dorel Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 salutare, am citit eu cateva topicuri, da nu prea m-am lamurit asa. Vreau sa-mi schimb sm-u cu un enduro-touring cat mai nou, dac-o fi chiar nou, dar experimentez mari dileme... ce vreau eu: 1. Sa pot sa merg pe sosea mai repede (de la 100 incolo) fara sa simt ca-i sar pistoanele/pistonul; la urma,turatia mare inseamna uzura mare.. 2. sa stau si eu ca omu in sa, curu meu s-a saturat sa stea p`o scandurica 3. sa pun genti si topcase 4. sa pot sa depasesc onorabil, cat de cat ca la asta a mea. 5. SA FIE MANEVRABILA in oras 6. la capitolu enduro e destul de dificil,..ideea e sa urce..mai bine ca asta a mea, macar ca are alte gume...intrebare:cat conteaza dimens rotii fata? 7. sa aibe frane bune 8. sper sa pot sa o si ridic datele mele: 1.70, 65-70kg.... ..cam dificil...zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 salutare, am citit eu cateva topicuri, da nu prea m-am lamurit asa.Vreau sa-mi schimb sm-u cu un enduro-touring cat mai nou, dac-o fi chiar nou, dar experimentez mari dileme... ce vreau eu: 1. Sa pot sa merg pe sosea mai repede (de la 100 incolo) fara sa simt ca-i sar pistoanele/pistonul; la urma,turatia mare inseamna uzura mare.. 2. sa stau si eu ca omu in sa, curu meu s-a saturat sa stea p`o scandurica 3. sa pun genti si topcase 4. sa pot sa depasesc onorabil, cat de cat ca la asta a mea. 5. SA FIE MANEVRABILA in oras 6. la capitolu enduro e destul de dificil,..ideea e sa urce..mai bine ca asta a mea, macar ca are alte gume...intrebare:cat conteaza dimens rotii fata? 7. sa aibe frane bune 8. sper sa pot sa o si ridic datele mele: 1.70, 65-70kg.... ..cam dificil...zic eu schimba pinianele de la lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 salutare, am citit eu cateva topicuri, da nu prea m-am lamurit asa.Vreau sa-mi schimb sm-u cu un enduro-touring cat mai nou, dac-o fi chiar nou, dar experimentez mari dileme... ce vreau eu: 1. Sa pot sa merg pe sosea mai repede (de la 100 incolo) fara sa simt ca-i sar pistoanele/pistonul; la urma,turatia mare inseamna uzura mare.. 2. sa stau si eu ca omu in sa, curu meu s-a saturat sa stea p`o scandurica 3. sa pun genti si topcase 4. sa pot sa depasesc onorabil, cat de cat ca la asta a mea. 5. SA FIE MANEVRABILA in oras 6. la capitolu enduro e destul de dificil,..ideea e sa urce..mai bine ca asta a mea, macar ca are alte gume...intrebare:cat conteaza dimens rotii fata? 7. sa aibe frane bune 8. sper sa pot sa o si ridic datele mele: 1.70, 65-70kg.... ..cam dificil...zic eu Dupa cum ai scris vad ca punctul 5 e cel mai important pt tine; daca e asa ramai la sm. Daca nu: Transalp sau Tenere. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 schimba pinianele de la lant am cea mai mica foaie care se gaseste...poate doar sa-mi fac una la strung. Dar, nu rezolv probl confortului. ..ma gandeam si eu intre tenere si transalp(caci de f800 sigur n-am bani)...cat de ok e tenere-ul la drum lung p sosea?cum se descurca transalpu in off? cum o sa ma descurc eu cu un motor greu...(asta e mai retorica, dar conteaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Dorele, tu ai 610-le de la husqvarna? Tatutu', daca da, pai tu ai super motocicleta. Nu trebe sa o schimbi, trebe sa o adaptezi nevoilor. Da-mi un PM si discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.