zolzol Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 as avea si eu o intrebare: care sunt dezavantajele sau/si avantajele (daca exista) daca pui o anvelopa cu profil enduro pe o motocicleta de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 AI TOATE SANSELE SA "TE VERSI" CUM PLECI DE PE LOC SI II DAI PUTIN GAZ........DAR NU INTELEG DE CE VREI SA FACI ASA CEVA...PE BUNE CA NU INTELEG DECI:AVANTAJE=0.....DEZAVANTAJE=+INFINIT BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat Martie 20, 2006 Autor Share Postat Martie 20, 2006 am cumparat un suzuki, cu cauciuc spate de enduro, dar cu dimensiunile care trebe pentru motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 cre' ca vrea sa fac inversul super-moto-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat Martie 20, 2006 Autor Share Postat Martie 20, 2006 uite o poza, cam mica dar se vede ceva cel din stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 as avea si eu o intrebare: care sunt dezavantajele sau/si avantajele (daca exista) daca pui o anvelopa cu profil enduro pe o motocicleta de viteza? avantajul e ca poti participa la filmarile pt. Torque 2, sau Misiune Imposibila 3 Lasand bashcalia la o parte, arunca cauciucul cu profilul ala, nu e bun nici macar pt. enduro pe strada Exact acelasi model avea si CBR-ul meu pe spate, cand l-am cumparat.Nici nu trageam prea tare de gaz si incepea de derapeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat Martie 20, 2006 Autor Share Postat Martie 20, 2006 chestia e ca e destul de noua, nu las schimba, ma mai gandesc mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 Schimba cauciucul , pentru ca te zgarcesti acum si sa nu te apuci de platit vreo reparatie de carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 Parerea mea este sa il schimbi...asta ca sa nu te coste mai mult o alta reparatie , Doamne fereste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 chestia e ca e destul de noua, nu las schimba, ma mai gandesc mersi oricum Schimba-l fara sa mai stai pe ganduri. poate sa fie si nou nu are ce cauta pe motoreta....Il vinzi, faci altceva cu el, un gratar pune-ti guma ovala k o sa ai probleme. eu cand am luat motorul aveam un cauciuc de turing mai mare pe spate si, desi am mers putin cu el pe viraje nu era cea mai buna solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.