Jump to content

Hexogenkiller

INACTIV
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About Hexogenkiller

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    hexogenkiller

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    05.2004
  • Motocicleta
    R1200 GSA
  • Numar Moto
    de belgia

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    toata gama de rusesti,jawe,Transalp si Africa
  1. GPS-ul este folosit foarte putin si nu in enduro.Are cutia completa cu toate accesoriile originale+suport dedicat RAM MOUNT(holder+baza cu bila). PRETUL ESTE IMBATABIL DECI NU SE NEGOCIAZA!!!! BUCURESTI! TEL:0731302395 Andrei
  2. In sfarsit "fotografii" nu poze.Incredibil ce face un aparat pe film.M-am saturat sa vad poze miscate facute cu digitale de (cuvant urat) in care subiectii mananca sau fumeaza in diverse bodegi -"vai ce iesire am facut noi trebuie postat pe forum!" Din curiozitate ce aparat ai folosit?
  3. Cred ca sunt unicul posesor din tara a unei Cagiva Navigator 1000 v2 suzuki tl(imblanzit)
  4. Am avut 12 motociclete pana acum de toate tiputile dar ca pe SS nu m-am simtit pe nici una mai bine.Am vreo 7 ani vechime pe 2 roti. Momentan detin un cbr 929. Nu sunt as pe curbe dar nici incet nu merg. Situatii critice o gramada(unele din vina mea), accidente grave din fericire nu. Pot sa spun doar ca ti-ai salvat viata indiferent cum: franare spate, fatza nu conteaza, ai ales sa scapi tu si ingerul tau protector care de data asta a mers la fel de repede ca tine. Consider ca este vina soferului sau ceasul rau. Ai procedat perfect, te-ai descurcat de minune...... DAR ce nu stiu si oamenii de aici este acel filmuletz .MP4 pe care eu l-am vazut cu ajutorul unui amic din MS in care tu ai alergat motorul pe acele curbe de cel putin 3 - 4 ori inaintea accidentului in privirile admirative ale publicului. Macar asta trebuia sa inveti in 5 ani de cand mergi pe motoare si-n 5 ani cand ai devenit atat de bun (nu neg asta se vede ca stii). Sa nu te lasi purtat de ONE MAN SHOW. Ii oprisei pe toti din mancat cu turrele tale dar nimeni de aici nu stie cum cu o tura inainte erai tu sa iei frumusel un Audi fix in bot pe care l-ai evitat in ultima secunda. Fac pariu ca primul gand al celor de la terasa era: Phiiiuuu bine ca nu sunt eu ala din santz. In sperantza c-ai facut acest topic nu sa "te lauzi" ca din sfaturi medicale ai dat-o in ce buni sunteti voi pe curbe iti doresc multa sanatate ca aceasta mare pasiune care ne uneste sa nu devina un cosmar pt tine. Nu meriti asta si nimeni n-o merita mai ales ca n-a fost vina ta. Si nu uitati ca sunt multi buni si nu-i stie nimeni si multi morti si nu le zice nimeni RIP. Bafta la toti si sa vad peste 20 de ani motociclisti carunti nu schiopi
  5. Doamne cat pot sa urasc aceasta portiune din forum. Intru foarte rar si cand intru imi vine sa urlu. Si nu pentru accidentele trecute aici pentru ca au scopul de a ne invata cate ceva ci pentru tristii de aici care se gasesc ei sa-si dea repede cu parerea despre ce si cum. Imi vine sa vars sincer si vars pe voi. Sunteti ca niste babe din alea de la tara care trebuie sa stie ele totul si sa-si dea cu parerea in schimb tare bucuroase ca ele n-au patit nimik inca. Si daca tot prin acest post intru si eu in randul "babelor" macar sa ma scufund cu totul. Adunati posturi pe durerea unor oameni si se mai gasesc printre voi si cate unii care se cred ei in stare sa dea sfaturi despre condus si alte alea. Hai sa va zic ceva: SE POATE INTAMPLA ORICUI. si celui mai bun si celui mai slab si-mi e scarba ca-n scrisul vostru se vede cat de bucurosi sunteti ca in acest moment nu se scrie despre voi. Ce conteaza daca era tanar sau batran? Sunt o gramada de tineri care conduc de 10 ori mai bine decat cei cu ani multi de motociclism in spate.Tot ce-mi doresc e ca acest baiat sa mai poata fi cea fost inainte. macar in perioada asta sa ma gasiti si voi ceva bun in sufletul vostru. Panaramelor
  6. ca o motocicleta accelereaza mai bine pe ploaie nu e o dilema. atat in timpul ploii cat si dupa ploaie aerul este mai bogat in oxigen. poti observa asta si daca te duci la munte unde motocicleta trage mai bine decat in orash sau la campie. este vorba doar de amestecul aer/combustibil. in rest se merge cu viteza pentru ca asha e frumos si asha te simti bine in anumite conditii, bineinteles ca nu trebuie exagerat sau nu e o regula ca daca ai motor tre sa mergi si tare dar pentru unii (si pt mine) motorul inseamna una din cele mai mari pasiuni. incerc sa fiu cat mai temperat chiar dc uneori nu pot si incerc pe cat posibil sa ma calmez in zonele aglomerate unde o mica neatentie sau un ghinion poate periclita sanatatea altuia nu numai a mea, traind intr-o societate trebuie sa ne intereseze si de altii. cum noi vrem respect si atentie din partea celorlalti tot asha trebuie sa si oferim.
