Sari la conținut

Hexogenkiller

INACTIV
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    hexogenkiller

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    05.2004
  • Motocicleta
    R1200 GSA
  • Numar Moto
    de belgia

Informații profil

  • Motociclete detinute
    toata gama de rusesti,jawe,Transalp si Africa

Hexogenkiller's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. GPS-ul este folosit foarte putin si nu in enduro.Are cutia completa cu toate accesoriile originale+suport dedicat RAM MOUNT(holder+baza cu bila). PRETUL ESTE IMBATABIL DECI NU SE NEGOCIAZA!!!! BUCURESTI! TEL:0731302395 Andrei
  2. Cred ca sunt unicul posesor din tara a unei Cagiva Navigator 1000 v2 suzuki tl(imblanzit)
  3. Am avut 12 motociclete pana acum de toate tiputile dar ca pe SS nu m-am simtit pe nici una mai bine.Am vreo 7 ani vechime pe 2 roti. Momentan detin un cbr 929. Nu sunt as pe curbe dar nici incet nu merg. Situatii critice o gramada(unele din vina mea), accidente grave din fericire nu. Pot sa spun doar ca ti-ai salvat viata indiferent cum: franare spate, fatza nu conteaza, ai ales sa scapi tu si ingerul tau protector care de data asta a mers la fel de repede ca tine. Consider ca este vina soferului sau ceasul rau. Ai procedat perfect, te-ai descurcat de minune...... DAR ce nu stiu si oamenii de aici este acel filmuletz .MP4 pe care eu l-am vazut cu ajutorul unui amic din MS in care tu ai alergat motorul pe acele curbe de cel putin 3 - 4 ori inaintea accidentului in privirile admirative ale publicului. Macar asta trebuia sa inveti in 5 ani de cand mergi pe motoare si-n 5 ani cand ai devenit atat de bun (nu neg asta se vede ca stii). Sa nu te lasi purtat de ONE MAN SHOW. Ii oprisei pe toti din mancat cu turrele tale dar nimeni de aici nu stie cum cu o tura inainte erai tu sa iei frumusel un Audi fix in bot pe care l-ai evitat in ultima secunda. Fac pariu ca primul gand al celor de la terasa era: Phiiiuuu bine ca nu sunt eu ala din santz. In sperantza c-ai facut acest topic nu sa "te lauzi" ca din sfaturi medicale ai dat-o in ce buni sunteti voi pe curbe iti doresc multa sanatate ca aceasta mare pasiune care ne uneste sa nu devina un cosmar pt tine. Nu meriti asta si nimeni n-o merita mai ales ca n-a fost vina ta. Si nu uitati ca sunt multi buni si nu-i stie nimeni si multi morti si nu le zice nimeni RIP. Bafta la toti si sa vad peste 20 de ani motociclisti carunti nu schiopi
  4. Doamne cat pot sa urasc aceasta portiune din forum. Intru foarte rar si cand intru imi vine sa urlu. Si nu pentru accidentele trecute aici pentru ca au scopul de a ne invata cate ceva ci pentru tristii de aici care se gasesc ei sa-si dea repede cu parerea despre ce si cum. Imi vine sa vars sincer si vars pe voi. Sunteti ca niste babe din alea de la tara care trebuie sa stie ele totul si sa-si dea cu parerea in schimb tare bucuroase ca ele n-au patit nimik inca. Si daca tot prin acest post intru si eu in randul "babelor" macar sa ma scufund cu totul. Adunati posturi pe durerea unor oameni si se mai gasesc printre voi si cate unii care se cred ei in stare sa dea sfaturi despre condus si alte alea. Hai sa va zic ceva: SE POATE INTAMPLA ORICUI. si celui mai bun si celui mai slab si-mi e scarba ca-n scrisul vostru se vede cat de bucurosi sunteti ca in acest moment nu se scrie despre voi. Ce conteaza daca era tanar sau batran? Sunt o gramada de tineri care conduc de 10 ori mai bine decat cei cu ani multi de motociclism in spate.Tot ce-mi doresc e ca acest baiat sa mai poata fi cea fost inainte. macar in perioada asta sa ma gasiti si voi ceva bun in sufletul vostru. Panaramelor
  5. pe Elefant de 750 am mers pe vremea cand aveam Africanu si mi s-a parut mai slab ca Africa.Ma interesa Elefantul de 900 comparativ cu super tenere ca putere,cuplu(in special la turatii joase) si mai ales suspensii(eu sunt mai solid si fac si un soft enduro cu ele si nu stiu care se preteaza mai bine la asa ceva) Multumesc oricum!
  6. Vreau sa-mi cumpar Elefant de 900 si nu prea stiu nimic despre ea.As dori si o comparatie cu Yamaha Super tenere.Africa Twin am avut si o scot din discutie. Astept pareri! Multumesc!
