Jump to content

Auxois350

Membru
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

About Auxois350

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Numar Moto
    NT 90 AVU
  • Club
    ZimbriiMC
  1. Vand Jawa 350TS, stare de functionare si estetica impecabila. Acte pe numele meu, in regula. /index.php?showtopic=349960
  2. Hai sa-i explic si io aluia care nu i s-a uscat cerneala pe buletin si inca ii pun profesorii absente in catalog. Io cand aveam 15 ani abia asteptam sa implinesc 16 sa iau A1 sa circul cu Minskul. Da' Minskul...am refuzat o partzaitoare de 50cc, numai ca minskul are forma unei motociclete, are ambreiaj manual, are schimbator de viteze, piese ieftine, usor de intretinut, ideal pt incepatori. Acu am o jawa, si e pe vine o japoneza, dar sa nu crezi ca vand jawa. Imi place la nebunie, mai ales cand isterizeaza fraierii care mor in caroserie ca pitzigoiul in colivie cu ghiara in gat ca le improsc cu ulei masina. Parintii tai sunt fani auto, si pun pariu ca gandesc ceva de genul: eu is tare ca merg pe 4 roti, ala e fraier ca merge numai pe 2. Ai sa implinesti 18 ani, ai sa-ti iei masina (pardon, iti da mata si tactu ca la 18 ani nu ai de unde sa-ti iei tu) si la fel ai sa te oftici cand vezi o comunista in fatza. V-am cerut sa încetați cu jignirile, chiar trebuie sa începem cu warnuri Âşi alte rahaturi. Nu am editat posturile de pe acest topic că vreau să se vadă toată detalierea lui, dar nu mai jigniți interlocutorii.
  3. cum sa nu....mere si cu bere ) Ij care datorita avansului prea mic sa mearga inapoi (adik sa se invarta invers motoru) am vazut, da' ij CRDI inca nu ))
  4. Categoric ijul nu mere numai cu benzina si nici trabantul cu palinca......alcoolul tehnic de 90 grade se adauga in benzina cand are apa sa nu faca dopuri pe instalatie, intre rezervor si pompa de benzina, cam 100g la un plin. Ideea e ca eu nu-s de acord cu matrafluxurile astea, dar in caz de stricta nevoie, le utilizam. D'acu am tras motoru pe dreapta, in primavara evident il desfac, il curat de calamina, vad ce jocuri are si le elimin, pentru ca sigur nu va mai clantani chiar si cu benzina fara plumb.
  5. Misto jupiterul, cum de impaci cu el, sau cum te-ai impacat?(in cazul in care nu-l mai ai).....am avut si eu un Ij56, si tare bine m-am mai impacat cu el, singurul inconvenient era ca avea instalatie pe 6V, si avea farul cam chior. Cat despre Tula.....hehe, imi aminteste cand faceam scoala, a venit un gagiu la poligon cu ea, si atunci a fost si prima si ultima data cand am mers pe TMZ. Mi se parea foarte ciudat felul in care se inclina si se ridica cauciucul pe cant. Cat de curand imi vine si mie randul la o japoneza, dar pana sa ma arunc la o motocicleta "cu ochii mici" mai am intai niste chestii de rezolvat.
  6. nflt, dak asta rezolva problema ai 1m de bere de la mine
  7. Deci, de la clantzaneala aia se poate buli ambielajul sau nu? Ca daca nu-l buleste, apa paie si bataie nici nu ma mai intereseaza, dar daca are consecinte nasoale te' sa fac ceva sa-l inlatur.
  8. Fantele segmentilor vin corect, motorul a fost incheiat de mine, acu 8000km si am fost foarte atent cum am montat la loc totul. Sunt ferm convins ca e clantzaneala de avans. In perioada asta mai rece nu se mai aude aproape deloc. I-am pus benzina curata, si nu mai clantzane, dar repet, acu ca e frig. Zi un prototiptil de bujie, eventual vreo serie sa stiu ce sa caut. Amestecul nu a fost niciodata sarac. Am avut acu vreo saptamana o problema cu plutitorul (marfa ruseasca, nah...la ce sa te astepti), cand a inceput deodata sa curga benzina din carburator. Cand dau jos si belesc ochiul acolo tablitza aia care ridica cui-pontoul se indoise (ca bou a mai fost rusu asta de a facut-o asa subtire), si cat am mers eu pana am ajuns acasa sa observ ca-mi curge benzina din carbelitor mai mult ca sigur nuvelul a fost prea mare, si mai mult ca sigur amestecul nu a fost sarac, dar clantzaneala se auzea in voia cea buna.
  9. nflt, da o solutie la problema mea, ca de teorii aud o gramada si nici una nu se potriveste. calamina nu-i, bujiile sunt aceleasi cu cele din vremurile in care nu clantzanea. Singura diferenta o face benzina. Nu se simt scazute performantele motocicletei, merge foarte bine, trage la fel, fuge normal, poate chiar e o idee mai puternica.
  10. Zael, oala cu 5 gheare am gasit la magazinul motovelo in iasi. Daca nu vrei sa se mai desfaca, fa in asa fel si da filet pana in capat, dupa care pune suruburi mai lungi. Eu asa am facut si de 4 ani nici nu am mai dat capacul ala jos sa umblu la amreiaj, doar o data asta primavara ca am reusit sa-l crap ca sa-l schimb si cu ocazia asta am verificat si lantul de transmisie dintre arborele motorului si cutie.
  11. binox, de care Ij? Festival? Io in festival am pus odata de 98 (se numea superplus pe atunci) si se tura in gol, de asta zic ca nu as avea curaj sa pun de 100. La Planeta e cam alta treaba. Are compresie mai mare ca Festivalul, intrucat are chiulasa teshita. cristi, zi si mie niste reglaje de avans la jawa, ca eu nu le gasesc nici sa stau in cap.
  12. Mobra are motor de turatie mai mare ca jawa. cu cat un motor merge la turatii mai ridicate, cu atat cifra octanica trebuie sa fie mai mare. De ex: in ij daca pui benzina de 100 spargi motorul fara drept de apel. Se tureaza in gol pana crapa. Si eu cand aveam minsk si puneam in el benzina de 100 tragea de rupea lantul. Jawa sigur nu ar merge bine cu benzina de 100. nici nu am curaj sa torn in ea asa ceva.
  13. Tzacaneala la rece nu se aude, doar la cald. Dupa ce am adaugat motorina a disparut.
  14. fesu'le...cum iti explici ca daca pun benzina cu cifra octanica mai mare e mai volatila si clantzane mai tare? Cat despre uleiul de transformatoare, nu cred ca asigura ungere in conditii de temperaturi si turatii inalte. Bujiile nici ele nu au prea mare influenta. Daca stam sa facem un calcul, jawa, consuma la 100km, 4l benzina si 120g ulei. La 1000km, consuma 1.2l ulei. Eu acu 2 ani aveam o Lada care consuma la 1000km cam 1litru jumatate de ulei, deci bujiile ar fi trebuit sa se ancraseze mai repede (si totusi schimbam bujiile la 20000km), ca sa nu mai zicem de uleiul pentru 2T care e facut sa arda usor si fara sa ancraseze la fel de tare ca uleiul pentru 4T, cu proprietati opuse. Sunt masini care consuma mai mult ulei si tot nu ancraseaza bujiile. Unde se poate gasi tetraetil de plumb? Cam in ce concentratii apare in benzina?
  15. unde se mai gaseste acu petrol lampant? e mai bun ca motorina, in sensul ca nu are sulfurile din motorina si nici parafina, deci ancraseaza mai putin gremlin, ce bujii sunt alea?
×
×
  • Create New...