  7. sunt aici spuse multe lucruri adevarate dar si cateva mai pe langa. In primul rand consumul la un fireblade nu este de speriat. Am avut fireblade din 99 si acum am din 2001. La cel din 99 care era pe carburatie am "reusit" sa scot consum maxim 8,2l% ruland cu o viteza medie de 190 km/h (minim 150 - maxim 260) deci nu mi se pare un consum atat de mare. Modelul din 2001 mi-a luat la un mers constant de 150-160 consumul de 5,8% In al doilea rand o motocicleta sport touring are mult mai multe plastice pe ea decat una SS deci automat si mai mult de reparat in cazul unei nefericite cazaturi. Poti face si vfr-ul de 800 sa se comporte ca o motocicleta SS si una SS sa fie ca un sport touring. Acum depinde si de stilul de mers. Intr-adevar pozitia difera dar nu se poate spune ca daca mergi pe o sportiva ti-ai rupt capul. Consumabilele le poti schimba la fel de repde si la vfr si la fireblade, bineinteles conteaza stilul de mers. Daca iti place o super sport nu conteaza nici pozitia, nici consumul, nimik. Daca vrei sa mergi majoritatea drumului in 2 persoane fara sa-l cocosezi pe cel din spate si sa mai poti lua s-un bagajel cu tine ia-ti VFR Am intervenit pentru ca nu vroiam sa mai vad persoane care vin direct si-ti zic sa iei vfr ca e mai nu stiu cum. Dc le place lor nu inseamna ca-i si cel mai bun. Nu zic ca nu e o motocicleta extraordinara dar ca pe un SS n-o sa te simti pe nici un sport touring. Multa Bafta
  8. pe Elefant de 750 am mers pe vremea cand aveam Africanu si mi s-a parut mai slab ca Africa.Ma interesa Elefantul de 900 comparativ cu super tenere ca putere,cuplu(in special la turatii joase) si mai ales suspensii(eu sunt mai solid si fac si un soft enduro cu ele si nu stiu care se preteaza mai bine la asa ceva) Multumesc oricum!
  9. Vreau sa-mi cumpar Elefant de 900 si nu prea stiu nimic despre ea.As dori si o comparatie cu Yamaha Super tenere.Africa Twin am avut si o scot din discutie. Astept pareri! Multumesc!
  10. Hai sa-ti explic eu cum sta treaba cu klr-ul de 600 ca am avut unul. In primul rand s-a facut in paralel cu ala de 650 care e alta mancare de peste. Al meu era de 600 din 95 tot cu frana pe tambur(nu s-a facut decat cu frana pe tambur asta pe 600) Este mai usor decat ala de 650(mai potrivit pentru enduro) motorul e mai slab(42 de cai vs 48-cel de 650).Franele sunt mai mult decat varza; e moarte curata sa mergi cu el prin traficul din bucuresti.Asta e problema lui din nastere are etrier cu un singur pistonas si nu franeaza mai deloc.Al meu cand l-am luat avea furtun racing la frana fata(d-ala cu camsa de metal care se dilata mai putin la franare) si tot frana prost; imi imaginez cum franeaza cu furtunul original.La cel de 650 sunt alte frane mult mai eficiente.Ca solutie tehnica exista pe piata americana un disc de 300mm cu adaptor distantier pentru etrier si cu ala se schimba treaba cu franatul dar costa destul de mult(daca vrei sa il tii merita). Motorul mi s-a parut foarte elastic accelereaza frumos si la turatii mici in trepte superioare de viteza.Consuma putin 4-4,5% dar nu prea are putere motorul(eu compar cu dominatorul pe care l-am avut) Suspensia foarte buna. F important: modelele astea de 600 din cate stiu eu sunt limitate din fabrica(nu toate) Ai un surub de aer in fundul carburatorului care trebuie inchis la maxim si deschis apoi 2,5-3 ture.Ai sa vezi ca dupa treaba asta o sa traga mai bine si nu o sa mai dea rateurile alea pe decelerare.Surubul ala s-ar putea ca la tine sa fie sub un capacel de metal pe care trebiue sa il gauresti si sa il scoti(e ca un sigiliu ca sa nu se umble la surubul de aer la cele limitate)Daca esti din Bucuresti suna-ma si te ajut eu sa faci asta ca stiu cum 0731302395.
  11. Daca te-ai gandit cumva la Klr 600 uita de el.Am avut.Nu are putere deloc(42 cai si 160 de kile) iar franele sunt ca si inexistente(si io aveam furtun racing pe el la frana fata);frana spate e pe tambur.In afara de faptul ca are racire pe apa si motorul este destul de elastic (bun pentru oras) nu te avantajeaza cu nimic.
  12. Salutare! Revin printre randurile enduristilor.Am avut Transalp, apoi Africa Twin,le-am vandut cu gandul sa-mi iau ZZR 1100.Intamplarea a facut ca am avut la reparat o honda Hornet de 600, cu care am cazut din cauza unei guri de canal(era sub nivelul soselei) si mi-am rupt tibia si peroneul. Din acest moment pentru mine vitezanele au disparut de pe lista asa ca vreau sa-mi iau un enduro usor.Bani de KTM nu am asa ca ma multumesc cu japoneze mai ieftine. Intrebarea mea la voi este ce alegere sa fac.Vreau niste pareri legate de urmatoarele moto: 1.DR 650 SE- modelul dupa 96 2.KLX 650 3.KLR 650 4.XT 600 E 5.TTR 600 mentionez ca nu vreau sa fac hard enduro si ca vreau un motor cu care pot merge si pe strada fara sa topai cand ma dau jos dupa 2-300km(mare de ex). Astept parerile voastre!
×
×
  • Create New...