Sari la conținut

shrike

EX+
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Hyperion
  • Numar Moto
    alb cu albastru
  • Club
    Temple of the Shrike

shrike's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ei exact asta ma gandeam si eu la inceput pana nu am auzit si eu de chestia cu topitul pistonului. Asa ca de atunci bag si eu tot minimul cerut.
  2. Baga minimul recomandat daca nu detoneaza pe minim (95 in cazul tau). Cu cat indiciul e mai mare cu atat rezista mai mult benzina la aprindere si risca sa lase carbon pe cilindru si camera de aprindere. Ceea ce inseamna ca cu timpul o sa inceapa sa detoneze si rist sa ramai cu un piston topit.
  3. Dar nu prea am vazut ca a venit vorba de KLR decat intr-un reply 154 kg 43 CP foarte fiabila (shimba-i numai "tensionerul" de la sistemul de echilibrare, vezi www.klr650.net cauta doohickey) 25 l benzina...autonomie de 400-450 km croaziera la 120-130 km/h...viteza de varf 165 racire cu apa Nu stiu la pret cat sunt astea in Romania si daca se gasesc usor
  4. M-as indoi foarte mult sa fie problema de aerodinamica. Cred ca mai mult e o problema de carburatie sau aprindere. Daca un monocilindru de 650 urca pana la 160... Care a fost intretinerea facuta la ea in ultimul timp stii? A stat mult fara sa fie folosita? Ai incercat sa cureti carburatoarele? Poate sistemul de aprindere sa nu mearga bine dar as incepe cu carburatoarele si m-as uita daca tuburile din cauciuc sunt la locul lor si nu sunt crapate. Rateuri nu da?
  5. Pe noul meu KLR 650 am ales sa fac un rodaj intre cel al lui Motoman si rodajul dupa carte. Adica pornesc motorul fara sa-l las la ralanti mai mult de un minut dupa care pornesc incetisor pana temperatura motorului devine normala. In moment ce temperatura a ajuns la nivelul normal am facut 10 km accelerand pana la limita impusa de carte la 4000 ture (ok poate am ajuns la 4500 ) dupa care am folosit frana motorului. Tot asa timp de 10 km dupa care am lasat motorul sa se raceasca complet si am repetata chestia asta pe 20 km. la totalul de 30 am shimbat uleiul sa scot toate rahaturile de metal care pluteau in el. Si am mai facut vreo 30 km (accelerezi-franezi cu motorul) dupa care l-am lasat sa se raceasca. EI si acum am 150 km pe el . Ok nu e rodat anca motorul dar altii pe site-ul www.klr650.net au facut asta fara sa aiba probleme nici la 50000km. Eu cred ca principalul e sa schimbi uleiul si filtrul des la inceput (de vreo 3 ori in prima mie de kilometri). Dupa care daca faci intretinerea dupa carte (ulei, filtru si filtru de aer) o sa te tina mult motorul. Am decis sa nu trec la uleiul sintetic pana nu fac 5000 km deoarece motorul meu desi nou, conceptia lui are vreo 20 ani. In cazul KTM-ului s-ar putea sa poti trece imediat la ulei sintetic dar eu personal as astepta cel putin 1000 km inainte, chestiune de a se uza piesele motorului mai repede.
  6. ma nu mai puneti poze de astea....sunteti fara obraz Munti ca astia cei mai aproape de mine sunt la vreo 2000 km cel putin Dar las ca mai bine-i vad in poze decat de loc
  7. Multumesc pentru primire si sper sa pot veni si eu in Romania intr-o vacanta si sa inchiriez un enduro. Am vazut din poze ca sunt locuri foarte misto. Mi-ar place foarte mult sa vad muntii mai ales, partile si drumurile mai putin cutreierate. Pe aici nu e decat teren plat in afara de cateva dealuri la care le spun "munti". Insa sunt multe drumuri de padure pe care inca nu le-am vazut dar de abia astept sa le descopar. Plus lacuri cu duiumul Poza cu fluviul St.Laurent (vreo 10 km latime in punctul asta??) si o poza de iarna
  8. Am dat peste acest forum care mi se pare foarte interesant cautand klr 650 romania... Sunt in Canada de vreo 16 ani in vara si am reusit sa cumpar si eu prima mea motocicleta (adevarata si in stare buna) anul trecut. Este vorba de un Kawasaki KLR 650 "lime green". Prima data cand am vazut unul intr-o revista aveam 12 ani si eram inca in Bucuresti. I-mi scuzati greselile dar nu am mai scris in Romana de vreo 16 ani) Mi-ar place eventual sa pot cutereiera si eu Romania pe une enduro din lung in lat, am vazut cateva poze pe site-ul acesta si ma fac sa visez la aceasta idee Mai sunt oare si alti motociclisti pe forum-ul acesta din Canada (regiunea MOntreal-ului). Mi-ar place sa-i cunosc si sa organizam iesiri. Salutari Matei
×
×
  • Creează nouă...