romanempir3 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Salutare tuturor din nou Daca ar fi sa aleg intre cele 3 modele, care ar fi cel mai bun? Ce inseamna F-ul acela la sfarsit si care este diferenta intre 400 si 426? Cine se pricepe la aceste modele de la yama, il rog sa faca o caracterizare fiecarui model in parte si sa imi recomande unul dintre ele avand in vedere raportul pret/fiabilitate/putere. Va sunt recunoscator. MULTUMESC ANTICIPAT TUTUROR Asphalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Asfalt uskat ??? ha ha ha BUNA GLUMA !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanempir3 Postat Iulie 24, 2009 Autor Share Postat Iulie 24, 2009 "asfalt uscat" ca urare general valabila, daca vrei sa adaptez pe enduro ar suna ceva de genu "coclau uscat", desi nu cred ca la asta se refera topicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Salutare Performantele sunt in ordinea (crescatoare) din titlu..... Despre 426 se spune ca este foarte agresiv si este recomandat "cunoscatorilor".... si din cate stiu eu are 5 supape fata de 400 care are doar 4. Piese de 426 se gasesc ceva mai greu pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanempir3 Postat Iulie 26, 2009 Autor Share Postat Iulie 26, 2009 Saru mana florinelu.. ca fiabilitate presupun ca ambele modeale sunt cam la fel. Alte info daca mai aveti sau pareri, va sunt recunoscator. MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowr11 Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Despre 426 se spune ca este foarte agresiv si este recomandat "cunoscatorilor".... si din cate stiu eu are 5 supape fata de 400 care are doar 4. Piese de 426 se gasesc ceva mai greu pe piata. sal. aici gresesti umpik... si 400-le are tot 5 supape(3 pe admisie 2 pe evacuare), de altfel credca toate modelele 4t de la yamaha au 5 supape. ( de cross. yzf,wrf) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Salutare Performantele sunt in ordinea (crescatoare) din titlu..... Despre 426 se spune ca este foarte agresiv si este recomandat "cunoscatorilor".... si din cate stiu eu are 5 supape fata de 400 care are doar 4. Piese de 426 se gasesc ceva mai greu pe piata. gresesti cum si crow a mai zis asta...piesele sa gasesc la fel pt toate! sunt motoare aproape identice! difera doar cmc tot ce tine de ambielaj ambreiaj si distributie este IDENTICA deci doar dimensiunea cilindrului difera... ce pot sa zic ce gasesti tu mai avantajos aia e mai bun ...intretinerea este identica .. fiabilitatea la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanempir3 Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Multumesc mult pentru reply-uri, voi tine cont cu siguranta de sfaturile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 fiind atat de asemanatoare wr 400 f si 426 f aveti idee careva daca se potrivesc rotile SM de la 400 pe un 426 f ? stiu ca se pot face modificari insa as vrea sa stiu daca nu cumva pica la fix . multumesc de raspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) are cineva idee care plasticuri, de la ce modele, se potrivesc pe WR400? (WR426 / YZF400 / etc.) - scuze celui care a inceput topicul, dar nu ammai deschis un topic separat pt asta... Editat Septembrie 24, 2009 de Daaaaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.