Sari la conținut

O Intrebare Referitor La Un Transalp


Postări Recomandate

As putea spune ca sunt fericitul posesor al unei Honda Transalp din 1992.

Dar din pacate nu inteleg un fenomen:Are 50 cai 2 cilindrii in V 600 cmc si cu greu ajunge la 140 km/h.

In cartea tehnica scrie ca puterea maxima o atinge la 8000 ture si vit maxima 178km/h, iar la 140km/h cu gazu la maxim turometru indica 6500 ture.Mai mult nu urca nici s-o bati.

Tin sa precizez ca nu motoru are 35.000km si nu scoate pic de fum.

Am crezut ca e limitata pe admisie si am desfacut toata admisia dar nici urma de obturator.In primele trepte trage foarte bine si se tureaza la maxim dar a 4-a si a 5-a nu trece de 6500 ture.

O alta observatie ar fi ca i-am dat jos toate carenele inclusiv parbrizul ca sa le vopsesc(o fi vorba de aerodinamica???).

Intrebarea mea este ce poate sa o limiteze??(nu cred ca in 92 le limitau electronic sa taie scanteia in treptele superioare la o anumita turatie)

Rog posesorii de Transalp si nu numai care s-au confruntat cu aceeasi problema sa-mi dea un posibil raspuns competent!

Mai am de adaugat ca m-am dat cu un BMW F 650 GS din 97(monocilindru Rotax 48 cai) si nu cred ca se tine Transalp-ul meu langa el( e oare normal)??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as indoi foarte mult sa fie problema de aerodinamica. Cred ca mai mult e o problema de carburatie sau aprindere. Daca un monocilindru de 650 urca pana la 160...

Care a fost intretinerea facuta la ea in ultimul timp stii? A stat mult fara sa fie folosita? Ai incercat sa cureti carburatoarele? Poate sistemul de aprindere sa nu mearga bine dar as incepe cu carburatoarele si m-as uita daca tuburile din cauciuc sunt la locul lor si nu sunt crapate.

 

Rateuri nu da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vz ca mi-ai dat si mail dar raspund aici ca am inchis dincolo:

Eu am mers +180 (pe bord) cu a mea si +160 cu pasager, deci tre' sa poata! Din ce am citit (si pot spune ca m-a obsedat) "boala" TA-ului <94 e la unul din modulele de aprindere pe care il apasa saua si ramane intr-un cil. Nu mai stiu daca e cel care comanda si turometrul (e OK sau "da din cap" al tau?). Cert e ca eu i-am pus preventiv suportul de CDI de la modelul >94 care rezolva problema si am constatat ca modulul periclitat fusese inlocuit - arata mai nou ca celalalt. Daca ii scoti bujiile poti sa-ti dai seama daca mucesc amandoi cilindri. Dar poate fi si treaba de reglaje. Abia ai luat-o, care e treaba cu ea? Ma gandesc daca poti afla istoric. Un monocilindru trage mai bine la turatii mici si uneori ma gandesc ca un Dominator ar fi fost mai fun, cel putin de oras. Dar la drum nu suporta comparatie!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema, era din carburatie.Una dintre membranele vacumatice de la un carburator era sparta rau.E membrana care trage de sertaru cilindric si ridica acu de dozaj ca sa-i dea benzina si fiind sparta nu mai se alimenta cum trebuie un cilindru.Am inlocuit-o si acum trage bine,se simte diferenta am luat 150 imediat dar oricum nu cred ca se duce pana in 180.

Oricum va multumesc mult pentru sfaturi!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...