roberttulli Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Salutare , Am si eu o mica problema cu ascutitoarea mea: la pornire trag socul( dimineata) cateva secunde(20) dupa un timp cand ajunge la turatia potrivita (1000) si urca incet , plec de pe loc cu ea si la cateva secunde se aprinde becul de la ulei, si o tine tot asa pana cand se incalzeste de ajunge undeva la 1400 de ture. Alta situatie: motorul cald , plimbat cateva ore , daca il las pe cricul lateral se aprinde becul de la ulei. Pornirea o fac doar in pozitia drepti k daca o pornesc pe cicul lateral dimineata se aprinde becul la ulei. In cartea service scrie ca becul si indicatorul de ulei e pus mai mult sa indice nivelul si cand scade se aprinde becul. treaba e ca n ivelul e bun (aproape de maxim). Daca stie cineva ce sa-i fac sau ce are va rog ajutati-ma. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Salutare , Am si eu o mica problema cu ascutitoarea mea: la pornire trag socul( dimineata) cateva secunde(20) dupa un timp cand ajunge la turatia potrivita (1000) si urca incet , plec de pe loc cu ea si la cateva secunde se aprinde becul de la ulei, si o tine tot asa pana cand se incalzeste de ajunge undeva la 1400 de ture. Alta situatie: motorul cald , plimbat cateva ore , daca il las pe cricul lateral se aprinde becul de la ulei. Pornirea o fac doar in pozitia drepti k daca o pornesc pe cicul lateral dimineata se aprinde becul la ulei. In cartea service scrie ca becul si indicatorul de ulei e pus mai mult sa indice nivelul si cand scade se aprinde becul. treaba e ca n ivelul e bun (aproape de maxim). Daca stie cineva ce sa-i fac sau ce are va rog ajutati-ma. Multumesc. Ce consideri tu "nivel bun" ? (de ulei) Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 Nivel bun , adica cu un milimetru mai jos de maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Nivel bun , adica cu un milimetru mai jos de maxim. Nu cunosc exact modelul tau (speram sa'ti raspunda vre'un posesor) dar spre exemplu la FZR'ul meu nivelul "normal" este cand gemuletul de vizita este umplut la maxim. Cand este pe mijloc - nivelul este minim. Baga 100-200gr de ulei peste ce consideri tu "normal" (nu e nici o tragedie) si daca problema persista inseamna ca senzorul de nivel e murdar sau defect. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Salutare , Am si eu o mica problema cu ascutitoarea mea: la pornire trag socul( dimineata) cateva secunde(20) dupa un timp cand ajunge la turatia potrivita (1000) si urca incet , plec de pe loc cu ea si la cateva secunde se aprinde becul de la ulei, si o tine tot asa pana cand se incalzeste de ajunge undeva la 1400 de ture. Alta situatie: motorul cald , plimbat cateva ore , daca il las pe cricul lateral se aprinde becul de la ulei. Pornirea o fac doar in pozitia drepti k daca o pornesc pe cicul lateral dimineata se aprinde becul la ulei. In cartea service scrie ca becul si indicatorul de ulei e pus mai mult sa indice nivelul si cand scade se aprinde becul. treaba e ca n ivelul e bun (aproape de maxim). Daca stie cineva ce sa-i fac sau ce are va rog ajutati-ma. Multumesc. Dă-i foc! Mesaj completat Nu cunosc exact modelul tau (speram sa'ti raspunda vre'un posesor) dar spre exemplu la FZR'ul meu nivelul "normal" este cand gemuletul de vizita este umplut la maxim. Cand este pe mijloc - nivelul este minim. Baga 100-200gr de ulei peste ce consideri tu "normal" (nu e nici o tragedie) si daca problema persista inseamna ca senzorul de nivel e murdar sau defect. Ride Safe! Yoggi, dă-ți tu foc! Nuuu, măăă, stai aÂşa, lasă bricheta, am glumit! Chiar i-ai zis de bine omului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salutare , Am si eu o mica problema cu ascutitoarea mea: la pornire trag socul( dimineata) cateva secunde(20) dupa un timp cand ajunge la turatia potrivita (1000) si urca incet , plec de pe loc cu ea si la cateva secunde se aprinde becul de la ulei, si o tine tot asa pana cand se incalzeste de ajunge undeva la 1400 de ture. Alta situatie: motorul cald , plimbat cateva ore , daca il las pe cricul lateral se aprinde becul de la ulei. Pornirea o fac doar in pozitia drepti k daca o pornesc pe cicul lateral dimineata se aprinde becul la ulei. In cartea service scrie ca becul si indicatorul de ulei e pus mai mult sa indice nivelul si cand scade se aprinde becul. treaba e ca n ivelul e bun (aproape de maxim). Daca stie cineva ce sa-i fac sau ce are va rog ajutati-ma. Multumesc. cel mai probabil, senzorul, pe langa cantitate, masoara si calitatea uleiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Ce ulei ai? Si eu am avut un XJ600s si imi facea la fel cand il porneam de pe cricul lateral. Toate fac asa. Vezi pe topicul XJ-istilor, acolo zicea careva ca a pus un ulei mai gros si se aprindea bec-ul de la ulei cateva secunde la pornire, a schimbat uleiul si nu a mai avut probleme. Mie cu Castrol semisintetic 10W40 si Repsol 15w50 sintetic nu mi-a facut. Btw, cum verifici uleiul? Editat August 4, 2009 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Ulei Motul 5100 ESTER 10w40 azi am facut schimbul si am constatat ca nu erau in el nici 1,900 ml. Poate asta era problema. O sa vad maine dimineata cum se comporta. La schimb se baga 2200ml asa ca nu ar trebui sa mai faca probleme. Multumesc de raspunsuri . Si apropo de unele raspunsuri si sugestii: sa stiti ca nu toata lumea are bani sa isi permita ca incepator o motocicleta scumpa si care sa nu faca probleme. Eu inca ma consider incepator (10000 km parcursi prin tara) si XJ-ul e ideal pentru inceput, asa ca domnule sarcastic sa iti dai tu foc la motor . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Asta era problema ulei putin. "1,900 ml. " 2200 fara filtru, 2500 cu filtru, dar daca mai pui 100 200 peste limita nu are nimic....spor ... daca ii dai la timp consumabile nu o sa ai probleme cu XJ, eu il am din 2005 si in afara de ulei, benzina, buji, filtre si un set de placute frana spate,un kit lant, si simeringuri la telescoape fata in 20 000 km e foarte bine... "anul asta nu am avut prea multe iesiri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.