Sari la conținut

Carburator


bladexp
 Share

Postări Recomandate

Am vazut o Jawa ca a ta, tot in piatra neamt, cu carburator de IJ. E vorba de Jawa aia albastra choperita, care a fost a lui Liviu. Dar oricum nu te sfatuiesc sa pui carb de IJ pe ea sub nici o forma, decat dak asta ar fi ultima solutie. Cauta mai bine un Japonez. Din cate am auzit ar fi Mikuni sau Khein (nu pot sa-ti dau prea multe sfaturi cum se monteaza pt ca nu am montat niciodata). flansa poti face in orice loc unde vezi confectii metalice. Eu mi-am pus pe IJ carb K68 si i-am facut flansa la un strungar vis-a-vis de Spalatoria Auto Florin, pe varianta Piatra-Neamtului, chiar dupa semafoarele de la piatza centrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi schimb carburatorul jawei. ce specificatii trebuie sa aiba? daca fac rost la cine merg sa-i fac o flansa pentru adaptare?

vlad

mentrionez ca motorul e de jawa 632 modificat(cu alternator pt 12 v)

cauta un carborator japonez . pe cele de 350in 2timpi merge karburator de 4 timpi intre 250 si 400cc asa ca vezi tu ce gasesti eu am puc pe un ij karburator de honda 250 :goodposting: mai mare de 400 nu ti-as indica pt ca conteaza f mult gura de aer . bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti poate spune decat cine a pus carb de altceva pe Jawa..........dar sa stii ca Jikovul e destul de performant si de simplu, nu a facut mari probleme.....de aia n-a fost nimeni tentat sa il schimbe. Dak intradevar vrei sa auzi o gramada de idei inovative multe bune, dar si mai multe proaste, intreaba-l pe Stress!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

hahahhahahahahah! vrei performanta de la jawa? baga-i 2 carb-uri! :goodposting: jikov sunt foarte bune! :angryfire: poti sa-i pui si muzicutze dar ai ceva de frezat la cilindru si mai poti sa-i faci tobe pe langa boost-bottle!

 

vrei consum redus? lasi carbul ei, il reglezi bine (poti sa pui si mai mic dar nu recomand deloc, la 2t dupa cum stii mai putin amestec, mai putina ungere pe langa alte probleme in special legate de supraincalzire), pui macar aprinderi tranzistorizate, tobe facute, muzicute si boost bottle!

 

p.s. boost bottle-ul asta ajuta la acceleratii si scade o idee consumul!

 

p.s.2. daca vrei sa ii maresti eficienta motorului poti sa-l comprimi un pic dar daca nu ai mai facut asa ceva nu iti recomand!

 

 

oricum ce ti-am spus eu aici e in mare si pot fi combinate intre ele unele chestii si mai e muuuult de spus, daca vrei sa afli zi! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahhahahahahah! vrei performanta de la jawa? baga-i 2 carb-uri! :goodposting: jikov sunt foarte bune! :angryfire: poti sa-i pui si muzicutze dar ai ceva de frezat la cilindru si mai poti sa-i faci tobe pe langa boost-bottle!

 

vrei consum redus? lasi carbul ei, il reglezi bine (poti sa pui si mai mic dar nu recomand deloc, la 2t dupa cum stii mai putin amestec, mai putina ungere pe langa alte probleme in special legate de supraincalzire), pui macar aprinderi tranzistorizate, tobe facute, muzicute si boost bottle!

 

p.s. boost bottle-ul asta ajuta la acceleratii si scade o idee consumul!

 

p.s.2. daca vrei sa ii maresti eficienta motorului poti sa-l comprimi un pic dar daca nu ai mai facut asa ceva nu iti recomand!

oricum ce ti-am spus eu aici e in mare si pot fi combinate intre ele unele chestii si mai e muuuult de spus, daca vrei sa afli zi! :blbl:

eu vreu sa schimb carburatorul pentru ca nu sunt deloc multumit de el. l-am curatat, l-am reglat si tot nu merge calumea. de exemplu eu nu pot sa pornesc motocicleta pana nu ii dau vreo 10 spritzuri, apoi sa ii astup aerisirea, dau vreo 5 pedale in gol(cu mana pe gura de aer ca sa se ude calumea bujiile), si doar apoi porneste. mi se mai blocheaza plutitorul(as vrea sa-l schimb ca e un pic cam botzit). si mai raman si fara benzina in camera de niv ct. daca accelerez mai tare

ma gandeam ca poate unul japonez e mai calumea, imi da o acceleratie mai puternica, si nu ramane fara benzina in camera de niv constant.

vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

1. schimba cuiul si plutitorul

2. da nivelul mai mare

 

ca sa pornesti mai usor inunda carbul pana da pe la preaplin, trage socul, da 2 pedale in gol, pune socul inapoi si da-i pedala cu contact! daca n-o ia da-i 3 pedale in gol cu socul! daca nici asa vezi compresia... cand i-ai schimbat segmentii ultima data?

 

p.s. avansul este reglat? nu de alta da' iti consuma in draci, porneste greu si merge prost daca nu e reglat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...