba(evident si rezervorul) Editat Iunie 28, 2009 de cata_cata_cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 (editat) NU ai inteles pe partea dreapta a bicicletei ai foaia si pinionul original al bicicletei da ?bun ....PU PARTEA STANGA iti pui drujba (pinionul de la drujba sa fie cat mai mic poti adapta la nevoie un pinion de schimbator , iar foiaa de la roata cat mar mare , scurt pe doi o sa ai pe ambele partii lant cum sunt ma mopedele vechi , iar cu pedalele alea mai ajuti praitoarea sa mearga din cand in cand . ca fapt divers , stim si noi cum arata o drujba , poza asta nu ne/te ajuta cu absolut nimic , si inca ceva cand iidai cuiva pm sa te ''ajute'' il rogi si tu... ii spui mai frumos , nu zici ca VREI tu sa fie pe topic . L.E. numai deschide zece topicuri cu acelasi subiect , roaga un moderator sa le uneasca . Editat Iunie 28, 2009 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 salut...lasati dom'le omul in pace ca vrea sa incerce si el o fantezie ca sa zic asa o adaptare care pana la urma o sa vada cat de bine merge... ...in primul rand iti trebuie un reductor de turatie ....vezi ca sant motorasele alea mici rusesti speciale pt bicicleta care se prind pe cadru...au in interiorul lor un pinion mic pe axul de la ambielaj si unul mai mare pe axul care iese din motoras si e montat pe el piniuonul care vine lantul de la roata acolo e o diferenta de turatie de 8 ture ala mic de pe ambielaj la 1 tura la cel mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Nu zice nimeni ca nu merge , dar trebuie gamdita inainte daca foloseste decat motorul ca misloc de propulsie . in rampa o sa ii se opreasca motorul . cand aveam 10-11 ani tatal meu mi-a facut o trotineta cu motor , dintr-un motor de masina de tuns iarba asta avea si un soi de abraiaj centrifugal pentru a nu rupe lama daca dadea de vreo radacina ceva ma rog .. avea raport transimise 1/8 parca numai stiu . daca vroiam sa urca un deal mai abrut un pic trebuia sa dau si din picior , apoi daca la o trotineta ramai in pana de benzina . sau se strica motorul etc etc nu'i mare lucru sa dai la picioare in continuare , dar la o bicicleta nu e chiar asa dragut sa ramai in pana si sa nu ai pedale :| ( nu a ii sa rupt nimanui lantul ? ) . Kiturile alea de pus pe biciclete sunt cele mai marii tampenii , nu au nici macar serie pe motorul ala iar ce am vazut eu nu avea segment pe pistot iar cilindrul era o bucata de teava ordinara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Ei bine ? nu ai mai facut nimic ? ai deschis sapte topicuri .. ci atat ? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulvld Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 salut, nu vreau sa ma bag ca musca in lapte, dar contrar celor spuse de Rolly,drujba daca este complecta, are racire proprie pe aer(asemanator cu al Mobrei),iar aceea elice despre care postul de mai sus exista,magnetoul avand si functia de racire,am acasa 2 drujbe rusesti functionale deci stiu despre ce e vorba, ,,, , in padure este obligatoriu ca drujba sa aibe racire fortata pentru a putea functiona normal asa au toate drujbele (Stihl,Husqvarna etc), Mult succes in realizarea bicicletei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 O jucarie asemanatoare cat de cat mi-am facut eu. Am luat o bicicleta DHS, un kit motor in doi timpi pentru bicicleta (48 cmc) si ... uite ce a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 stie careva vreun kit cu motor de montat pe bicla?exclus cele chinezesti care se vand pe la noi..parca rusii aveau ceva ..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 LoL am si eu multe piese pt drujba de aia:)) si aprinderi electronice pt ele carburatore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warden_ro Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 stie careva vreun kit cu motor de montat pe bicla?exclus cele chinezesti care se vand pe la noi..parca rusii aveau ceva ..?? Sa sti ca cei de la www.bicicletecumotor.com , comercializeaza si motoare de 80cmc , chinezesti cei drept insa cu mult mai mult "umff" decat chinezariile de 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.