Sari la conținut

Yamaha suspension oil 01


Postări Recomandate

Stie cineva caracteristicile uleiului de suspensii "YAMAHA SUSPENSION OIL 01"? (vascozitate 40/100 gr.C, indice de vascozitate, densitate la 15 gr.C... etc.) ?

 

Eventual, dintre cele disponibile in RO, ce tip ar putea fi folosit ca inlocuitor?

 

Multumesc,

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva caracteristicile uleiului de suspensii "YAMAHA SUSPENSION OIL 01"? (vascozitate 40/100 gr.C, indice de vascozitate, densitate la 15 gr.C... etc.) ?

 

Eventual, dintre cele disponibile in RO, ce tip ar putea fi folosit ca inlocuitor?

 

Multumesc,

 

Ride Safe!

 

5-w

 

Pt detaliile alea:

 

Vezi tablea de aici:

http://www.peterverdonedesigns.com/lowspeed.htm

 

Astia zic ca al lor miroase la fel cu 01 si dau si specul la al lor (pare sa verifice tabela de mai sus)

http://www.maximausa.com/products/suspension/forkfluid.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5-w

 

Pt detaliile alea:

 

Vezi tablea de aici:

http://www.peterverdonedesigns.com/lowspeed.htm

 

Astia zic ca al lor miroase la fel cu 01 si dau si specul la al lor (pare sa verifice tabela de mai sus)

http://www.maximausa.com/products/suspension/forkfluid.asp

 

Multumesc, am gasit si eu cate ceva intre timp...

 

In primul rand am observat ca la aceeasi valoare "W" vascozitatea nu este identica ci difera destul de mult de la producator la producator, adica un 10wt de la o firma poate fi mai fluid (subtire) decat un 2.5wt de la alta (la 40gr.C).

 

 

Yamaha 01 - 15.6cSt/40gr.C 3.5cSt/100gr.C

 

Cel mai subtire ulei de furca de la MOTUL (5W) este mai gros decat "yamaha 01"... ai idee daca exista si se gaseste prin RO MOTUL 2.5wt?... sau eventual o alta firma cu vascozitate apropiata de 01?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am gasit si eu cate ceva intre timp...

 

In primul rand am observat ca la aceeasi valoare "W" vascozitatea nu este identica ci difera destul de mult de la producator la producator, adica un 10wt de la o firma poate fi mai fluid (subtire) decat un 2.5wt de la alta (la 40gr.C).

 

 

Yamaha 01 - 15.6cSt/40gr.C 3.5cSt/100gr.C

 

Cel mai subtire ulei de furca de la MOTUL (5W) este mai gros decat "yamaha 01"... ai idee daca exista si se gaseste prin RO MOTUL 2.5wt?... sau eventual o alta firma cu vascozitate apropiata de 01?

 

Ride Safe!

Mai, n-am idee ce ai putea gasi, eu nu mai retin ce am pus. Vad ca vrei sa le amesteci, ar trebui sa mearga si asta. Poate imi corecteaza cineva ignoranta, dar intelegerea mea e urmatoarea: Atita vreme cit uleiul e in zona, ar trebui sa fie ok, mai ales ca ai ambele posibilitati de ajustare, respectiv cele 2 suruburi pt compresie/extensie. Ce inteleg eu: tu din cele 2 suruburi poti ajusta valvele prin care trece uleiul. Ajustarea aia e intr-o anumita plaja, adica le poti inchide/deschide pe un anumit domeniu. Atita vreme cit uleiul nu e f subtire, poti intari prin insurubare. Atita vreme cit nu e f gros, il poti slabi prin desurubare. Ideea e ca daca uleiul e f aproape de cum a fost proiectata instalatia, ai mai multa plaja de reglare. De ex: Daca ai 20 clicuri, si uleiul e ideal, probabil ca reglajele tale vor fi undeva la 10 clicuri. Daca e subtire, probabilc ca tre sa te joci undeva pe la 5. Daca e f subtire, o sa fii la 0 si n-o poti intari mai mult. Daca e gros, o sa fii la 15 clicuri. Daca e f gros, o sa fii la 20 si n-o mai poti slabi. Pe masura ce uleiul se uzeaza, devine mai subtire, ii mai iei un click si tot asa pina la 0 cind e apa de izvor.

Unde inteleg eu ca e mai critic, e acolo unde nu poti regla, (pe la sv-uri, pe la altele) si acolo esti obligat ca din ulei sa scoti o setare care sa fie cit de cit compatibila cu felul in care folosesti tu. Din punctul meu (ingust) de vedere, daca pui un 5w care e cit de cit in zona, esti ok, nu cred ca e necesar sa-l dozezi ca ampicilina. Daca din cite clickuri folosesti tu, esti mai spre un capat sau celalalt, poti eventual sa pui(amesteci) cu unul mai gros/subtire. Mai important dupa mine e sa fie egal in ambele telescoape, sa scoti aerul pompind de tija aia (scrie la manual) si sa nu fie contaminat, sa speli bine pe acolo, ca se aduna span si pilitura si mama lor

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...