  7. Hai sa-ti explic eu cum sta treaba cu klr-ul de 600 ca am avut unul. In primul rand s-a facut in paralel cu ala de 650 care e alta mancare de peste. Al meu era de 600 din 95 tot cu frana pe tambur(nu s-a facut decat cu frana pe tambur asta pe 600) Este mai usor decat ala de 650(mai potrivit pentru enduro) motorul e mai slab(42 de cai vs 48-cel de 650).Franele sunt mai mult decat varza; e moarte curata sa mergi cu el prin traficul din bucuresti.Asta e problema lui din nastere are etrier cu un singur pistonas si nu franeaza mai deloc.Al meu cand l-am luat avea furtun racing la frana fata(d-ala cu camsa de metal care se dilata mai putin la franare) si tot frana prost; imi imaginez cum franeaza cu furtunul original.La cel de 650 sunt alte frane mult mai eficiente.Ca solutie tehnica exista pe piata americana un disc de 300mm cu adaptor distantier pentru etrier si cu ala se schimba treaba cu franatul dar costa destul de mult(daca vrei sa il tii merita). Motorul mi s-a parut foarte elastic accelereaza frumos si la turatii mici in trepte superioare de viteza.Consuma putin 4-4,5% dar nu prea are putere motorul(eu compar cu dominatorul pe care l-am avut) Suspensia foarte buna. F important: modelele astea de 600 din cate stiu eu sunt limitate din fabrica(nu toate) Ai un surub de aer in fundul carburatorului care trebuie inchis la maxim si deschis apoi 2,5-3 ture.Ai sa vezi ca dupa treaba asta o sa traga mai bine si nu o sa mai dea rateurile alea pe decelerare.Surubul ala s-ar putea ca la tine sa fie sub un capacel de metal pe care trebiue sa il gauresti si sa il scoti(e ca un sigiliu ca sa nu se umble la surubul de aer la cele limitate)Daca esti din Bucuresti suna-ma si te ajut eu sa faci asta ca stiu cum 0731302395.
  8. Daca te-ai gandit cumva la Klr 600 uita de el.Am avut.Nu are putere deloc(42 cai si 160 de kile) iar franele sunt ca si inexistente(si io aveam furtun racing pe el la frana fata);frana spate e pe tambur.In afara de faptul ca are racire pe apa si motorul este destul de elastic (bun pentru oras) nu te avantajeaza cu nimic.
  9. Salutare! Revin printre randurile enduristilor.Am avut Transalp, apoi Africa Twin,le-am vandut cu gandul sa-mi iau ZZR 1100.Intamplarea a facut ca am avut la reparat o honda Hornet de 600, cu care am cazut din cauza unei guri de canal(era sub nivelul soselei) si mi-am rupt tibia si peroneul. Din acest moment pentru mine vitezanele au disparut de pe lista asa ca vreau sa-mi iau un enduro usor.Bani de KTM nu am asa ca ma multumesc cu japoneze mai ieftine. Intrebarea mea la voi este ce alegere sa fac.Vreau niste pareri legate de urmatoarele moto: 1.DR 650 SE- modelul dupa 96 2.KLX 650 3.KLR 650 4.XT 600 E 5.TTR 600 mentionez ca nu vreau sa fac hard enduro si ca vreau un motor cu care pot merge si pe strada fara sa topai cand ma dau jos dupa 2-300km(mare de ex). Astept parerile voastre!
  10. Ti-l repar eu ! Am mai reparat unul de Dr 750 big Fara bani 0726214281
  11. Mare grija pe drumul spre cheia!!!!!! Sunt zeci de cai nesupravegheati care ies in sosea.Nu alergati(cu toate ca drumul o cere;e asfalt nou).ieri la iesirea dintr-o curba fara vizibilitate mi-a aparut un cal in fata care ocupa toata banda iar pe contrasens venea masina.Rezultatul am franat violent pana m-am tavalit si am intrat pe contrasens.Noroc ca masina venea incet si a franat.DECI MARE GRIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  12. Am rezolvat problema, era din carburatie.Una dintre membranele vacumatice de la un carburator era sparta rau.E membrana care trage de sertaru cilindric si ridica acu de dozaj ca sa-i dea benzina si fiind sparta nu mai se alimenta cum trebuie un cilindru.Am inlocuit-o si acum trage bine,se simte diferenta am luat 150 imediat dar oricum nu cred ca se duce pana in 180. Oricum va multumesc mult pentru sfaturi!!
  13. As putea spune ca sunt fericitul posesor al unei Honda Transalp din 1992. Dar din pacate nu inteleg un fenomen:Are 50 cai 2 cilindrii in V 600 cmc si cu greu ajunge la 140 km/h. In cartea tehnica scrie ca puterea maxima o atinge la 8000 ture si vit maxima 178km/h, iar la 140km/h cu gazu la maxim turometru indica 6500 ture.Mai mult nu urca nici s-o bati. Tin sa precizez ca nu motoru are 35.000km si nu scoate pic de fum. Am crezut ca e limitata pe admisie si am desfacut toata admisia dar nici urma de obturator.In primele trepte trage foarte bine si se tureaza la maxim dar a 4-a si a 5-a nu trece de 6500 ture. O alta observatie ar fi ca i-am dat jos toate carenele inclusiv parbrizul ca sa le vopsesc(o fi vorba de aerodinamica???). Intrebarea mea este ce poate sa o limiteze??(nu cred ca in 92 le limitau electronic sa taie scanteia in treptele superioare la o anumita turatie) Rog posesorii de Transalp si nu numai care s-au confruntat cu aceeasi problema sa-mi dea un posibil raspuns competent! Mai am de adaugat ca m-am dat cu un BMW F 650 GS din 97(monocilindru Rotax 48 cai) si nu cred ca se tine Transalp-ul meu langa el( e oare normal)??
×
×
  • Creează nouă...