cristi cbr Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 salut. am un prieten posesor de suzuki intruder 750 an 91 si are o problema la partea electrica. sa incep cu inceputul: pe drum la intoarcere de la intrunirea de la predeal i s-a oprit motorul in mers(cu 3 min inainte de asta i s-a ars becul din far). are curent, invarte, dar nu porneste....nu mai are scanteie deloc. inainte de toate astea i-a fiert si bateria, mirosea...in fine, a pus o baterie buna si la fel....avea de toate doar scanteie nu.... tin sa mentionez ca motocicleta a stat/mers pe ploaie in jur de 25 ore. care poate fi problema de nu mai are scanteie deloc? are legatura cu releul de incarcare din moment ce i-a fiert bateria si s-a ars si becul din far?a afectat o componenta electrica de baza din instalatia motocicletei? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 din cele ce spui tu ar putea fi urmatoarea varianta: a incarcat prea mult de unde a fiert si bateria, si apoi s-a ars becul din far, posibil tot atunci sa fi ars si cdi care iti comanda scanteia. trebuie verificat, asta e doar o supozitie la ce s-ar fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 In general becul bubuie la o tensiune prea mare. La fel, bateria fierbe din aceeaÂşi cauză. E aproape sigur că releul de încărcare s-a prăjit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 29, 2009 Autor Share Postat Iulie 29, 2009 In general becul bubuie la o tensiune prea mare. La fel, bateria fierbe din aceeaÂşi cauză. E aproape sigur că releul de încărcare s-a prăjit. releu si cdi-ul ma gandesc....deocamdata cauta pe cineva sa-l verifice...daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Cate bobine de inductie are? Daca are doua si nu merg atunci clar e si cdi-ul dus - totusi trebuie verificat traseul firelor pana acolo sa nu dea bani degeaba. Se poate face suplimentar si verificarea bobinelor cu multimetrul (circuitul primar si secundar). Trebuie sa aiba cam asa: Primar: 3,5 - 5 ohmi Secundar: 0,7-14 kohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.