kawa500 Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Am constatat ca un cross in 4 T Yamaha YZ 426 F an 2000 consuma ceva ulei la o tura fata de un wr 426 care nu consuma de loc. E normal ca fiind de cros sa consume? Fum nu scoate, toba e super curata. tare ciudat. Poate stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Am constatat ca un cross in 4 T Yamaha YZ 426 F an 2000 consuma ceva ulei la o tura fata de un wr 426 care nu consuma de loc. E normal ca fiind de cros sa consume? Fum nu scoate, toba e super curata. tare ciudat. Poate stie cineva. la fel sa plans si un priten de al meu la crf 450 al lui din 2002 si unii au zis k poate sa fie si frigu de vina k cica pistonu nu se dilata exact si asa mai departe ....daca nu scoate fum atunci e ok zic eu ...si cel mai inportant motoru sa functioneze ok...numai ai grija sa monitorizez nivelul de ulei....vezi daca folosesti ulei indicat de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawa500 Postat Aprilie 1, 2006 Autor Share Postat Aprilie 1, 2006 Merci mult pt raspuns. Aproximativ cat ii manca la o tura? (aprox 100km ? 3h off road) ? Eu folosesc castrol r4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Merci mult pt raspuns. Aproximativ cat ii manca la o tura? (aprox 100km ? 3h off road) ? Eu folosesc castrol r4. am sa intreb si am sa revin el face iesiri pe deal nu face motocross deci la ore am sa ma refer...cum stiu ceva te anunt.....ai motor fain ...si eu tar emult am zabovit sa-mi iau yamaha yz426f dar am luat crf....mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Fiecare 4t off road modern consuma ulei,datorita constructiei(folosirea piston mai scurt cu segmenti mai ingusti(datorita coef. de frecare mai mica),folosirea a 2 segmenti in loc de 3,turatii inalte etc.)dar de obicei nu se observa ca sa schimba la 500-1500(wr)km parcursi,care scurt fata de un moto de strada.Depnde ce ulei folosesti ,si cat de tare fortezi ,si unde folosesti motorul. Nu e problema pana nu scoate fum si la cald,si bujia e arsa ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Honda CRF are o arhitectura deosebita, cu foarte putin ulei de motor care esre diferit de cel din cutie. mai are si doar 2 segmenti in loc de trei. Asta o face sa consume ulei si sa se si vada - avand in vedere ca are doar 600 ml. Yamaha YZF 426 e mai clasica si nu prea consuma ulei. Poate sa-l piarda sau sa-l vaporizeze daca e prea subtire..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.