fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Salut Am un simson la care am fost nevoit sa schimb instalatia electrica. Am desfacut totul, am montat un alternator de ij 12V. Impreuna cu alternatorul am luat si o cutie "alba", carui fnctionare nu cunost exact. Am identificat puntea redresoare dar sunt curios pa partea cealalta la ce sunt bune componentele semiconductoare. Celelalte terminale unde treb sa leg. Puteti ajuta la legatura acestui cutie, sau cu o scema electrica. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 (editat) Salut Am un simson la care am fost nevoit sa schimb instalatia electrica. Am desfacut totul, am montat un alternator de ij 12V. Impreuna cu alternatorul am luat si o cutie "alba", carui fnctionare nu cunost exact. Am identificat puntea redresoare dar sunt curios pa partea cealalta la ce sunt bune componentele semiconductoare. Celelalte terminale unde treb sa leg. Puteti ajuta la legatura acestui cutie, sau cu o scema electrica. Merci eu in locul tau mi-as baga... in ea aprindere de ij si i-as pune o aprindere de minsk care e cea mai buna pt. simson (asa are un prieten) Editat Aprilie 9, 2006 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Salut Am un simson la care am fost nevoit sa schimb instalatia electrica. Am desfacut totul, am montat un alternator de ij 12V. Impreuna cu alternatorul am luat si o cutie "alba", carui fnctionare nu cunost exact. Am identificat puntea redresoare dar sunt curios pa partea cealalta la ce sunt bune componentele semiconductoare. Celelalte terminale unde treb sa leg. Puteti ajuta la legatura acestui cutie, sau cu o scema electrica. Merci hai sa o luam intro ordineee,dezordineee..: papucu care vine intre tiristori e excitatia,ai grija k e pe minus ...adica celalalt carbune vine direct la plus.. cei trei papuci de la diode sunt exact cele trei alternative din alternator... in parte opusa tiristorilor(aia cu radiatoare) ai trei "conexiuni".. sa incep cu ala cu surub(ca la tine in poza) este plus urmatoru papuc vine la indicatoru din bord al bateriei..adica se stinge cind porneste motorul sau sta aprins cind nu incarca...sau mai sta aprins citeodata la relantiu... urmatoru ,care venea la ij prins de aripa, este minus. am vrut sa iti desenez direct pe poza ta da nu am reusit nu stiu de ce....a intrat aviara in calc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 eu in locul tau mi-as baga... in ea aprindere de ij si i-as pune o aprindere de minsk care e cea mai buna pt. simson (asa are un prieten) baaaaa.......dc nu stiti nu va mai bagati.....ce draq , postati aici doar ca sa va apara numele......aprinderea de minsk este cea mai proasta alegere........dc alegi aprinderea de minsk renunti la avansul centrifugal care este ffffff important pt simson(cel mai important)....uite cum am facut eu.....alternator de ij....baterie...bobina de inductie pe ulei........si folosesc platina de pe magnetou.......este cea mai simpla si mere fff bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 9, 2006 Autor Share Postat Aprilie 9, 2006 (editat) Na hai sa facem ordine. Am numarat terminalele. Enumerez ce am inteles pana acuma. X4-X5-X7 : cele trei faze care vin de la alternator. dupa Manuel X2- e plusul?? nu minusul se leaga la cadru???? X3: indicator de baterie X1: excitatia (-) celalalt carbun se leaga direct la plus X8: minus X2 se leaga la cadru X8 se duce direct la baterie? Daca am gresit corectati-ma Editat Aprilie 9, 2006 de fricz-ko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Na hai sa facem ordine. Am numarat terminalele. Enumerez ce am inteles pana acuma. X4-X5-X7 : cele trei faze care vin de la alternator. dupa Manuel X2- e plusul?? nu minusul se leaga la cadru???? X3: indicator de baterie X1: excitatia (-) celalalt carbun se leaga direct la plus X8: minus X2 se leaga la cadru X8 se duce direct la baterie? Daca am gresit corectati-ma mai zic o data dupa poza ta cu X-urile... X1 :excitatia X4,X5,X7:alternativele X8:plus X3 :indicatoru de incarcare a bateriei X2 :minus baaaaa.......dc nu stiti nu va mai bagati.....ce draq , postati aici doar ca sa va apara numele......aprinderea de minsk este cea mai proasta alegere........dc alegi aprinderea de minsk renunti la avansul centrifugal care este ffffff important pt simson(cel mai important)....uite cum am facut eu.....alternator de ij....baterie...bobina de inductie pe ulei........si folosesc platina de pe magnetou.......este cea mai simpla si mere fff bine mai ,lebadake,esti micut si rau,mai... oamenii astia stiu ce zic cind zic k mere bine cu apr de minsk ,mai! daca-i stii tu ce frumos mere ...fara nenorocirea aia de avans centrifugal... si ce fromos se vede gaura lasata de el in motot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 Itrebari: X8 put sa duc la baterie? X1 excitatia, dar carbunul negativ merci fricz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 mai zic o data dupa poza ta cu X-urile... X1 :excitatia X4,X5,X7:alternativele X8:plus X3 :indicatoru de incarcare a bateriei X2 :minus mai ,lebadake,esti micut si rau,mai... oamenii astia stiu ce zic cind zic k mere bine cu apr de minsk ,mai! daca-i stii tu ce frumos mere ...fara nenorocirea aia de avans centrifugal... si ce fromos se vede gaura lasata de el in motot... daca ai auzi un motor de simson cu aprinderea lui(bine pusa la punct) originala nu vei mai fi de aceeasi parere................panarama aia de aprindere de minsk scade puterea motorului si viteza lui de rulare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Itrebari: X8 put sa duc la baterie? X1 excitatia, dar carbunul negativ merci fricz x8 il pui la plusu bateriei prin contact... adik atunci cind scoti cheia din contact sa decupleze bateria fata de releu k iti consuma bateria.. si ai grija k aprinderea sa o pui tot prin contact fata de plusu asta sau de baterie k vei constata k atunci cind scoti cheia din contact nu se opreste mot k mere pe excitatie sau pe baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.